منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 09-18-2019, 12:36 PM
قديم 09-18-2019, 12:36 PM
 
الصورة الرمزية لـ Hematology 012
🇭‌🇪‌🇲‌🇦 مبدع نسوانجي
الجنس : ذكر
الإقامه : Neswangy.Net
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 1,125

🇭‌🇪‌🇲‌🇦 مبدع نسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ Hematology 012

الإقامة : Neswangy.Net
المشاركات : 1,125
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Hematology 012 متصل الآن

افتراضي السلسلة الثانية/ من قصة انا واصحابي والنيك .. 6 أجزاء



لقراءة السلسلة الاولى من القصة من هذا الرابط

انا واصحابي والنيك السلسلة الاولى





الجزء الاول ( حصري )



الشخصيات الجديدة


محمود انتم طبعا عرفينه


ياسمين ( معايا في الجامعة عندها 20 سنة وطيبة اوي وغلبانة وشها ابيض بياض اجنبي وطولها 170 سنتي وزنها 65 كجم وطيزها مرفوعة وبزازها متوسطين وشعرها ناعم وعنيها اخضر مع عسلي و وشها بشوش وتضحك دايما ودمها خفيف )

انا: احااااااااااا مرررررييييم فوقي يا بن المتناكة يا اسلام
اسلام: مش قلتلك هموتها انتا مسمعتش الكلام
انا: * بعيط * لا مريييييم لا هنيكك يا بن الوسخة ولقيته ضربني بمسدس في جنبي
انا: ااااااااااااااااه وطلعت المسدس من جيبي هقتلك يا ابن المتناكة انتا والخول التاني والريس بتعاكم وضربت طلقة جت في بطنه خلاص انتا كدا مت وهاخد حقي لمريم وجريت وطلعت برا لقيت العصابة كلها ال تبع مصطفي كلها برا
الراجل: هتهرب فين هههه ملكش مكان تروح فيه ارمي المسدس ال فأيدك ارمي المسدس رحت رميت المسدس كان معايا مفاجأة بس مش رضية اطلعها دلوقتي لغاية ما اشوف اخرتها اي واخدوني في عربيتهم ووصلنا مكان مهجور المكان عبارة عن بيت ومفيش ولا حاجة تاني غيره مش في غير صحراء ونزلوني وطلعت معاهم فوق كانوا رابطين ايدي و قعدت ولقيت واحد بيتكلم معايا والحوار كالتالي
شخص: اديك جيت وحبيبتك ماتت واحنا هنموتك
انا: احنا هنلعب لعبة يا قاتل يا مقتول هههههههههه
شخص: لعبة يا قاتل يا مقتول دي من اختصاصي انا فاهم علشان هتموت كدا وهتموت كدا
انا: ماشي نشوف مين يموت مين وكان معايا سلاح بس مخبيه علشان احتاجه انا همشي وخليك راجل وتعال ورايا قال: ماشي وعديت بس ماسك نفسي بالعافية ورحت البيت وجنبي بينزل دم وصلت البيت كان اغمي عليا صحيت لقيت اختي وأمي بيعيطوا عليا فقت وقلت : في اي يا ماما ، احنا لقينك فاتح الباب ومغمي عليك وكان في نزيف اي ال حصل يبني ، مش حصل حاجة يا ماما انا بس عربية خبطتني ونمت و تاني يوم ماشي بالعربية ومراقب كل الطريق ولقيت عربيات ماشيه ورايا عرفة انهم هيعملوا ليا كمين ورحت مكان صحراء ووقفت ونزلت وهما نزلوا و معاهم مسدسات وانا كان معايا رشاش وانا كنت مخبي الرشاش وواحد ضرب عليا طلقة في بطني وقلت: اااااااااااااااه ومسكت واحد ضربته في رأسه اغمي عليه ولقيت كلهم كترو عليا جبت السلاح وقعدت اضرب بس كانت بطني فيها نزيف من كتر النزيف اغمي عليا وصحيت مش لقيت حد وقلت هروح البيت ازاي وانا بنزف كدا وركبت العربية بس مش كنت عارف اسوق بس اعمل اي وصلت البيت وانا بموت دخلت البيت اختي شافة المنظر قعدت تصرخ
اختي: * بعياط مع صويت * ماما الحقييييي محمود بيموت امي جت شافة المنظر قعدت ترجع وانا مغمي عليا
اختي: * بتعيط * اخويييا يا ماما يلا نروح علي اي مستشفى قبل ما يموت وخدوني المستشفى وقعدوا منتظرين الدكتور يطلع وطلع الدكتور وقال ليهم
الدكتور: تعيشوا انتم اختي قعدت تصوت وامي بتشد في شعر راسها وتلطم وتقول للدكتور الضرب دا كله من اي يا دكتور: واحد كان بيضرب عليه بسلاح باين والضربة جت في قلبه
ماما: بتلطم وتعيط وتشد في شعر راسها ومحمد جه وقال
محمد: محمود فين
اختي: محمود تعيش انتا ومحمد اول ما سمع تعيش انتا راح واخد اختي في حضنه وقعد يطبطب عليها وقال ، انا هصرف عليكم وكل حاجة اعتبروني زي محمود وراحوا البيت وكل البيت عياط وناس جيه تعزي فيا ومحمد قال انا هروح وابقا اجيلكم ( عزيزي القارئ محمد اتجوز واحدة اسمها رغد )
رغد: مالك يا حبيبي زعلان كدا لي
محمد: ولا حاجة سبيني لوحدي وقعد يفكر هو محمود مات ازاي وقعد يعيط ويقول وكمان مريم ماتت دول كانوا يحبوا بعض
رغد: شكلك متغير يا قلبي
محمد: تعرفي محمود صاحبي
رغد: اه اعرفه دا كان اجدع واحد في الجامعه كلها اي حد يكلم اي بنت كان بيدافع عنها وكمان كان بيحب مريم و مريم كانت بتعشقه اشمعنا السؤال دا يعني
محمد: محمود مات نزل علي رغد زي الصاعقة وقالت: مات!! مات ازاي وايمتا وقال: مش عارف مات ازاي بس مات النهاردة انا هروح انام

) وبعد موت محمود بأسبوع )
اختي زعلانه ومش بتذوق الاكل خالص وقفلا علي نفسها الاوضة وبتعيط وبتقول مع نفسها هتصل بمريم اشوفها فين اتصلت ولقت ام مريم بترد عليها: الو يا مريم ، يا بنتي انا مش مريم انا امها ، امال فين مريم ، قالت وهيا بتعيط مريم تعيشي انتي نزلت الصاعقة المدوية علي ريهام ومش مستوعبا اني انا ومريم نموت في يوم واحد وقالت لريهام ، امال اخوكي فين ردة ، احويا زي مريم تعيشي انتي وقالت ، يبقا ال خطف مريم ومحمود كان رايح ينقذها راحوا موتوها وكانوا يهددوا فيه كل شوية ومحمود شكله كان بيحب مريم ، اه يا طنط كان بيموت فيها ماشي يا طنط سلام وطلعت من جوا الاوضه ونزلت علشان تجيب اكل لقت واحد
..............
انتهي الجزء الاول
انتظرونا
وسؤال الحلقة ريهام لقت مين ؟
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء الثاني ( حصري )

( توقفنا في الجزء الاول لما اختي نزلت تجيب حاجة ولقت واحد )
انا: اي يا بنتي شفتي عفريت
اختي: الحقوني عفريت اخويا وجريت علي البيت
انا: احا البنت تجننت وطلعة وراها وهيا خايفه ووقفت عند السلم اشوف بتقول لماما اي ودار الحوار التالي:
اختي: ماما انتي فين
ماما: انا هنا يا بنتي مالك مرعوبة كدا لي
اختي: شفت عفريت اخويا يا ماما
ماما: بطلي هبل رحت انا طلعت علي السلم ودخلت جوا واول ما ماما شافتني برقة وفتحت بقها علي اخره
انا: في اي انا مش مت
ماما: امال ميم ال كان في المستشفى
انا: حوار طويل يا ريهام تعلالي الاوضة عايزك ودخلة الاوضة ولقيت اختي بتخبط ، ادخلي يا ريهام
انا: مالك كنتي خايفه لي ولقيت اختي بتقول: علشان انتا مت وانا شوفتك وانتا بتنزف وقلت لها: دا حوار طويل وانا هنتقم لموت مريم وقالت: هيا ماتت ازاي ، مش لازم كل حاجة نعرفها ومتقوليش لحد اني عايش علشان كدا ممكن اموت ، تموت دا انا ما صدقت انك عايش ، انا ورايا مشوار واوعي تقولي لامك ، لا متسبنيش يا حبيبي انا قعدت اعيط ، انا هروح انتقام للبنت ال انا حبتها ، ونزلت ركبة العربية وكانت الساعة 12 ومفيش حد ف الشارع رحت لبيت مصطفي وهو كان هناك بس كان نايم وانا مشية علي طراطيف صوابعي وكان شباك الصالة مفتوح دخلت منه وماشي براحة ووصلة للاوضة ال هو نايم فيها دخلت وكان معايا مسدس وجهته عند راسه وناوي اضرب في راسه بالمسدس بس حبية اصحيه وقلت بس غيرت صوتي: اصحي يا باشا اصحي وصحي مصطفي لقاني موجه المسدس علي راسه وقال: اي دا مش انتا مت وقلت: وانا برضه اموت يا بن المتناكة انتا اتشهد علي روحك قال: هتعمل اي يا محمود انا مش عايز اموت
انا: هههههههه مش قلت لعبة يا قاتل يا مقتول من اختصاصي هموتك يعني هموتك ذنب البنت الغلبانة ال معملتش ليكم حاجة
مصطفي: دا كان تخطيط اسلام مش انا
انا: قلتلك ا تشاهد علي روحك
مصطفي: انا من ايدك دي لأيدك دي
انا: تنفذ ال هقلك عليه بدل ورحمة ابويا اخليك تقابل عزرائيل بص انتا .. فهمت وتنفذ بدل ما اموتك
مصطفي: انا مش هنفذ ال انتا بتقول عليه
انا: ا تشاهد ورحت ضاربه رصاصه في راسه نزل ميت واخدت تلفونه بس كان بالبصمة حطية صباعه راح فتح وغيرت البصمة واخدته ومشيت وصلت البيت ورحت الاوضة لقيت ريهام قاعدا بتعيط قلت لها ، مالك يا ريرى بتعيطي لي قالت ، انا بعيط عليك ، خلاص انا جنبك اهو ، واخدتها ف حضني ونامت علي كتفي وراحت في النوم نيمتها علي سريري وطلعة نمت علي الكنبة قعدت نايم وبفكر اختي دي بتحبني ومريم كانت تعشقني ورحت ف النوم صحيت علي تليفون مصطفي بيرن رحت قفلة وعملة بلوك وقلت انا هرد ف الوقت المناسب مش دلوقتي علشان مفيش حد يحس بحاجة و تاني يوم محمد كان جي يعزي فيا واختي قالت: يا محمود اصحي محمد هيجي كمان نصف ساعة قلت: طب انا هروح الاوضة واقفل الباب بالقفل ومحدش يقله عليا وقالت: مش ها تظهر لحد يعني ، لما اخلص الحوار ده علشان لو حد عرف اني عايش ها موت ولقينا باب الشقة بيخبط اختي طلعت تجري وانا قفلت الباب بالمفتاح واختي عاملة نفسها زعلانة وبتعيط ودار الحوار التالي بين ماما واختي ومحمد وانا فهمت اختي علشان ماما مش تقول اني عايش:
محمد: صباح الخير يا ريهام صباح الخير يا ست الكل
ماما واختي في صوت واحد: صباح النور
محمد: مالكو فرحانين لي كدا مش ابنك ميت وانتي كمان فرحانة
ماما: هنعمل اي طيب يا محمد نقعد زعلانين كتير كدا
محمد: انا هروح ماشي سلام وعدا محمد وانا طلعت وقلت لهم جهزوا ليا الفطار واختي قالت: حاضر وفطرت ونزلة ولقيت تليفون مصطفي بيرن ف جيبي فتحت وقال: يا مصطفي خلص علي محمود وقلت: انا محمود يا روح امك عايز اي من الأخر قال: فين مصطفي قلت: تعيش انتا وهتموت معاه يا عرص انتا ، انتا بتكلمني كدا ازاي ، هتتكلم كتير هتموت عايز اي ، بان عليه الخوف وقال ، انا عايزك انتا ومش قلت لمصطفي لعبة يا قاتل يا مقتول انا هقتلك قلت ، اجيلك فين وتموتني ، وانا غبي يعني لما اصدقك ، براحتك خالص بس افتكر انك هتموت وقفلت فوشه قبل ما يرد ولقيت التليفون بيرن تاني وطلع اسلام قلت ف عقلي احا مش اسلام مات ورديت
انا: الو مين معايا
شخص: انا اسلام وانتا فكرت انك موتني هههه لا يا حبيبي انا مش مت
انا: عايز اي يا خول انتا كفايا مصطفي مات فاضل انتا هتموت وقفلت فوشه وحددت مكانه بال GPS ورحت لهناك وقبل ما اوصل لقيت...................
............. انتهي الجزء الثاني
سؤال الحلقة انا لقيت اي ؟
انتظرونا

تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء الثالث ( حصري )

( توقفنا ف الجزء الثاني لما كنت رايح لإسلام ولقية حاجة )
راحت لإسلام ووقفت عند البيت ولسا هدخل لقيتهم مصوبين عليا السلاح وعملين ليا كمين ورفعت اديا لفوق ودار الحوار التالي:
انا: عايزين مني مش كفايا ال عملتموه ف البنت الغلبانة ال معملتش ليكم حاجة وقال ، وهو انتا مين علشان تتكلم معايا كدا وقلت ، انا ال هخلص عليكم يا ولاد المتناكة قال ، تعالوا خدوا الواد ده و عايزكم تخلصوا عليه وواحد اخدني وانا مربوط وحطني ف العربية بتاعتي وراح ضارب بالمسدس عليا و سابني ومشي انا اغمي عليا من ضربة المسدس هو ضربني عند بطني صحيت بس كنت عايم ف دمي ولقيت التليفون بيرن ولقيت اختي بتكلمني وقالت ، الو يا محمود انتا فين ، الحقيني يا ريهام بسرعة انا بموت هبعتلك ابلكيشن للمكان ال انا فيه بعته راح واحد مش عارف جه منين وضربني بحديدة علي راسي اغمي عليا تاني وفقت لقيت نفسي ف مكان تاني ف عقلي وبعدين مش هخلص منهم ولا اي ركبت العربية وانا دايخ بس تمالكت نفسي ووصلت البيت ودخلة الحمام مكنش في حد ف البيت قلت احا لو اختي راحت المكان ال انا قلتلها عليه دا كدا هيخطفوها هي وماما وبعدين لقيتهم جيين من برا واختي جيا تجري عليا قالت ، يا حبيبي قلقتني عليك لما كلمتني قلت ، معلش يا ريهام قالت ، عايزا اقلك حاجة يا محمود ، قولي ، انا بحب محمد صاحبك وعايزا اتجوزه ، محمد صاحبي متجوز واحدة اسمها رغد ودي صاحبة مريم **** يرحمها بس مش عارف لي الايام دي مش طيقين بعض خالص ، طب انتا زعلان علشان قلتلك علي صاحبك ، لا ولا زعلان ولا حاجة بس هو فاكرني ميت هعمل اي انا طيب ، ماشي يا اخويا انا طالعه برا ، انتي يا بت خدي لسا هقلك حاجة ، قول ، انا هروح الجامعة بكرا واشوف محمد واعرف اي الاخبار ، طب هو مفكرك مت يبقا هتروح ازاي ، استني بس انا هروح بس في ناس بتدور عليا ف مش هخلي حد يشوفني غير محمد انا هنام ، خدني فحضنك انا خايفه يا محمود ، تعالي وجت رقدت جنب مني ونامت وطيزها نحيتي لقيت زبي قام قلت احا طب دي اختي هروح انا علي الكنبة لحسن يحصل اي حاجة ورحت نمت علي الكنبة وصحيت تاني يوم الساعة 8.30 ودخلت الحمام اتشطفت ولبست هدوم حلوه و حطية برفان وقعدت افطر ودار الحوار التالي:
انا: يا ماما انا هروح الجامعة النهاردة
ماما: مش قلت مش هروح علشان محدش يعرف اني مش مت
انا: لا هروح يا ماما سلام يا ماما سلام يا ريرى ونزلة ركبت العربية ولقيت تليفوني بيرن ولقيت محمد احسن حاجة ف تلفوني انه بيغير الصوت وغيرت صوتي لصوت اختي وقلت ، اهلا محمد عامل اي كويس ، الحمد لله يا ريهام انتم محتاجين اي حاجة ، كتر خيرك يا محمد انا هقفل علشان هروح مشوار سلام وقفلت ووصلت الجامعة ومحمد كان هناك رحت ليه بس بصيت لقيت بنت زي القمر رحت علشان اتعرف عليها انصدمت لما قلت، ممكن نتعرف بيكي ، يا محمود مش عارفني انا ياسمين اخت مريم ، اهلا ياسمين اخبارك اي انا زعلان علي مريم ، ما هو انا عارفه علشان كنتم بتحبه بعض ، وعرفتي منين اننا بنحب بعض . هي قالت ليا قبل ما تموت ، معلش اني ضيعت ليكي وقتك علي الفاضي ، ولا يهمك يا حوده ومشيت رحة لمحمد واول ما شافني برق وفتح بقه وانصدم
انا: يبني مالك برقة كدا لي
محمد: انتا مت وانا شفتك بعيني
انا: طب تعالي نخش المحاضرة وبعدين نطلع واقلك يا صاحبي ودخلنا المحاضرة
الاستاذ: قوم يا محمود جاوب علي السؤال ده هل لما الولد يحب البنت والبنت ال حبها دي تموت هيعمل اي ؟
انا سكت خالص علشان عارف ان السؤال ده ليا انا وقلت، ، متسؤلش السؤال دا تاني فاهم قال ، ازاي بتكلمني كدا هو انتا متعرفش انا وقال عند ودني انا ال قلت لإسلام يقتل مريم ههههه قلت ، هيبقا اخر يوم ف عمرك تضحك فيه وقعدت وبعدين شوية والمحاضرة خلصت ومشيت انا ومحمد وطول الطريق بيسؤال فيا انتا مش نيت ازاي وانا قلت ليه بعدين هقلك علشان راسي مصدعه ومشي محمد واخدت العربية ومشيت وطول الطريق بقول هي العصابة دي كبيرة للدرجة دي ولا اي ورحت البيت نمت وصحيت العصر علي صوت ناعم وكانت ياسمين بتقول ، اصحي يا محمود اصحي ، صحيت لقيت الابتسامة بتاعة ياسمين قلت فعقلي اختها بعينها الابتسامة وكل حاجة مريم وقمت قلت ، انتي جيتي من امتا يا بنتي ، من نصف ساعة كدا قلت ، بعد اذنك بس علشان اغير وغيرت وطلعت قعدت معاهم واكلت ونزلت ركبة العربية شفت حاجة صدمتني ....................
................. انتهي الجزء الثالث
سؤال الحلقة انا شفت مين ؟
انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار


الجزء الرابع ( حصري )

(توقفنا ف الجزء الثالث لما ركبة العربية ولقيت حاجة صدمتني )
انا فتحت العربية وركبة و لقيت حاجة صدمتني لقيت جثة بني ادم ميت وقعدت ادقق النظر فيها لقيتها جثة واحدة لم اكن اتوقعها لقيت جثة اختي وقلت احا اختي لا اختيييييي وجريت علي فوق لقيت ياسمين قامت تجري وبتقولي مالك هي وماما قلت ليهم اختي فين يا ماما قالت ، اختك نزلت تجيب حاجات من السوبر ماركت قلت ليها ، تعالي بصي لقيت اي ف العربية ونزلت معاهم وفتحت ليهم باب العربية اول ما شافوا جثة اختي بقوا زي الاصنام قلت ليهم ، انا لقيتها مقتولة هنا ودار الحوار التالي -:
ماما: " بتعيط " انتا ال قتلتها انتا يا محمود ال قتلة اختك
ياسمين: متقوليش كدا يا خالتو محمود مقتلش حد
ماما: وانتي مالك انتي اصلا انا بكلم ابني اي ال دخلك ما بينا ولقيت ياسمين عيطت وكانت مروحا علي بيت امها
انا: بصي يا ماما انا مقتلتش اختي و اختي دي احسن واحدة وكمان كانت عايزا تتجوز محمد صاحبي اديها اتقتلت وكمان ياسمين ال قلتلها مش تتدخلي ما بينا دي كانت اخت البنت ال كنت بحبها ال هي مريم وقعدت اعيط ياسمين شافت العياط قعدت تعيط هي كمان وماما كمان بتعيط قلت ، انا هنتقم لأختي ولمريم علشان دول كانوا عندي بالدنيا كلها وياسمين امها قعدا لوحدها بصي يا ياسمين هو ينفع تجيبي امك وتقعدي معانا هنا علشان قعدتكم ف شقتكم لوحدكم هيعرضكم للخطر ياسمين بصت ليا وقالت ، انا اقول اي لماما طيب قلت ، انتي هتقولي ليها تعالي اقعدي مع ام محمود علشان شقتكم خطر انكم تقعدوا فيها ياسمين هزت راسها و وشها من الخجل والعياط بقا لونه احمر وشكلها جميل يضيع هموم الدنيا كلها وقالت ، انتا هتفضل تبصلي كدا كتير قلت ، ما هو انتي زي القمر اعمل اي انا طيب ولقيتها اتكسفت و وشها بقا احمر زياده قلت ، روحي لأمك دلوقتي علشان متقلقش عليكي وقولي ليها زي ما قلتلك هزت راسها ومشيت وانا اخدت ماما ودخلت الشقة وماما بتعيط وانا كمان عيطت ودخلة الاوضة وقفلت علي نفسي الباب بالمفتاح ولا اكلت ولا شربة وقاعد بعيط وبقول هما مش هيرتاحوا غير لما يخلصوا علي العيلة كلها وكمان حتي ال انا بعرفهم هيقتلوهم وكل يوم نفس الوضع ولا بأكل ولا بشرب لما كنت هموت خلاص لقيت ماما داخلا عليا بالأكل ودار الحوار التالي:-
ماما: خد الأكل يبني انتا مش كلت ليك اسبوع
انا: وفين النفس ال تاكل يا ماما انا اختي وبعيط انا اختي كانت كل حياتي انا هنتقم منهم كلهم في ال عملوه فأختي امال فين ياسمين وأمها
ماما: قاعدين ف الصالون يبني وانا اسفة اني قلت ليك انك انتا ال قتلت اختك
انا: اسفة اي ؟ يا ماما مهما كان انتي برضه امي انا ال اسف علي كل المشاكل ال بتحصل لينا دي انا اسف علي موت اختي انا اسف علي موت مريم انا اسف علي موت بابا ونزل شلال دموع من عنيا ولقيت ياسمين جيا تجري
ياسمين: مالك يا محمود بتعيط لي وصعبت عليها نفسها لما لقتني بعيط وقعدت تعيط قلت ليها بتعيطي لي قالت ، بعيط عليك يا محمود وقلت ، ولي بتعيطي عليا انتي ذنبك اي ف كل ال بيحصل قالت ، انا بعيط علي اختي وعلي اختك وعليك علشان مش بتاكل يا محمود ومسحت دموعي وقمت غسلت وشي وطلعت قعدت معاهم ولقيتهم حطوا السفرة رحت قمت قالوا ، مالك يا محمود اقعد كل وقلت ، مش هاكل انا مش ليا نفس اكل وأختي ماتت كلوا انتم ودخلت الاوضة وقفلت الباب بالمفتاح وقعدت اعيط لي سبتيني يا ريهام ليييي انا من غيرك انتي ومريم بتقطع من جوايا ولقيت خبط جامد علي الباب قلت مين محدش رد فتحت الباب لقيت واحد موجه علي السلاح قلت ليه ، انتا كمان جي البيت قال ، لو تحركت اي حركة امك والبنت دي وامها هيموتوا قلت ، وانتا عايز اي مش كفايا البنت ال بحبها وكمان اختي وكمان عايزين تقتلوا ماما وياسمين وامها لي قلي لي قال ، علشان قلنا ليك ابعد عن سكتنا انتا مش سمعت الكلام ، مش كنت عايز تقتل اختي اديك قتلتها عايز اي تاني وسبته يتكلم وضربته في بضانه وقع والمسدس وقع جنب منه اخدت المسدس وكان معاه راجلين تاني مسلحين ضربت عليهم كلهم نزلتهم ميتين وقلت لأمي انزلي اركبي العربية انتي وياسمين وأم ياسمين وجريوا علي العربية وركبوا فيها وانا ركبت وسرعت بالعربية علي اخر ما عندي لغاية ما وصلت الشقة القديمة ودخلتهم جوا وانا دخلت معاهم وقفلنا الشبابيك كلها وقفلنا الباب بالمفتاح وقلت ليهم ادخلوا اي اوضة وقفلوا علي نفسكم بالمفتاح ولو لقيتم صوت ضرب نار اياكم تفتحوا وطلعت قعدت ف الصالون وبعيط انا ال جبت المشاكل دي كلها ليهم انا لازم اموتهم كلهم علشان احمي ماما وياسمين وأمها وانا قاعد لقيت نفسي بنام نمت وصحيت بعد تلات ساعات وفتحت ليهم علشان يطلعوا وطلعوا وقعدوا يعيطوا قلت ليهم ، بتعيطوا لي ؟ قالت ماما ، بنعيط عليك يبني علشان المشاكل ال انتا فيها دي كلها بسببنا احنا قلت ، مش بسببكم دا بسببي انا علشان كنت بتدخل في امور مش ليا فيها بس ال حصل خلاص حصل انا هروح اي كافيه اقعد عليه شوية واوعوا حد يخبط وتفتحوله ردة ماما ، طب هعرف ازاي انوا انتا ولا مش انتا قلت ، بسيطة انا معايا نسخة مفتاح ومفيش حد هيعرف يفتح الا لو كسر الباب بس لو سمعتم صوت حد عند الباب خشوا الاوضة وقفلوا علي نفسكم بالمفتاح ردة ياسمين وقالت ، ترجع لينا بالسلامة وحضنتني قدام ماما وأمها وأول ما افتكرت ماما وأمها اتكسفت و وشها بقا لونه احمر وقلت ، يا ياسمين انا مش عايز عنيكي تنزل دمعة تاني ماشي هزت دماغها من الكسوف ومعرفتش ترد سبتهم وطلعت وقفلت الباب بالمفتاح من برا وهما كان معاهم نسخة من المفتاح ونزلت قعدت علي القهوة وناديت القهوجي
انا: انا عايز قهوة ساده
القهوجي: ماشي يا برنس
ولقيت محمد صاحبي داخل بس مش كان شايفني وراح قعد مع راجل كدا ودار الحوار التالي:-
محمد: انتا مش هتسبني يعني غير لما اموت ياسمين
الشخص: مش هسيبك ولو حاولت تغدر بيا هموت امك وابوك ومراتك
محمد: لي انا طيب في ناس كتير غيري
الشخص: علشان دي تبقا اخت مريم ال كان محمود بيحبها تخلص عليها هي وأمها وأم محمود ولو مش عملت كدا هنموت عيلتك كلها فاهمني ولا لا
محمد: " بخوف " ماشي هعمل ال انتا عاوزه بس تسيب مراتي وامي وابويا
الشخص: لما نلقيك نفذة مهمتك هنسيبك فحالك وقام ومشي الراجل دا وانا رحت لمحمد وقبل ما اوصل شفت ............
....... انتهي الجزء الرابع
وسؤال الحلقة انا شفت مين ؟
ولو في اي حاجة ناقصة ف القصة اكتبلي تعليق بنصايحك وانا احسن القصة
انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار

________________________________


الجزء الخامس ( حصري )


( توقفنا ف الجزء الرابع لما كنت رايح لمحمد وشفت واحد )


انا رحت لمحمد وشفت مالك وهو بيتكلم مع محمد ودار الحوار التالي:-
مالك: الراجل دا كان بيقلك اي
محمد: كان بيقلي اقتل ياسمين اخت مريم وامها وام محمود
وقبل ما يكملوا كلام رحت ليهم وعملت نفسي مش عارف حاجة
انا: اهلا يا محمد اهلا يا مالك
مالك: اهلا يا عم
محمد: اهلا
انا: هو انتم قلبين عليا كدا لي
محمد: ولا حاجة انا ماشي سلام
انا: خد هقلك حاجة قبل ما تمشي وقال ، قول ، قلت ، هو انتا عايز تموت ياسمين وامها وامي كمان وصلت بيك البجاحه للدرجة دي وانا بقول محمد صاحبي وكل حاجة وحتي اختي ماتت وكمان خسرت اعز صحابي علشان بيهددوه وقال ، بص بقا انا سكت ليك كتير هي مش نقصه هبل علي الضهر كدا ولقيت مالك بيقول ، خلاص يا جماعة معلش يا محمود وانا كمان مش هبقا معاك هبقا مع محمد سبتهم ومشيت وكنت حاطط لواحد من العصابة جهاز تتبع علشان اعرف تحركاتهم وأعرف حريمهم فين علشان هنيك حريمهم ورحت وفتحت بالمفتاح ملقيتش حد رحت ليهم الاوضة لقيتها مقفولة خبط علي باب الاوضة لقيت ياسمين بتقول ، مين علي الباب قلت ، انا محمود افتحوا فتحت ياسمين الباب وطلعوا قلت لماما علي جنب لوحدها علي محمد قالت ، طب هتعمل اي ف محمد كمان قلت ، مش عارف الصراحة قالت ، طب ياسمين عايزا تقلك انها بتحبك بس مكسوفه قلت ، دا مش وقته هما عايزين يقتلوا ياسمين وبعدين امها وبعدين انتي قالت ، يا نهار اسوووود طب خلي بالك من ياسمين قلت ، انا عامل خطه بس مش هقول عليها علشان العصابة مراقبين المكان كله وكمان مراقبين التليفونات قالت ، خلاص متقلش حاجة و رحت الاوضة وكنت بغير وقلعت البوكسر ولسا هلبس لقيت ياسمين وقفا عند باب انا نسيت اني مش لابس بوكسر بقلها مالك بتشاور تحت بصيت لقيت نفسي عريان بس لقيت هيجان ف عنيها قربت عليها اكتر وهي بترجع لورا لغاية ما لزقت ف الدولاب رحت بستها من شفايفها لقيتها مش ممتنعا وشوية ولقيتها هي ال جيا تبوس وقالت ، انا من زمان وعايزا اعمل معاك كدا قلت ، انتي شرموطة بقا قالت ، لا يا محمود انا بس علشان بحبك هعملك اي حاجة وقلت روحي اقفلي الباب قفلت الباب وجت ودخلنا ف بوسة بتعبر عن كل الحب ال جوانا وتبوس وتمص في شفايفي وقلت ، هو انتي تعلمتي البوس دا فين قالت ، مش دلوقتي بعد ما نخلص هقلك وقلعتها التشرت والسنتيان ولقيت حلمات بزازها لونهم وردي نزلت امص فيهم ولقيتها بتعض غلي شفايفها نزلت الحس الحلمة وأمص فيها وهي اااااه يا حبيبي يا حوده اوووووووف مصك لبزازي حلو اوي اححححححح يا دكري وامص ف الحلمة وهي اااااااااااه يا مكيفني مص اوي قطع ابزازي وقعدت امص ف البز التاني ونزلت علي بطنها قعدت الحس عند سوتها وبعدين قلعتها البنطلون والاندر ونزلت لحس ف كسها قعدت الحس يجي عشر دقايق لقيتها بتنزل عسلها شربته كله وهي اوعي تفتحني يا محمود رديت وقلت وهو انا غبي يعني هدخله من ورا بس هزت دماغها وكملت لحس لقيها بتقول دخله انا مش مستحملا اكتر من كدا قلت ، لسا بدري يا موزتي وقعدت الحس كسك جميل يا قلبي وهي اههههههه كيف حبيبتك يلا احححححححح اووووووووووف دخله رحت لفيتها وقعدتها علي السرير وخليتها اخدت وضعية الدوج وجبت كريم من بتاع الشعر وحطيته علي خرم طيزها وقعدت ادخل صباع واحد وهي اهههه يا قلبي بيوجع قلت شوية وتتعودي عليه ولقيت خرمها يفتح ويقفل علي صباعي دخلت الصباع التاني وبعدين التالت وهي اهههههههه اححححححح يا حبيبي حلو اوي صباعك طلعت صباعي وكنت بدخل زبي بالراحة علشان متتعورش لحد ما دخل لأخره وهي كمان يا حبيبي كمان اححححححححححححح زبك حلو اوي ولقيت الباب بيخبط قلت لياسمين وطي صوتك علشان اشوف مين علي الباب طلعت لقيتها ماما وقالت ، تأخرت جوه لي انتا وياسمين قلت بنتكلم مع بعض وسبتني ومشيت وانا دخلت وقفلت الباب ولقيت ياسمين قعدا جوه البطانية قلت ، شكلنا كنا هنتفضح لقيتها قامت وقالت ، كمل طيب علشان هموت قلعت البنطلون والبوكسر ودخلته ف طيزها تاني وطيزها كانت بيضا دخلته وقعدت ارزع فيها وهي احححححححح اسرع يا حبيبي يا دكري اووووووووووف وكنت قربت انزل قلت ليها انزلهم فين قالت ، نزلهم جوه ونزلتهم جوا منها وهي اهههههههه لبنك سخن اوووووي يا حبيبي قلت يلا روحي خدي شاور بس اوعي حد يشوفك منهم ولقيتها مشيا ومش عارفا تمشي وقالت ، شفت بقا انا لو طلعا دلوقتي هيعرفوا قلت ، انا هطلع وبعدين تطلعي وتمشي عادي علشان محدش يلاحظ حاجة وطلعت وياسمين طلعت ورايا ودخلت الحمام ورحت قعدت معاهم ولقيت التليفون بيرن فتحت لقيت محمد ودار الحوار التالي:-
محمد: انا اسف يا محمود علي الكلام ال انا قلته
انا: ولا يهمك يا صاحبي انا عارف انهم بيهددوك تعال المكان بتعنا بتاع زمان هقلك حاجة
محمد: وعلي اي ما تجي عندي البيت مفيش غير رغد
انا: تمام يا محمد خمس دقايق وجي سلام وقفلت معاه وقلت لماما هروح عند محمد قالت ، مش هو عايز يقتل ياسمين قلت ، لا هو كان بيقول كدا علشان كان في واحد مراقبه انا هروح ولما ياسمين تطلع من الحمام قولي ليها تبقا تتصل بيا ونزلت ركبة العربية واخدت العربية ومشيت وصلت بيت محمد وركنة العربية ورحت خبطت علي الباب فتحت ليا رغد وكانت مصدومة علشان انا طلعت ممتش ودخلت وقلت لرغد امال فين محمد ردة وقالت ، ف الحمام وهيطلع دلوقتي وشوية ومحمد طلع من الحمام وقعد ودار الحوار التالي:-
انا: كنت هتقول اي
محمد: تشرب اي الاول
انا: ياعم انا مش فضيلك
محمد: بص يا سيدي هما عايزين اني اقتل ياسمين وامها وامك ولو معملتش كدا هيموتوا ماما وبابا ورغد
انا: كدا حلو انا عندي خطه بس مش عارف هتنجح ولا لا بس هقول ليك الخطة في مكان تاني علشان البيت كله مراقب هقلك بس شوية كدا بس عايز اعرف هو مالك عارف بالعصابة ودا كله
محمد: اه عارف كل حاجة وهو لما قلك كدا قدام القهوة علشان كان في واحد بيراقبنا بس كدا ولقينا باب البيت بيخبط راح محمد يفتح اتصدم ولقا .................
................. انتهي الجزء الخامس
سؤال الحلقة محمد لقا مين ؟
انتظرونا
تعليقاتكم ومشاركتكم هي من تشجعني للاستمرار
______________________ ________________________________


الجزء السادس والأخير



الشخصيات الجديدة
احمد زايد ( دا رئيس العصابة ومش هتكلم عنه علشان شخصية وسخة ) وهكشف ليكم عن الشخصيات الغامضة
سعيد ( دا مساعد رئيس العصابة ال خطف اختي ف السلسلة الاول )
منير ( دا يبقا صديق رئيس العصابة عمره 30 سنة ودا ال خطف مريم )




(توقفنا ف الجزء الخامس لما محمد فتح الباب واتصدم )
محمد: خش يا باشا اهو محمود جوه
انا: احاااا يا ولاد المتناكة عاملي كمين يا محمد
محمد: هههههههههه مش قلتلك انا بقيت مع العصابة بس انتا اهبل شوية صح ولا مش صح ولقيت سعيد خبطني علي راسي فقت لقيت نفسي في مكان زبالة وسمعت احمد بيتكلم مع محمد ودار الحوار التالي:-
احمد: شفت لما تبقي معايا هتعيش ملك بس خلصلي علي ياسمين وامها وام محمود في خلال 24 ساعة تكون قتلتهم فاهم ولا اموتك مكانهم وكمان بعد ما تخلص عليهم خلص علي محمود
محمد: يا باشا محمود دا صاحبي وأمه زي امي يعني مينفعش اموتهم شوف حد غيري
احمد: يبقي اخلص عليك انتا الأول تعالوا ارموه مع صاحبه وسعيد ومنير جم مسكوا محمد ورموه ف الزنزانة معايا ولقيته بيقلي ، انا اسف يا صاحبي علي ال عملته معاك مكنتش اعرف انهم هيعملوا فيا كدا وقلت ، انتا ولا صاحبي ولا اعرفك علشان وثقة فيك وطلعت خاين قال ، انا اسف يا محمود بجد هما عايزين يموتوهم قلت ، كله بسببك لو كنت قلت انهم عاملين ليا كمين لكان اخدت احتياطات بس الغباء ال فيك انك قلتله مش هموتهم لو كنت قلت ليه انك هتموتهم لكان سابك ترحلهم بمعرفتك ومكنش هيبعت حد معاك قال، وانتا عرفت منين انه مش هيبعت حد معايا قلت ، هقلك لي علشان احمد يبقي عمي يا اهطل قال، لما هو عمك بيموت ف عيلتك كلها لي قلت ، علشان زمان كان معاه فلوس كتير واتخانق مع أبويا علي الورث وأبويا ادا لعمي نصف الورث وعمي كان عايز الورث كله ورفع علي ابويا قضية تجارة ف الحشيش والسلاح والممنوعات وأبويا مكنش بيتاجر ف دا كله اصلا هو بس رفع قضيه علشان ابويا يتسجن وهو ياخد الورث كله ولما ابويا جم علشان يسجنوه وفتشوا ف البيت كله ملقوش اي سلاح او اي حاجة تدل علي ادانته راح عمي اتسجن ولسا طالع ليه 6 شهور عرفت بقي الحكاية كلها قال ، دا كله وانا معرفش حاجة قلت، انا مش بحب اقول لحد علي الحكاية دي بس خلاص نهايتي انا وانتا قاربت الي لو عندك خطة قال، عرفت خطة هطلع بيه انا ، وبعد ما تطلع من هنا هو هيبعت معاك سعيد ومنير علشان هو مش هيثق فيك قال ، استنا بس انا هوريك بس اصبر انا هنادم لأحمد وهقله قلت ، ماشي يا محمد بس اوعي تغدر بيا تاني ومحمد بينادم علي احمد وبيقول ، يا باشا انا عايز اقلك حاجة رد وقال، قول سامعك قال، يا باشا انا هروح اقتل ياسمين وأمها وأم محمود رد وقال، وانا هثق فيك ازاي بعد الكلام ال انتا قلته دا رد وقال ، يا باشا انا اسف علي الكلام ال انا قلته ولو منفذتش اقتل مراتي ، خلاص طلعوه وروح راقبهم شفهم بيطلعوا ايمتا ، حاضر يا ريس وروح محمد وانا قعدت لوحدي بفكر يا تري محمد هيلتزم بوعده ليا ولا كلام كدا ف وقت الضيقة وخلاص
( في مشهد اخر )
محمد ماشي بالعربية ورايح يراقب بيت محمود وبيفكر انا اقتلهم ولا التزم بكلام محمود وعقله بيقله
• خلص عليهم اوعي تلتزم بكلام محمود كدا مراتك هتموت وهو يرد ويقول
•لا انا مش هخسر صاحبي بسبب ناس ولاد متناكة يرد عقله ويقول
• انتا كدا هتخسر كل حاجة امك وأبوك ومراتك فكر براحتك و وصل محمد لغاية بيت محمود وهو مش عارف يعمل ايه يموتهم ولا مراته وأمه وأبوه يموتوا وقرر انه يموتهم ودخل عليهم ومعا المسدس وكسر الباب وهما خافوا منه ودار الحوار التالي:-
ماما: فين محمود يا محمد
محمد: محمود!! ههههههههههههههههه محمود هيموت وانتم هتحصلوه
ماما: لي كدا يا ابني انا وام ياسمين وياسمين عملنلك ايه وحش علشان تموتنا
محمد: هما بيهددوه فيا اني لو مموتكمش هيموتوا ماما وبابا ومراتي
ماما: انا عندي فكرة حلوة لي متجبش امك وابوك ومراتك ويقعدوا هنا اي رأيك
محمد: فكرة حلوة بس خليها لبليل علشان محدش يشوفني كدا تمام وقالت ، اه كدا تمام بس الباب ال انتا كسرته دا هتصلحه ازاي رد وقال، طب ما اخدكم وأوديكم بيت ابويا وأمي كدا احسن ردة وقالت، اه احسن بكتير وعدت اربع ساعات وكانت الساعة 8.30 بالليل
محمد: يلا يا جماعة علشان لو جت الساعة تسعه مش هنعرف نمشي بسبب انهم مراقبين المكان يلا بينا علشان منضيعش وقت ونزلوا ركبوا العربية ومحمد كان قبل ما يخليهم ينزلوا بيبص علشان يتأكد ان مفيش حد بيراقبهم ونزل ركب العربية وسرع بيها و وصل البيت وقلهم ادخلوا بسرعة دخلوا بسرعة ومحمد ركن العربية ف الجراش وطلع ليهم
( مشهد وانا محبوس عند العصابة )
انا كنت بسمع وهو بيكلم محمد ف التليفون ودار الحوار التالي:-

احمد: الو يا محمد خلصت عليهم
محمد: يا عرص انا مش هموتهم ههههه راح احمد قفل فوشه بسرعة وجرا عليا وقال
احمد: انتا قلت لمحمد ايه انطق بسرعة
انا: ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههه

بشكر كل ال دعمني علشان اكمل القصة
وبشكر سامي تونسي علي نصايحه هو وشوفوني وانا بتعلم منهم اكتر
وبشكر كل طاقم الادارة وبشكر السيد THE LEGEAND علي دعمه للمنتدي خالص تحيااتي
لجميع من دعمني لتكملة القصة

تمت
__________________

(قصة القاتل والمقتول متسلسلة)


الاقوي والأمتع علي الأطلاقNeswangy

قام بآخر تعديل Sami Tounsi يوم 10-18-2019 في 04:01 AM.
قديم 09-18-2019, 12:55 PM
قديم 09-18-2019, 12:55 PM
 
الصورة الرمزية لـ A1234567890
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : My home
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 33

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ A1234567890

الإقامة : My home
المشاركات : 33
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
A1234567890 غير متصل

افتراضي رد : السلسلة الثانية/ من قصة انا واصحابي والنيك .. الجزء {{ 1 }}

احسنت بدايه نار اعتقد هاتلاقي اخوها
قديم 09-18-2019, 01:00 PM
قديم 09-18-2019, 01:00 PM
 
الصورة الرمزية لـ A1234567890
نسوانجي جديد
الجنس : ذكر
الإقامه : My home
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 33

نسوانجي جديد
 
الصورة الرمزية لـ A1234567890

الإقامة : My home
المشاركات : 33
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
A1234567890 غير متصل

افتراضي رد : السلسلة الثانية/ من قصة انا واصحابي والنيك .. الجزء {{ 1 }}

عايزين نشوف احلا انتقام ويا** تكسب في مسابقه القصص
قديم 09-18-2019, 01:04 PM
قديم 09-18-2019, 01:04 PM
 
الصورة الرمزية لـ Hematology 012
🇭‌🇪‌🇲‌🇦 مبدع نسوانجي
الجنس : ذكر
الإقامه : Neswangy.Net
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 1,125

🇭‌🇪‌🇲‌🇦 مبدع نسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ Hematology 012

الإقامة : Neswangy.Net
المشاركات : 1,125
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Hematology 012 متصل الآن

افتراضي رد : السلسلة الثانية/ من قصة انا واصحابي والنيك .. الجزء {{ 1 }}

اقتباس:
الكاتب : A1234567890 عرض المشاركة
احسنت بدايه نار اعتقد هاتلاقي اخوها
حبيبي يسطا هتعرف في الاجزاء القادمة
__________________

(قصة القاتل والمقتول متسلسلة)


الاقوي والأمتع علي الأطلاقNeswangy
قديم 09-18-2019, 01:05 PM
قديم 09-18-2019, 01:05 PM
 
الصورة الرمزية لـ Hematology 012
🇭‌🇪‌🇲‌🇦 مبدع نسوانجي
الجنس : ذكر
الإقامه : Neswangy.Net
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 1,125

🇭‌🇪‌🇲‌🇦 مبدع نسوانجي
 
الصورة الرمزية لـ Hematology 012

الإقامة : Neswangy.Net
المشاركات : 1,125
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
Hematology 012 متصل الآن

افتراضي رد : السلسلة الثانية/ من قصة انا واصحابي والنيك .. الجزء {{ 1 }}

اقتباس:
الكاتب : A1234567890 عرض المشاركة
عايزين نشوف احلا انتقام ويا** تكسب في مسابقه القصص
حبيبي يا صاحبي وانتقام هيبقا عنيف
__________________

(قصة القاتل والمقتول متسلسلة)


الاقوي والأمتع علي الأطلاقNeswangy
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
متسلسلة لم يكن قصدي ولا قصدها (السلسلة الثانية) الجزء الثاني 05/11/2019 شوفوني قصص سكس عربي 48 اليوم 12:14 PM
متسلسلة لهيب ابن آدم ، السلسلة الثانية الحلقة السادسة 21/10/2019 بكاء القلوب قصص سكس عربي 210 أمس 02:09 PM
متسلسلة الارادة ( السلسلة الثانية حتى الجزء التاسع ) 26/10/2019 احمد1235 قصص سكس عربي 351 11-04-2019 12:29 AM
مكتملة السلسلة الثانية /سلاح مرات خالى الفتاك {عشرة أجزاء} mody hany قصص سكس المحارم 562 10-27-2019 08:59 AM
مكتملة انا واصحابي والنيك السلسلة الاولى ..11 جزءا Hematology 012 قصص سكس عربي 160 10-18-2019 07:50 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
الثانية/, الجزء, السلسلة, والنيك, واصحابي
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 12:44 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص سكس ورده اجزاء كاملهنيك في فندق شرم الشيخصورسكس هرا كسها بعصصورسكس فيلاماسكس صورالدكتوره مو فع الجوكر تعارف جنسي سوالب وشواذنحكلها سوتهاإنتقاء ماءة وعشرين صورة سكس لفيلاما من نسوانجيسكس شبح مع بنت هيجانهقصاص سكس غاديرالجمدهقصص/سكس/سوفت/اختي/وجوزه(بينيكهاناكني من تحت العبايةأطول.قصةسكس.مع.سائق.العائلةقصص نيك أمورهمدام حسناء الشرموطه قصصتنزيل اجمل نيكنسوان جزائرية اقحاب نسوانجي مواضيع site:bfchelovechek.ruقصص سكس انا f صور قصه فيلاما مع الدكتور.نسوانجي صور ملفايهنسوانجي عائلتينورا والسباكصور سكس قصص ام تاجر رحمها و تحملقصص نياكه مكتوبه لﻷرامل حموياتﻗﺼﺺ ﺳﻜﺲ ﺍﻧﺎ ﻭﺻﺪﻳﻘﺘﻲ ﻛﺎﻥ ﻟﻲ ﺻﺪﻳﻘﺔ ﺍﺳﻤﻬﺎ ﺣﻨﻴﻦ ﺗﻌﻤﻞ ﻣﻌﻲ ﻓﻲ ﺍﻟﻤﺤﻞ , ﺣﻨﻴﻦ ﺩﻱ ﻣﺘﺠﻮﺯﺓ ﻋﻤﺮﻫﺎ 24 ﺳﻨﺔ ﻃﻮﻟﻬﺎ 165 اخي يفرشي كسي قصص سكسقصص نياكيافلام سكسي 249سكس بنت تشتي حنان ابوهاقصص نيك عبدالكريمقصص نيك اقراها توقف زبي قصص مولعةسكس جوز امها زانقها على السرير ويفتح كسهامدير المصنع ينيك فيلمقصص سكس طويلة محارم ماما وجرجس منتديات نسوانجيكس شوشو زباويسكس عود سمبتيكسكس المتعة والاثارةامرة تعشق الفضيلة الجزء 15ناكوها عنفقصة نيك مدام وعمهاصور ازبار عملاقه متعهشرموطةلبوةالالبوم الكامل للشرموطه نييكصورسوالب يجننويكف يدخل الزب في الورع السالب لاول مرهسكس محارم اخ ينيك اخته من طيرهطيزي خطيبيشهوتي لنيك غلبتنيقصة شاب ناك أخته بالغصبصور محارمي اخواتيwwwقصص.موحارمداليا وامير قصة سكسامم ادخل زبك بلعومي معدتي شبعني قصص جنسانقذنى من الغرق ثم ناكنىسونا غسان فضيحه تمص الزبينيكني ويقولي ياولد الشرموطةقصص سكس اغراء ابن الجيرانموقع صور سكس بنات اليابانقصص بعد القات انيكها يمنيقصص عرب نار محدثه ومكتمله site:bfchelovechek.ruقصص علام ومنال للنيكقصص سكس ناكني كلوتكلام سكس امجدينيك أمةالجزءالاول حقيقيصديقتي طفت لي نار كسي بعد ما كنت هايجه نار قصص سحاقهقصص سكس الصفحة الاخيرةقصص سكس عائلية كاملةقصص سكس خطيبيقصص وصور سكسيه مصريه تنزل عشره ع داله نسوانجيصور سكس نيك طيز لواطه عربيه صور شواز عربنواسجي قصص سكس يمنيةالارشيفسلاح مرات خالي الفتاك الجزء 23محجبه مصريه تتناك فى مستشفى وتتصورنيك دمارقصص جنسيه قوه ومتعه النيكPorn momHD ودياثهقصص نسوان بزازها كبيره تتناك فى المترومكتوب سكس خاليفيديو نيك ولاد سالب مبادل