منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 02-22-2010, 07:56 PM
قديم 02-22-2010, 07:56 PM
 
الصورة الرمزية لـ نهر العطش
مبدع نسوانجي
الجنس : ذكر
الإقامه : على شفايف الكس
مشاركات : 9,989

مبدع نسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ نهر العطش

الإقامة : على شفايف الكس
المشاركات : 9,989
الجنس : ذكر
نهر العطش غير متصل

Thumbs up قميص النوم الابيض(قصص سكس ونيك ممتعه وحاره )!!!!!

.




خرجت من الحمام لقيتها لابسه حته قميص نوم لونه ابيض وشفاف ومش كانت لابسه سنتيان وبزازها باينه منه اوى وحلماتها باينه وواقفه قلت لها ما تجهزى لنا الفطار على شان نفطر قامت دخلت المطبخ وقعدت افكر اعمل ايه واقول لها ايه هيه عماله تبين لى انها عاوزانى وانا عامل فيها اهبل قلت لا كده مش نافع انا اقوم وراها على المطبخ رحت المطبخ ووقفت وراها وكان ى هيقطع البنطلون اللى لابسه وهيه اكيد حست بيه وقفت وراها وقربت منها اوى لحد ما ى لمس طيزها هيه عملت ان حاجه وقعت منها على الارض ووطت تجيبها وطيزها طلعت لى ورا اكتر انا فى اللحظه ده ما صدقت بقى ومقدرتش امسك نفسى وقفت وانا واقف وراها وقربت منها اكتر وهيه بتقول له ايه يا حبيبى مالك فيه ايه قلت لها انا تعبان منك اوى قالت لى ليه بس هوه انا عملت لك حاجه قلت لها لا ابدا هوه انت بتعملى حاجه خالص وقربت بقى من ودانها وبوستها وسمعت صوت انفاسها بيعلى وقالت لى كفايه عيب كده طبعا لازم تقول كده يعنى من باب المنظر … اخوكم طبعا مسبش الفرصه … ادتنى وشها وبدأت ابوسها واحضنها جامد وايدى على طيزها قالت لى كفايه مش قادره استحمل سكت انا ومش رديت عليها قالت لى طيب نطلع بره اخدتها ورحت على غرفتى على طول ونمنا على السرير .. وقالت لى انت سخنتنى اوى قلت لها وانت كمان وقالت لى ماشى بس بشرط محدش يعرف احنا عملنا ايه وكمان مش هنعمل كده تانى قلت لها عنيه ليكى قعدنا نبوس فى بعض وكنت انا فوقها وهيه نايمه تحتى … نزلت لها اكتاف قميص النوم وطلعت لى احلى بزاز فى الدنيا مصيت لها فى بزها الشمال زى ما الناس كانت بتقول ان المص فى البز الشمال بيهيج الست على الاخر مصيت لها حلمتها وايدى التانيه على بزها اليمين وهيه عماله تقول لى اه اه اه اه واو كمان كمان وانا مش ساكت المصيبه بقى انى هجت على الاخر ونزلت وانا بمص لها مش اول مره يا جماعه وهيه مش حست انى نزلت وانا مش سكت عن المص فى حلماتها وبعدين نزلت على سرتها ولحست لها فيها وشيلت لها قميص النوم وكانت لابسه كلوت ابيض شديته لفوق ودخل حرفه فى ها رحت مقلعها الكلوت وواوو على اللى شفته ها ايه ابيض اوى وشفايفه كبيره ونازل منه العسل على شفايف ها نزلت ببقى ولحست لها وكان عندنها بظر صغير كان واقف زى ال مصيت لها فيه وهيه عماله تقول لى كفايه دخله مش قادره انا بقالى سنتين محدش لمسنى تعبانه اوى قلت لها شويه طبعا مش على شان انا مش عاوز لا على شان انا كنت لسه منزل وى مش كان وقف على اخر قالت لى طيب نعمل وضع تانى قلت لها نعمل اى وضع ؟ قالت لى نزل راسك لتحت هات رجلك عن راسى يعنى وضع 69 عملت لها اللى كانت عاوزاه طلعت ى وبدأت تمص لى فيه جامد وتمص وانا الحس لها فى ها قالت لى ك حلو اوى قلت لها مش احلى من ك وانا بلحس لها ارتعشت رعشه قويه ونزلت من ها عسل كتيير وانا شربت لها كل العسل ده وبعدين قمت من عليها ورفعت رجليها وبدأت ادخل ى فى احلى شفته قالت لى اوعى تدخله كله واحده واحده قلت لها حاضر دخلت راس ى براحه وهيه عماله تقول لى اه اه اه حلو اوى دخل اكتر دخلت كله وبدأت فى تطليعه واحده واحده وفضلت على كده خمس دقايق وهيه مستمتعه قالت لى متنزلش جوه وانا شغال فى ها ايدى على بزها وبقى فى البز التانى شدتنى عليها اوى ولقيتها بتتنهد جامد وصوتها بيعلى انا مقدرتش استحمل طلعت ى من ها ونزلت على بطنها
__________________
نسوانجي دوت نت
الأقوي الأمتع الأسخن
علي الإطلاق
قديم 07-11-2012, 05:13 AM
قديم 07-11-2012, 05:13 AM
 
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
مشاركات : 5,856

نسـوانجي خـبير

المشاركات : 5,856
الجنس : ذكر
سافل نيك غير متصل

افتراضي رد: قميص النوم الابيض(قصص سكس ونيك ممتعه وحاره )!!!!!





●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●
*.*
˜*•. ˜*•.•*˜ .•*˜
˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
˜”*°•˜ شـ][ـكـ][ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ][ـرآآ˜ •°*”˜

˜”*°•˜تـ ــ ـسـ ــ ـلـ ـمـ ـ آآيـ ــ ــ ـدكـ ـ˜ •°*”˜

˜”*°•˜شـ^ـكـ^ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ^ـرآآ˜ •°*”˜
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.
.•*˜ .•*˜*•. ˜*•.
.•˜•.
●••●•00•●●•00•●●•00•●●•00•●••●



[IMG]/>


قديم 10-26-2012, 03:14 AM
قديم 10-26-2012, 03:14 AM
 
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها
النجـم الــلامع لنسوانجى
الجنس : ذكر
الإقامه : عالم الجنس والرومانسية
مشاركات : 52,376

النجـم الــلامع لنسوانجى
 
الصورة الرمزية لـ ايام وبنعشها

الإقامة : عالم الجنس والرومانسية
المشاركات : 52,376
الجنس : ذكر
ايام وبنعشها غير متصل

افتراضي رد: قميص النوم الابيض(قصص سكس ونيك ممتعه وحاره )!!!!!

[IMG]/>
__________________
الإضــــــافـــــة
أى بنت أو مدام أو مطلقة أوأرملة

عندما تعجبنا الروح تعجبنا الملامح حتى ولو لم تكن جميلة
[IMG]********im77.gulfup.com/S5Befu.jpg[/IMG]
قديم 10-26-2012, 04:34 PM
قديم 10-26-2012, 04:34 PM
 
الصورة الرمزية لـ max32
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : القاهره/مدينة نصر
مشاركات : 4,255

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ max32

الإقامة : القاهره/مدينة نصر
المشاركات : 4,255
الجنس : ذكر
max32 غير متصل

افتراضي رد: قميص النوم الابيض(قصص سكس ونيك ممتعه وحاره )!!!!!

تسلم ايدك على الموضوع الرائع
قديم 01-27-2015, 03:52 AM
قديم 01-27-2015, 03:52 AM
 
الصورة الرمزية لـ العميــد
نسـوانجي خـبير
الجنس : ذكر
الإقامه : فى قلــوب النســاء
مشاركات : 10,306

نسـوانجي خـبير
 
الصورة الرمزية لـ العميــد

الإقامة : فى قلــوب النســاء
المشاركات : 10,306
الجنس : ذكر
العميــد غير متصل

افتراضي رد: قميص النوم الابيض(قصص سكس ونيك ممتعه وحاره )!!!!!

•.¸(¯`'•.¸, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى , .•'´¯) .•'´¯)
(¯`'•.¸(¯`'•.¸««««««««««««»»»»»»»»» »»¸.•'´¯).•'´¯)
--==>>>---> مشكورررررررررر ويسلمو الايادي <---<<<==--
(_¸.•'´(_¸.•'´««««««««««««»»»»»»»»» »»`'•¸_)'•.¸_)
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
زب ابي شق طيزي و كسي (قصص سكس ونيك محارم ممتعه وحاره جدااا)!!!!!! نهر العطش قصص سكس المحارم 16 12-10-2018 01:23 PM
لينا وضياع عذريتها (قصص سكس عربى ونيك ممتعه وحاره )!!!!!! نهر العطش قصص سكس عربي 10 02-05-2016 03:20 PM
زب ابي شق طيزي و كسي (قصص سكس ونيك محارم ممتعه وحاره جدااا)!!!!!! انا حصرى المواضيع المخالفه والغير مطابقه 1 08-07-2014 06:09 AM
rehmatpk34 أفلام سكس عربي 1 10-20-2010 02:33 PM
oline123 أفلام سكس عربي 0 09-24-2010 05:39 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
)!!!!!, ممتعه, الابيض(قصص, النوم, وحاره, ونيك, قميص
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 07:32 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص زبي نار في الصيفقصص سكس اختي تتناك في البيتقصص نيك ناكني نايفقصص لبوة تمص زب زوجهاقصص تهيجقصص نيك الأم وبناتها من اخوهم كتابهصور نسوانحي سلفيقصص نيك وليالي حمراءمكتابات قصص نسوانجىقصص نيك بنات شرم الشيخ نسوانجيقصص سكس ضيف جاي من سفر لواطسكسي مرحاطالرضاعة الطبيعية طريقي الى ممارسة الجنس مع خالتينجومالبورنقصص سكس ناكني وانا حاملقصص نيك بين اخت متزوجه كسها مولع شافت حجم زب أخوها الكبير هاجت سكس الزوجه وصديق اخوها نسوانجيكيف فشخني ابني قصص سكس نهرالعطشقصص.مطيزاتقصص نيك موخرتها لبسها متحررقصص سكسيه متسلسله شك كس حماته واد ينيك بنت ويصورها وتقله ماتفضحنيشقصةنيك زوجةحاملقصص سكس سحاق بالسرقصص جنسيه المطلقه مع اخوهابرايجه. يا جدوا قصص نيكقصص نيك نسوانجي الشيخهصو ر كس ملوش حلقصص نيك فاطمه site:bfchelovechek.ruسكس محارم حقيقي تصوير منزليقصص نيك بنات مصريات اول ماتنفتحصور شراميط شيميلقصص سكس محارم نسوانجي جديده site:bfchelovechek.ruسكس ونيك قوي مع الشهوهغادة المتناكةقصص مصورة فاجرةقصص سكس جارتي البوه بنكها شتمتني وبعبصتني مكتوبه بنات نيك.‏COMصورمراتة نايمهنسوانجي سوالب بنوتينقصص نيك محارم زوجه الاخ نهر العطشقصص‎‏ منيوكات وشراميطسكس جماعي بورن هاب برازرسسكس بنات تغوص في البحر ينيكوقصة سكس انيك محارمك ياخول صور سكس تخينة تعبانةتحميل افلام سكس مضحكهصورسكس بلانجيريقصة لوطي اتناك من شميل مجموعة صور زبيسكس صور اﻻرشيف الصفحه 66نسوانجي صور البوم تقيلقصص سكس الام الحاضنه مع ابنها الجزاء6صور ارداف ناعمه عربياتقصة محارم راعي الغنم واختهتجسس على اهلكاكبر موسوعة نكت سكسقصص سكس فلاحي ساميه الشرموطه ام طياز صديقه اميwww.brazzers.com big tits محارم site:bfchelovechek.ruقصص طويله متسلسله نسوانجي لحس site:bfchelovechek.ruفيديوسكس عندي28سنةقصص كيفك نكحت نسوان البنايةمجموعة صور سكس للشرموطه مروه النسخه كاملهافندينا وبس علي نسوانجي تمسكه وتمصألصورك ب سكس..مواضيع تحوي الداله مزه نسوانجيافشخ لي كسي صورقصص جنسية اغتصاب مها في المصعدقصص سكس رورواحلي اكساس٦٩سكس جدسميرةطيااااازمسلسل فيلاما المصور نسونجيسكسازي حقيقيقصه.سكس.ولدوعمته.شرموطقصة نيك طيزي ٢٠١٩كلام سكس أمجد ينيك امه الجزء الثاني حقيقيقًصّصّ نَيَكِ الُطِيَزُ جْامٌدُِه اُهاتْقصة نيك نورالشرموطةقصص سكسية امراة تخون زوجها بادنهارقام موجب وشواذوسوالبقصة لواط في الضيعةقصص سكس محارم متسلسلهحاولت تقبيل بنت اختي فبكت قصص مثيره محانسوانجي زوجة جديدقصص سكس ولديفضح امهقصص زوجه مخنثه تنيك زوجها بالقوه نسوانجيتنتاك بذوقها