منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص المثليه الجنسيه و الشيميل

 
 
أدوات الموضوع
قديم 02-26-2017, 11:33 PM
قديم 02-26-2017, 11:33 PM
 
نسوانجي جديد
الجنس : شيميل
مشاركات : 6

نسوانجي جديد

المشاركات : 6
الجنس : شيميل
bococo غير متصل

Thumbs up قصه بنوتى ولكن (الجزء الثالث)

طلعت من اوضه عم بخيت على بيتى وفتحت الباب ودخلت على اوضتى مسرعا حتى لايرانى احد وكان مروه تجلس فى اوضتها ومعها مامتى هاله ولكن احسو بى فندهت على وقالتلى كنت فين قولتلها كنت عند ماجد صاحبى بصتلى ب استغراب وقالت مش قولنا بلاش تقعد مع ماجد علشان ده مش متعلم ومش م مستواك وانها بتسمع عنه كلام وحش وفعلا ماجد صاحبى كانت سيرته مش كويسه وخصوصا انه بيحب المخدرات بس هو كان بيعاملنى معامله خاصه ,,,, رديت عليها وقولتلها ماتخفيش عليا انت بتتقلقى بزياده بصتلى مروه وقالتلى ياخوفى يعمل فيك حاجه وخصوصا ان مروه كان عارفه انى عندى ميول انثوبه قولتلها وهايعمل ايه قالتلى ولا حاجه وبصت على صدرى الى بارز وطبعا انا فهمت من نظرتها انها خايفه انه ينيكنى .... سبتهم وطلعت على اوضتى وعدت ساعه وانا متخيل الى حصل معايا مع عم بخيت وازاى احاسيس البنوتى انفجرت جوايا وسلمت نفسي ليه ... طلعت من الاوضه وخلت لقيتهم نايمين دخلت الحمام قلعت ملط ودهنت جسمى بالكريم المرطب ونظفت نفسي كويس استعدادا لكلام عم بخيت وكنت مشتاق اوى هو هايعمل فيا ايه وفى جسمى الى حرفيا جسد بنت فى مرحله البلوغ وازاى كل لما ابص على طيزى المدوره الكبيره واتخيل زبر بيخبط فيها .... طلعت من الحمام ولفيت نفسي بالفوطه ولقيت جرس الباب بيرن روحت ابص لقيت عم بخيت بيخبط ارتبكت ازاى جت ليه الجراه يطلع ... بصيت على مامتى واختى لقيتهم نايمين فتحت الباب وقولتلوه ايه ياعم بخيت بكل مياصه ولبونه قالى وعنيه هاتفرتك الفوطه ولسانه بيريل الست هانم موجوده بصيت عليها تانى من بعيد ولقيت ان باب الاوضه لسه مقفول قولت اكمل شرمطه ولبونه عليه قولتلوه نايمه غمزلى وقالى بجد قولتلوه اه ... وطى صوته وقالى طب تعالى عايزك قولتلوه كد قالى اه هات مفتاح الشقه سحبت مفتاح الشقه من جمب الباب وقولتلوه ثانيه اغير راح شدنى من ايدى وداس عليها اوى وبصلى بصه تخوف وقالى لا تعال كده .... سحبنى وقفل باب الشقه وانا كنت ابتديت اخاف اوى ومش مصدق ان ممكن حد يشوفنا وتبقى فضيحه خدنى على السلم الخلفى وقالى انه قافل السلم من تحت ومحدش بيطلع عليه وانا كنت ساكن فى اخر دور وده هدانى شويه بس برده كنت منفعل قولتلوه طب واحنا هانعمل ايه هنا قالى هاتتناك على السلم ياكس امك وشد الفوطه وبقيت واقف قدامه ملط .... مسك بزازاى وبقه بيلعب فيهم بحركه دائريه انا غمضت عنيا وحسيت انى فى دنيا تانى فضل باصصلى وهو متلذذ بمحنى وازاى جسمى بقى بيلعب من تحت ويترقص على لمسه صوابعه الخشنه ...فجاءه زود الضغط على بزازى وانا تاوهت بصوت عالى ... لفنى بسرعه وحضنى من ورا وكتم بوقى ب ايده وقالى عايز تتفضحى يامومس صوتك عالى يابنت الاحبه هزيت راسى بالخضوع والاسف شال ايده من على بوقى ولفنى تانى وقالى انزل مص زبر عمك بخيت يامنيوك ... نزلت بسرعه الخوف و****فه لزبر عم بخيت رفعت الجلبيه ونزلت الكلسون وظهر الوحش الزبر الكبير الى طوله يزيد عن عشرين سم ولونه الاسمر اوى والسخونه الى طالعه منه حطيته بسرعه فى بقى وكالعاده روحت فى عالم تانى عالم الزبر والاحساس انك بنوتى .... مصيت حوالى عشر دقايق لحد لما عم بخيت شدنى من شعر ووقفنى وقالى بس يابن اللبوه هاله لف وفلص وورينى الخرم الابيض الى احلى من خرم النسوان ,,, لفيت بسرعه ووقف ورايا وهمس فى ودنى امك واختك نايمين جوه وانت بتتناك على السلم اتكسفت وحطيت وشى فى الارض رفع وشى ب ايده وهمس تانى وقالى امك اسمها ايه قولتلوه وانا ببصله بخوف ومحن هاله قالى هاله اللبوه ردد ورايا ياخول امك اسمها ايه قولتلوه بكل خضوه هاله اللبوه قاله شاطر ياديوث ودخل صباعه فى طيزى وكانت خشنه اتوجعت اوى وقولتلوه بالراحله قالى انت لازم تتفتح علشان توسع وتعرف تتناك ... قالى اللبس الفوطه ياخول وادخل البيت دلوقتى وانزلى بالليل وهات لبس ومكياج من الشراميط الى جوه وهات معاك صورهم وداس بصباعه اكتر جوا طيزى تاوهت وقولتلوه حاضر ياسيدى قالى حلوه سيدى دى ... طلع صباعه مره واحده وقالى سيدك هايفتحك بالليل يلا روح دلوقتى وانا هاكلمك لبست الفوطه ودخلت البيت وعم بخيت نزل ... معرفتش اعمل ايه نزلت من بيتى وانا مش عارف افكر ومشوش من الى حصل هو الى انا شوفته فعلا حقيقى ... نزلت الشارع وروحت قعدت على قهوه جمب البيت ورن تليفونى لقيت بخيت البواب بيكلمنى وبيقولى ها يامتناك زبرى عجبك .... معرفتش ارد قالى مالك ياض قولتلوه مفيش بس خايف قالى ماتخفش انا مش هافضحك انا مبحبش الفضايح انت هاتبقى بتاعى بس اهم حاجه تسمع الكلام قالى خلاص تحضر نفسك بالليل بعد لما الشراميط الى عندك ينامو انزل وتعالى تحت قولتلوه بس انا مش عايز اتفتح وانت زبرك كبير اوى وممكن اتعور قالى لا ماتخفش انا هاجيب صلاح صاحبى الى انت شوفته ده زبره طويل بس رفيع هو الى هايفتحك ... طبعا انا اتصدمت لما قالى كده تمالكت اعصابى ورديت ياعم بخيت مش هاينفع صلاح ده انا بخاف منه وبعدين ده ممكن يفضحنى قالى ياكس امك بقولك صلاح ده ثقه وانت هاتحبه المهم ماتتكلمش كتير وانزل بالليل علشان نسهر سهره حلوه يامتناكه طبعا طريقته خليتنى معنديش مجال انى ارفض وافقت وقفلت السكه مع عم بخيت وانا بفكر ايه الى هايحصل مع صلاح وعم بخيت بالليل ..... يتبع .
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
قصه بنوتى ولكن (الجزء الرابع) bococo قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 3 03-14-2017 05:57 PM
قصه بنوتى ولكن ...متسلسلة ج 1و2و3 bococo قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 19 03-14-2017 05:37 PM
اسره هايجه الجزء الثالث العدد الثالث x Ali x قصص السكس المصورة والمدبلجه 2 03-12-2017 03:44 PM
قصه بنوتى ولكن (الجزء الثانى) bococo قصص المثليه الجنسيه و الشيميل 2 02-23-2017 01:41 AM
بنوتى ولكن (الجزء الثانى) bococo المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 02-22-2017 12:30 PM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
سالب, شواذ, قصص لواط
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 12:12 AM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص نيك طيز بنات انا بنت احب الزب الكبيرقصص سكس محارم اغتصاب بكر دم نسونجيصور سكسي نهدي طلبه طيراجمل كوسقصص سكس عويل عربيه اجزاءقصة بنت ١٦ سنة متناكة صور سكس خالتو صورلما تتمنى المرأة تتناك من اكثر من رجلقصص اكساس تتناك أول مرهقصه سكس مع زوجها جارتي وزوجها الارشيفقصص سكس راجل بيبعبص واحدهصور بنت كاتبه ع طيزهازوجتي قميص النوم نسونجيايم جنس بنغاليات سحاق سكسقصص سكس تبغي زابةيكتف بنته وينيكهامنقبه تنيك نفسها بالخيار وتقول اه ياكسيقصص دياثة مصورةقصص سكس قصتي مع أمينه أعز صديقات اميصور انواع الزب منتديات نسوانجي site:bfchelovechek.ruدلع لزبقصة أمجد مع جارته يحاول يمص حلماتها سكسقصص سكس نيك أدكتوره مع جارهاقصة ناكني سواق التاكسي اه اح اوف موقع نسوانجيحكايات منيوكقصص متعه نييك عالبحرقصص دياثه متسلسله من اجزاقصص بنات وسخة مع رجالة وسخة جداالجنس مع مختلة عقليا وحامل من اجل المالbrazzrrs قصص مصورهمنتدىنسونجي ام وابنهاقصص سكس نسونجئ مرات نسيبةنيك اختو فى اسيوطسكس زوجتك رقمياكساس جاهزه للنيكقصص سكس حيوانات نسونجيقصص متناك ميدوقصص سكس ام ابن خلهانيم شرموطتك قصه سكسقصص نيك انا وامي وصاحبييصور مرته تتناك قدامهنيكة ليليةقصص سكس منتديات مصريةاطول واجمل قصص سكسقصص سكس ولد واخته وعمتهقصص سكس امه الخالق site:foto-randewu.ruقصص نيك بنات ابتداي نسوانجيقصة نيك مثيرة مع أروىقصص سكس ينيك زوجتي وشرم ﻛﺴﻬﺎصورسكس مديرة المدرسةقصص محارم في السوقبنت مصريه.يزنقها خطيبها فوق اصطوحديوث يعرض صور اهلا سكس في نسوانجيقصص مداعبة وتقفيشقصص نيك سكس مدام سميحهصور متحركة سحاقيات نسوانجيقصص نيك صالحقصص سكس عرصت على مراتي غصب عني الجزء الثالثفلم نياكه عربي واضح الصوت جداصور سكس نساء تهين الرجالوعمتي قصصنيك بجرا نيك صور قصص نيك سحر ابوس ايدكصور لحس جوني سنس من منتدى نسوانجينيك الراقصه كاميلياتنزيل سكس با الرابط المتاح الانقصه بنت الخليج امام زوجي احلا نيك بطيزي الضيقه بزب صاحبهنيك.عواطف.ام.محمدقصص المنيوكهنسوانجي زوجي مسافر بحثت عن اخرقًصّصّ سِكِسِ مٌتْسِلُسِلُُهسكس طرق و ادوات العقاب