منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > الأقسام الإداريه > المواضيع المخالفه والغير مطابقه

 
 
أدوات الموضوع
قديم 08-12-2012, 09:52 PM
قديم 08-12-2012, 09:52 PM
 
الصورة الرمزية لـ كريم 012
نسوانجي مميز
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهره
مشاركات : 133

نسوانجي مميز
 
الصورة الرمزية لـ كريم 012

الإقامة : القاهره
المشاركات : 133
الجنس : ذكر
كريم 012 غير متصل

افتراضي مروة وامير وانا الجزء الاول من واقع الخيال

اولا اعرفكم بنفسى كريم من القاهره29 سنة غير متزوج لانى لم اجد تلك الانثى التى تجعلنى اهتم بها واعشقها وعاشق ومحب للجنس بدرجة رهيبة جدا واخشى ان تأتى امراءة تحرمنى مما انا فية من عشق للجنس وسعادة وقد قررت ان اكتب لكم احد تجارب الحقيقة التى حدثت معى منذ فترة ومازلت صاحبتها فى بالى وعقلى وقلبى الى الان وسوف احكى لكم ماحدث فى عدة اجزاء
لم يكن فى بالى او فى تصورى ان يكون احد اصدقائى المقربين وهو امير يحب ان يرى زوجتة فى احضان الاخرين فصديقى الذى اعرفة جيدا من فترة طويلة وحتى من قبل ان يتزوج هادئ ولم يكن مثلنا يتحدث فى الجنس او له علاقات جنسية وكنا نسمية فى الشلة الهادى الخجول وكنا دائما نسهر مع بعضنا كمجموعة من الاصدقاء وانا معروف فى الشلة بانى صاحب علاقات نسائية متنوعة ومنذ فترة وجدت امير يحاول ان يلفت انتباهى ان زوجتة جميلة ومثيرة وجنسية ولكن باسلوب جميل مثلا يتعمد وضع صورها فى الموبيل ويقولى اتفرج على مجموعة الصور دى بتاعة الشلة والقى وسط الصور صورتين لمراتة وهيا بملابس مثيرة واتكرر الموضوع ده اكتر من مرة وكمان لما بتكلم مع مراتة يقولها انا من كريم وسهرانين وهنتأخر ويقولى شوف ياعم بتقول اية عليك انها بتكون مطمنة وانا سهران معاك وطبعا كنت باخدها بضحك واقولة شكلك بتلعب بديلك من ورانا ولا اية وفى مرة واحنا سهرانين سمعتة بتخانق وصوتة عالى فى الموبيل على غير عادتة سالتة فية اية مالك ؟ قالى مروة ودة اسمة مراتة زعلانة عشان مردتش اخليها تنزل مع اصحابها وانا سهران معاكم فقلتة هدى الامور شوية وقولها كلمتين كويسين وانك هتخرج معاها بكرها وكنت عاوز تعملها مفاجاءة وكدا وبرضة اتكلم معاها وصوته عالى المهم قولتة هدى شوية قالى طيب خد كلمها وشوف هتوصل معاها لاية لانها مصممة تروح لاهلها اخدت التليفون وبعد السلام والكلام هديتها وكدة وعشان الطف الجو قلتها طيب انا عازم نفسى بكرا على الغدا لو مش عاوزة تغدينى دة وضع تانى قالت لا اتفضل انت تشرف فى اى وقت دة بيتك قلتها خلاص يعنى مش هتروحى عند اهلك قالتى لا خلاص انا اقدر كفاية ذوقك معايا فى الكلام
وانتها الكلام وامير كان فرحان لانها مش هتروح و شكرنى وانا عادى ماخدتش فى بالى وانتهت السهرة وروحنا وتانى يوم وانا فى الشغل لقيت اتصال من رقم غريب ورديت ولقيت صوت ملائكى جميل حاولت اعرفة لكن معرفتش وخفت الغبط بالكلام تكون حد من الى اعرفهم من زمان حاولت اكون بتكلم باسلوب جميل لحد ما اعرف مين معايا وبرضة حد بضحك وبيهزر كانة يعرفنى وطبعا لان الصوت هادى مش متعصب زى امبارح فمعرفتش انها مروة الا لما قالتى هوا حضرتك ناسى انك عازم نفسك على الغذا عندنا ولا اية قالتها اهلا مدام مروة اخبار حضرتك اية واتكلم رسمى زى ما انا متعود اكلم اى حد مليش علاقة بية قوى المهم لقتيها زعلت وبتقولى اية الرسميات دى انا اسمى مروة وبس الا لو عاوز تعمل تكليف بينا قالتها ولا يهمك يا مروة قالتى انا صممت اخد الرقم واكلمك عشان اعتذرتك على عصبيتى امبارح وانت عارف ان امير لية اوقات حاجات بتجنن وتخرجنى عن شعورى وبعد شوية كلام باسلوب لطيف قالتى امير معاكى واتكلم معايا معلش مروة صممت تاخد تليفونك وتكلمك عشان تعتذر وتاكد العزومة بنفسها قلتة ولا يهمك واتفقنا ان هكون عندهم الساعة 4 العصر وانهيت شغلى ونزلت اخدت عربيتى وروحت لبيت امير واتصلت علية فينك انا تحت البيت قالى انا اطريت انزل اجيب حاجة من برا اتفضل انت اطلع وانا جاى وراك المهم طلعت وخبط على الباب فتحتى الباب مروة ولما شفتها اتسمرت ومقدرتش اتحرك لابسة فستان شيك جدا وقمة فى الاثارة والدلع تقريبا مبين ومش مبين كل جمسها فى اماكن ضيق جدا لدرجة انه مجسم جسمها وهوا من القماش الشيفون الاسود التقيل شوية لكن من الاضاءة تقدر تشوف الى تحتة ومغطى رجليها لكن فية فتحة تبدأ من تحت الركبة لحد نهاية رجليها البيضة الى زى ما بنقول مصبوبة صب وملفوفة وبتلمع لدرجة انى كنت عاوز انزل الحسها وابوسها وطبعا مش عارف اوصف مروة وجمالها ومن فوق بحمالة من رقبتها ونازل لحد ربع ظهرها عريان ومبين جزء من صدرها اوف من صدرها متوسط وابيض زى التلج ومليان تحس انة زى نجمات السنيما او منفوخ سليكون وغير شعرها مفرود على ظهرها وتقريبا واصل لاول طيزها وقصة شعرها الى تجنن ومنزلة خصلات من شعرها على وشها تشوفها تقول ملاك برئ وطبعا حاطة ميكاج بسيط جدا بيظهر جمالها ومختارة الوانة بعناية شديدة والبرفان الى رحتها تجذب اى انسان وتثيرة بالضبط حسيت انى واقف قدام ملكة جمال او نجمة من هوليود فهى تشبة شمس البارودى فى جمالها وياسمين عبد العزيز فى خفتها تحسس انها ملكة اثارة واغراء بدون اى شئ وجدت نفسى انظر اليها بدون وعى وقد سرحت وشردت بهبى للحظات لا اعرف كم طالت او قصرت واذا بها تقول لى اتفضل هتفضل واقف كدا على الباب افاقتى كلماتها من شرودى فدخلت واغلقت الباب خلفى وكان فى يدى بوكية ورد فقلت لها تفضلى فشكرتنى على زوقتى وحسن اختيارى للورد تلك الورد المميزة الداكنة اللون شبة السوداء وانا احبها تلك الوردة جدا واحرص على ان اشتريها رغم انها غالية الثمن وغير متواجدة الا فى المحلات الشهيرة فضحتك وقالت اية الوردة الجميلة دى انا اول اشوفها وسمعت عنها وسالت

ولكن مكنتش بلاقيها قلتها اهى جت لحد عندك انتى اتخيلى وبس فضحك وفعلت شئ لم يكن فى حسبانى ابدا اخدت الوردة السوداء ووضعتها فى شعرها ولم تعلق وبعد الكلام والتعارف البسيط بدأت تشتكى لى من معاملة امير لها وانا وعدتها بان احل تلك الامور البسيطة وكان اهمها ان تحس انه يفضلنا عليها ويسهر معنا اكثر منها والى ذلك من الكلام واثناء الكلام وصل امير ودخل وسلم على واعتذر على التأخير بحجة انة نزل لشراء بعض الاشياء الناقصة ولفت انتباه تلك الوردة السوداء فى شعر مروة وقالها اية الحلاوة دى منين الوردة دى فردت من كريم صحبك وانا ابتسمت ودخلت مروة الى المطبخ وبعد دقائق اتفضلوا الاكل جاهز قعدت انا وهى وامير ولكن امير صمم انى اقد فى النص بينهم وكانت سفرة مستديرة وليست مطولة واثناء الاكل كان فعلا لذيذ وقلتها على فكرة الاكل ممتاز ولذيذ جدا دة انتى تنفعى شيف فى اعظم مطاعم العالم ضحتك وقالت طيب خلاص اتفضل اتغذى عندنا كل يوم وضحتك وقلتها ميرسى لذوقك ( ولم اكن اعرف ان تلك الكلمة سوف تتحقق واكون متواجد يوميا فى البيت ) وبعد ان انهينا الغذاء الفاخر الذى لم اكن اتناول مثلة الا فى افضل الفنادق فى مصر دخلنا الى غرفة المعيشة حتى نشرب الشاى ونشاهد التليفزيون وبالفعل فان مروة ليدها ذوق عالى جدا فى اختيار منزلها وما فية من اثاث غرفة جميلة ومريحة جدا كانك فى منزل اوربى وجلسنا تناول الشاى ونتكلم فى اشياء كثيرة وعادية وكان التليفزيون فية فيلم فية رقصة لسهير ذكى فشدت انتباهى واذا بى تلقائى اتفرج عليها فحدث شئ لم يكن فى حسبانى مروة بتقولى انت بحب الرقص للدرجة دى فكان ردى تلقائى ايوا بحب الرقص جدا وخصوصا سهير ذكى مفيش واحدة بتعرف ترقص زيها لقيتها ضحكت وقالتى انا بعرف ارقص احسن منها حتى اسال امير صح يا امير ورد امير وقالى

انا لو مكنش عيب كنت فتحت ليها نايت كليب عشان ترقص فية وضحكت انا وقلته ماشى ياعم هنيالك مراتك حد زيك لقيتها ضحكتك وقالتلى تحب اثبت انى برقض احلى منها طيب ثوانى ولقتيها داخلت الاوضة بتاعتها واجبت طرحة اتحزمت بيها وحطت فى السى دى اسطوانة لاغنية شيك شاك شوك وبدأت ترقص وانا هنا اتجننت فعلا وحسيت فنى قاعد قدام راقصة محترمة
ولحد هنا هسيبكم لانى عاوز انزل الشغل واكمل الجزء التانى من مروة وامير وانا بكرا وياريت اشوف تعليقاتكم واكمل ولا بلاش
تحياتى كريم

عشاق الجنس

منقوله للمصدقيه
__________________
مستعد للتعارف الجاااااااد وليس للتسليه
وبتوع اشحنلى شكرا ماليش فيهم
انا للمتعه فقط




تحياتى / مهندس كريم
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
قيصــر نسـوانجي قصص السكس المصورة والمدبلجه 11 10-25-2019 02:14 PM
need.love أفلام سكس عربي 1 03-10-2017 10:31 PM
مروة والتحرش الجزء الاول CAIROKEE قصص سكس المحارم 8 07-16-2016 08:09 PM
رانيا 13 المواضيع المخالفه والغير مطابقه 19 03-17-2014 11:00 PM
ShaRanY أفلام سكس عربي 1 03-01-2013 05:05 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
مروة, الاول, الخيال, الجزء, وامير, وانا, واقع
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 08:50 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


رقم هاتف سالب بنوتي من ليبيا فيسقصص جنس عربت است خالتكانا ولد لبنت تنكنى فون او شات site:bfchelovechek.ruسيكس مصوره ابن يجرب رجولته على امهقصص كلوت مراتي site:bfchelovechek.ruصور محارم مراتيقصة سكس الاخوة التلاتأخ يساعد أختو في حلق شعر كسهااناسالب وتزجني صديقيصوركس تحت الشجر إلعنب سكسقصص سكس يحتك بطيزيقصص جنس جماعي يخليك تشخقصص نيك زوجة صديقي المنقبةمدام نجوى فرسه هيجانه متجوزه ومصاحبه شاب يمتعها نياكه يروحلها بيتها وتدلعه بجمالها وصورهافيصر النساء توتر سكسقصص سكس مرتي وحاحبتهاسقصص محارم كرتون فيلاما وراميش زوج أختهالواط شباب لاول مرةسكس على كيفكقصص سكس اتلصص مصورةقصص سكسيه متسلسله حماتي شخت من الشهوهموقع نسوانجي خولات بيتناكوا قصص كامله مسلسلهصور مص لسان شهوانيه هايجهقصاص سكس محرم منتديات نسونجي اصفحه 8صورنيك اسودالزوجات صورنيك ديوث جماعيقصص سكس كيفني نيكقصص سكس الخلطه السريهعايز اقره قصص سكس محارم حقيقيه وجديدهقصص محارم خالي يمص ويلحس ضهري site:bfchelovechek.ruنسوانجى sami tounsiقصه جنسيه العائله المنيوكهقصص لحس مدمن كساسسكس زب ماشددتكتب اسم حبيبها على كسهازب حمارشرمواطهصور نيك شراموطه تصوير مخفي في مكان مهجورقصة نيك المدام وعمهاقصة متسلسلة عن الحياة الزوجية في شهر العسلبتعصر بزازها من الهيجانقصص سكس ماما الساديهاكساس جاهزه للنيكقصص سكس محارم مغربيسكس حمودي وزنببنت،متولعة،بخوهةقحبه ويسبني قصه زوجيقصص جنسيه قصص القحبه وزوجها يحكيلها عن النيكwww.قصص سكس المحارم ارشيف نسوانجي صفحه 33قصص الشيميل ام زب فحلقصص سكس جارتي زوجها في السجنقصص سكس ناكني في اليابانضرب الطيزمباشرجوجلقصص بتاع بقاله ريم قصص سكسقصص نيك ابن الجيران من اليمن site:bfchelovechek.ruقصص نيك المدام الخبرهقصص نيك محارم شافني بتناك أختهقصه نيك في غرفتيمدام سوسو نسونجي صور اغراءنيك احلى اندنوسيه محرومهالسيكس.الاطالي.ونيك.السكرتيرة.فيالطيزنسوانجي قصة بنوتي منيوك جديدةقصص مبادل اميعاوزسالب منوفىxxnx تحرش ما نسون جابات كبار ونيك موصلاتقصص سكس ام وبنتها وابنهاصور سكس بملابس واسعهنيك بنت اختي وصديقاتها كانت تجيبهم انيكهمشباب،جميل،زب،فتاكصورسكس حلاوهصوراكساس منتدايات انسواجيزبر هايجقصص سكس ابن شرموطهسكس فصه اف اح او شخر موذه سكس نيك كشوبر3gb. سكس زباويقصص سكس محارم جسد الام العاهره يغري ابنها الشاب اسف علي الغيابسكس اب ينك ابتها وهي نايمه صور سكس ماما نسوانجى اجنبىصورسكس بريدجيت بيانا واختي واجمل قصص المحارمقصص سكس نسوانجي في المساجسكس كس كاشف وسنتجيب اكثر من مره مش عاوز تسال سكسماما جيهان المطيازةحفلات النيك الجماعيصور sex جانين ليندمولدير الدكتورةخليت اخو زوجي ينيكني بعلم زوجي وابي واخيقصص قذف داخل كسي متسلسلةقصص جنسيةفحل العائلهكسي عايز من يرويه بعسلهقصص نكت اختي متسلسله نسوانجي site:foto-randewu.ruصورسكس مدام تحت الطلب بي قميس نوماحلا نيك طيز اخت بهبل مخفياعترف. شرميط سكسِقصة طالبة البحيرة نسونجيصورمراتي بكاميري مخفيه نسوانجيام عايزه تتناك اجنبي