منتديات نسوانجي
الـدخول
تسجيل عضويه إستعادة كلمه المرور
تطبيق اندرويد نسوانجي
عودة   منتديات نسوانجي > القسم العام > كتابات و قصص السكس العربي > قصص سكس عربي

 
 
أدوات الموضوع
قديم 09-28-2016, 07:37 AM
قديم 09-28-2016, 07:37 AM
 
الصورة الرمزية لـ قيصــر نسـوانجي
Crazy Dad
الجنس : ذكر
الإقامه : فى عالمى الخاص
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 27,874

Crazy Dad
 
الصورة الرمزية لـ قيصــر نسـوانجي

الإقامة : فى عالمى الخاص
المشاركات : 27,874
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
قيصــر نسـوانجي متصل الآن

افتراضي

هيا اجزاء طويله لو عجبكم الجزء الاول هكمل بقية القصه

(1)


نجلاءهى بكرية ابوها صلاخ وامها بدريه وكبرى سبع ابناء يفصل بينهم عام واحد تعيش الاسره فى دا صغيره فى احدى قرى الصعيد لم تستكمل نجلاء تعليمها ولحق بها اخوها الاصغر اشرف ومن لم يفلح فى المدرسه يعملون جميعا فى الارض التى استاجرها ابوها من اخيه احد اعيان البلد يعيشون على الكفاف من اجل التشبث بحياه زائفه اقرب الى الاموات
الدار عباره عن غرفه واحده وحمام
بباب مهشم لا يستر ما ورائه وسرير واحد للاب والام ووعلى الارض يتكوم اجساد السبع ابناء متلاحمه فوق بعضها
كانت نجلاء تبلغ من العمر ستى عشر عاما وذات ليله استيقظت من النوم على الم طفيف فى سوتها كان مصدر ركبة اخيها اشرف الملقاه فوق كسها ازاحت الرجل عنها ولكنها مسرعان ما عادت
يتكرر المسهد كل ليله حتى تطور الامر الى يد اشرف يعبث بكسها من فوق ملابها هرعت لتبتعد بجسدها ومع تكرار تلك المناوشات الليليه وسط الظلام
اعتادت نجلاء على الامر ولم تعد تقاوم حتى انها ذات ليله تركت يد اخيها اشرف تمتد تحت جلبابها وتخترق كيلوتها البالى لتعبث بشعيرات كسها واشفارها وسائلها الدافئ اللزجيناسال ليبلل يد اشرف ويكسب ملمس اصابعه ليونه ونعومه ويتكرر الامر مرارا حتى اصبحت نجلاء تستمتع بشده وتصدر بعض التأوهات الخافته المكتومه حتى لا يستيقظ احد
كانت نجلاء تتعجب كثيرا من اخيها اشرف فى العمل فى الحقل فهى احتاجت لبضعة ايام لتقاوم حمرة الخجل على وجهها اذا نظرت فى وجه اشرف بينما هو يعاملها كأن لم يكن شئ بينهما يحدث فى خفاء الليل والامر يتطور
فها هو اشرف يجذب يد اخته نجلاء ليضعها على زبه المنتصب من فوق الملابس تجاوبت نجلاء دلكت له زبه قذف منيه استمر الامر يتطور يد اشرف تداعب كس نجلاء حتى تحصل على الاورجازم ونجلاء تدلك زب اشرف حتى قذف منيه على اللحاف المهترئ
وفى الصباح يتأهب الجميع الكبار للحقل والصغار للمدارس اذا بالام بدريه تصرخ فى اشرف
يا واد انت دلوقتى راجل وبتستحلم وده غصب عنك وانما ايه اللى يخليك تبهدل اللحاف كدا يا كلب يا وسخ نظر اشرف الى الارض لم ينطق بكلمه ذهب الجميع للحقل وبقيت الام لتنظف بقايا منى ابنها من على اللحاف ثم لحقت بهم على الحقل
وفى ليله ظلماء والاخوين يمارسان الجنس بالطقوس المعتاده كما الليالى السابقه زحف اشرف واعتلى نجلاء وقام بتشليح جلباب نومها الى ما فوق بطنها ورفع جلبابه واخذ يفرك زبه بين اشفارها ونجلاء تقاوم خوفا على شرفها فهمس اشرف فى اذنها ماتخافيش يا بت
ظل الاخوين على علاقتهما الجنسيه الظلماء لاكثر من ثلاثة اشهر وتفننا فى نهب المتعه واللذه المسروقه حتى حانت اللحظه الحاسمه وفى احد المرات لم يتمالك اشرف نفسه من شدة الهيجان ودفع زبه داخل اعماق كس نجلاء البكر وتمزق غشاء بكارتها وانقضى الامر
صرخت نجلاء رعبا فاستيقظ الابوين والاخوه ليرو الاخت الكبرى ولاخ الاكبر عاريين وقطرات الدم على الفرشه
يا فضيحتك يا بدريه بنتك مع اخوها لطم على الوجهوصويت مكتوم خوفا من الجيران وصلاح الاب ينهال ركلا وضربا على اشرف صارخا
اختك يا ابن الكلب انطلق اشرف يعدو ناحية الباب وفتحه وانطلق يعدو ووجهه متورما من الضرب .. وكانت هذه اخر مره يرى فيها احد اشرف
الام تولول وانقضت الليله المشؤمه وسط بكاء الابناء الام اما الاب فلم يدع مكان فى جسد نجلاء الا واشبعه ضربا
ولم تكتفى بالعقاب الابوى فاسرعت احضرت سكينا ووضعتها على النار حتى احمرت وكوت بها كس نجلاء الذى اغمى عليها من الالم

(2)
فتحى شاهين خريج كلية التجاره مقطوع من شجره لا يدرى شئ عن اهله بعدما ترك القريه الى الجامعه على امل التحويل فى السنه الثانيه الى الجامعه التابعه لمحافظته فجرفته الحياه القاهريه وحصل على البكالريوس بعد عشر سنوات يكره ان يتحمل المسؤليه كان يهرع كالفأر اذا اندلعت المظاهرات فى الجامعه هؤلاء هم اللذين يخطفن احساس المتعه من اشياء وهميه يكفى ان ترى وجهه سعيداراضيا متلذذا باحتساء كوب شاى فى الخمسينه على القهوه او وهو ينقث دخان سيجارته او ممسكا بلاى الشيشه
كان يصاب بفوبيا مرضيع عند اقتراب الامتجانات فينجح اصدقائه ويرسب هو تبحث عنه فى الليه التى تسبق امتحان ما تجده فى فلفله على النيل او ساهرا يلعب الطاوله فى قهة خليل على ناصيى الشارع الذى يقطن به فى بولاق
حينما انقطع المصروف الارد من البلد وانقطعت تدريجيا زياراته لاهله عمل على كسب رزقه اثناء الدراسه وكان يعتبر عمله اثناء الدراسه واحتياجه للمال حيله نفسيه للهروب من شبح احساس الفشل حيث يرى اصدقاء الدراسه الذين انهو دراستهم والتحقو بوظائف حكوميه فكان يردد بينه وبين نفسه انهم اولاد باشوات وبهوات مولودين بمعالق ذهب فى افواههم ولديهم وسايط فى بلد الكوسه والواسطه وعشان كدا فلحو
اما هو فليس له بابا يصرف عليه ومعندوش واسطه تشغله بعد ما يخلص تعليمه يبقا يخلص ليه تنقل فتحى شاهين بين العديد من الاعمال فلا تجد عملا الا وقد قام به نجار او حداد او فران او عامل نظافه وكاتب حسابات
وكانت مشكلته دائما هى عدم قدرته على الاستقرار فى مكان عمل واحد فأذا احس انه امتلك قوت بضع ايام ينقطع عن العمل حتى يصبح على الحديده فيعاود العمل من جديد كان كل من يعرفه يقول عنه طيزه تقيله على الشغل
ومرت السنوات واصبح فتحى فى بداية الاربعين من العمر ليس له فى الدنيا سوى شقه اوضه واحده وصاله فى الدور الارضى وقعدة القهوه مع اصحابه ولاد البلد الجدعان يلاعبهم لعب الطاوله 31 يتنقل ويتنقل لا يستقر على عمل ثابت وبلا زوجه وبلا اولاد
فى هذه الايام فتحى على الحديده (منفضه يا ولداه ) وحسابه على قهوة خليل زاد حبيتين وبدا يسمع التنقير والتلقيح بالكلام من صبى القهوه
_ الا قولى يا استاذ فتحى هوا النهارده كام فى الشهر ؟؟
_ هتفرق معاك ايه يا روح امك اوله زى طيزه مش فارقه
_ لا اصلى بلم الحساب المتأخر عند الزباين
- اه قول كدا بكره ياض هاروقك لما يجينى قرشين فى السكه
_لا مقصديش حاجه يا استاذ فتحى
_ قصدك ولا مقصدكش قصر وغور يلاا هاتلى قهوه زياده وشيشه قص
امعن فتحى فى التفكير فى كيفي الحصول على بعض المال وتطريه الحديده الناشفه شويه .. جلس يتلذذ بأحتساء القهوه مستمتعا بدخان الشيشه رأى فتحى احد الاولاد عابرا الشارع ويمسك فى يده كلب لولو شبه اللى بيطلع فى التليفزيون هرع فتحى وامسك بتلابيب الولد
خد ياد سارق الكلب ده منين يا ابن الكلب
تلعثم الولد دا انا لقيته فى المعادى
ضرب فتحى الولد على قفاه فأسلم ساقيه للريح ملقيا الكلب على الارض .. حمل فتحى الكلب واحضر ليه اللبن وعاد ليكمل تدخين الشيشه ويفكر فيما يمكن ان يفعل بهذا الكلب
كلما رأه احد رواد القهوه من المعارف والاصدقاء
اللى جابلك يخليلك يا استاذ فتحى
ايه ده انت بتشتغل دلقتى فى الكلاب البوكسر ولا ايه
وصل فتحى الى ميدان الجيزه ودفع مبلغ 200 جنيه للاعلان فى الاهرام نصه .. كلاب بوكسر للبيع ارفق رقم الموبايل
جلس فتحى فى اليوم التالى مبكرا على القهوه متأكدا من استقبال موبايله للشبكه ومشحونا جيدا مرت اكثر من ثلاث ساعات دون ان يرن الموبايل
اشترى جريد الاهرام وتأكد ان الاعلان منشور وعاد ينتظر ورن الموبايل .. فتحى الووو
انا بكلم حضرتك بخصوص الاعلان
ايوه يا فندم تحت امرك
محتاج كلب بوكسر
وصف فتحى القهوه وقام ونظف الكلب جيدا
وصلت سياره فارهه وقفت امام القهوه نزل منها السائق معه واحد شكله باشا بجد انتفض فتحى وقام بمسح الكرسى بساعده وقال اتفضل يا باشا
تسائل الرجل اومال فين محل الكلاب بتاعك
مسرعا قام فتحى بأحضار الكلب وهو يقول وا لله يا باشا دا اخر كلب بوكسر عندى كل الطلبيه اتباعت من الصبح مافضلش غير ده
امسك الباشا الكلب يتفحصه ثم قال بس ده مش كلب بوكسر
صرخ فتحى ده مش بوكسر ده طب وا لله بوكسر متأصل كمان
رد الباشا بنبره واثقه يا بيه انا هاوى كلاب من زمان وبقولك ده مش بوكسر
فتحى اومال يطلع ايه ده ... رد الباشا دا كلب شنواه
الاسم صعب على فتحى الذى قال شيفاه ولا بوكسر المهم يلزم سعادتك
قال الباشا اه هشتريه .. فتحى سعادتك هتدفع كام .. الباشا بعد اعادة تقليب الكلب هدفع اتنين .. فتحى اتنين ايه .. الباشا الفين جنيه
حملق فتحى قليلا من المفاجأه فى وجه الباشا ثم صرخ ..بالزمه ده اسمه كلام ياباشا بقى كلب شيفاه متأصل عايز تخده بألفين بس طب ولا ليك عليا حلفان كلب زى ده مش اقل من خمسه
رد الباشا بحنق اخر كلام عندى تلاته.. فتحى طب خليهم اربعه
هم الباشا بالانصراف متنازلا عن الكلب ولكن فتحى استوقفه قائلا .. هوا انا برده يهون عليا سعادتك تمشى من غير ما تاخد طلبك يا باشا اللى تشوفه سعادتك ماشى
احضر السائق ثلاث الاف جنيه من السياره وناولهم لفتحى واخد الكلب ومضى الباشا فى طريقه بعدما رفض احتساء القهوه التى طلبها له فتحى من باب القرف
اختفى فتحى بقية اليوم كان يحتسى البيره فى احد مواخير وسط البلد الرخيصه
ازيك يا معلم فتحى محدش بيشوفك ليه
تحت النظر يابت هوا انا اقدر افارق جسمك الملبن ده متيجى النهارده نعمل سهره حمرا اصل انتى وحشانى اوى يا مى.. اخلص الشغل واجى معاك .. طيب ورايا مصلحه هاخلصها واستناكى على قهوة خليل مانتى عرفاها .. طيب هاجيلك هناك .. ما تتاخريش
دفع فتحى الحسساب وخرج من الماخور لاقرب صيدليه اشترى قرص فيجا انبوبة التراكيين جل واتجه الى صالون حلاقه وقص شعره ازال ما علق به من شعر ابيض وحلق زقنه وعمل ماسك وبقا شكله اصغر بعشر سنين
قبل ان يجلس فتحى على القهوه شخط فى صبى القهه خد ياض شوفلى حساب كام واندفع الى المبوله الملحقه خلف نصبة القهوه واخرج زبه يفرغ مثانته ثم اخرج الدهان ودهن راس زبه اسفل القضيب بطبقه خفيفه من التراكيين
وازدرد حبة الفيجا خلسه بكب ماء من على نصبة القهوه
خد ياض العشره جنيه دى كمان عشانك .. يدوم الكرم يا استاذ فتحى وجلس يلعب الطاوله منتعشا
_ وشك ولا وش القمر ملمع نفسك النهارده يا عم فتحى انت هتتجوز ولا ايه .. بلاش لماضه ركز فى العشره اللى شكل امك هتاخدها سموكن
لمح فتحى مى وهى تمر امام القهوه فانسل منسحبا دون ان يرد على اصدقائه
ايه يا فتحى لى فين مش هتكمل العشه
سبق فتحى مى ووصل قبلها الى شقته ذات الاوضه والصاله وفتح الباب وتركه مواربا لحظات ولحقت به ملا فاغلق الباب امسك الموبايل والنبى ياعم ابراهيم تبعتلى كيلو كباب على البيت والسلطات ومعلش هتعبك معايا خلى الواد وهو جايب الطلب يعدى على منير بتاع البيره ويجيبلى اربع ازايز معاه ... عنيا يا استاذ فتحى
دخل فتحى الحمام وغسل زبه من اثر الدهان وقد شعر ان التخدير والتنميل قد بدا فى الزوال امسك زبه وقام بتدليكه ليتأكد من مفعول الحبايه فوجد الانتصاب غير كامل
خرج فتحى من الحمام ودخلت مى لتستعد وترتدى عدة الشغل قميص نوم عارى بلا كلوت ولا سونتيان كانت مى 25 سنه طيز كبيره مستديره بزاز متوسطة الحجم ذات حلمات صغيره غائه سوه مربربه متوسطة الطول شعر ناعم منسدل لبدايات طيزها المرتفعه كانت مى قد اتناكت من فتحى ثلاثة مرات من قبل على فترات متباعده تدرك انه غير متمرس فى امور الجنس لذلك تحرص على مساعدته من خلال اداء بعض الحركات والاصوات التمثيليه التى لا تصدر الا عن عاهره محترفه من اجل زيادة هيجان فتحى
خرجت مى من الحمام لتجد فتحى مرتديا بيجامه قديمه ممددا على الكنبه امام التليفزيون يشاهد فيلم سكس على hustler tv على الدش كان فتحى يحاول من احساس الملل من روتين حياته ومن القوه والمعارف والاصدقاء
وعن طريق احد اصدقائه الذين يعملون فى سبوبة الدش تمكن فتحى من شراء طبق 120 سم مستعمل وريسفر ديجتال ورلد صينى الصنع رخيص الثمن وتم التركيب لاستقبال 3 اقمار نايل سات وهوت بيرد وسايرس وامتلك فتحى العديد من قنوات السكس
كثيرا ما دعا فتحى اصدقائه للمشاهده معه ثم يرحلون لنيك زوجاتهم بينما يقضى هو شهوته وحيدا بالعاده السريه
وذات مره رأى فتحى فيلن عن العاده السريه اعجب بالفكره حيث رأ الرجل يصنع كسا صناعيا بعلبه فيشار و توبس وبعض الفازلين وقام بتنفيذ الفكره مع اضافات فهلويه عبقريه حيث احضر علبه بلاستيكيه وصنع بها دائه تناسب قطر زبه وبطنها بالتوبس المرطب وزرعها بداخل وساده صغيره ليمتلك كس ينيكه اثناء وبعد مشاهدة افلام السكس
..........................

بكدا انتهى الجزء الاول منتظر ردودكم


وذات مره رأى فتحى فيلن عن العاده السريه اعجب بالفكره حيث رأ الرجل يصنع كسا صناعيا بعلبه فيشار و توبس وبعض الفازلين وقام بتنفيذ الفكره مع اضافات فهلويه عبقريه حيث احضر علبه بلاستيكيه وصنع بها دائه تناسب قطر زبه وبطنها بالتوبس المرطب وزرعها بداخل وساده صغيره ليمتلك كس ينيكه اثناء وبعد مشاهدة افلام السكس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــ

الجزء الثانى

وحينما كان يتحصل فتحى على بعض المال كان يذهب الى ماخور يحتسى بعض البيره ويحضر مى لينيكها من باب الكس الطبيعى افضل من الكس الصناعى ولان فتحى شخص حلو المعشر لم يفكر فى ان يجرب النيك مع شرموطه اخرى غير مى ربما لانها تعجبه خصوصا طيزها ربما لانه يعتبر نيك شرموطه اخرى خيانه لمى

انت مروق نفسك اهوه هكذا قالت مى .. فرد فتحى ماهو الحرمان السبب يابت هوا لولا الافلام بتاعت القنوات المتناكه كان زمان الواحد طهق من عيشته
صوت دقات على الباب تقطع الحوار اشار فتحى لمى بالاختباء فى احد الاركان واغلق اريسيفر وفتح الباب ليدفع حساب الكباب والبيره يدفع بقشيش جيد
بعد العشوه المعتبره وخدر البيره ومفعول الافلام السكس وحب الفيجا والدهان ارتمى فتحى على الكنبه مثل العجل البتلو وقد انتفش كرشه واحمرت اوداجه
قامت مى بخلع بنطلون البيجامه والتقمت زب فتحى الصغير بفمها تلعقه وتبلله بلعابها فيتحول اللعق لمص والمص الى امتصاص وتدفع بزب فتحى القصير ليختفى داخل فمها بالكاد وصل الى مرحلة الانتصاب الكامل .. ينتقل فتحى بين منظر مى وهى تمص زبه وبين منظر النيك العنيف فى شاشة التليفزيون ويصغى الى الاهات المكتومه المنبعثه من الفيلم اااااااه اووووو فك مى اوه ماى بوسى اااااااه
جزبت مى فتحى الى سرير غرفة النوم ولدهشتها فقد ارتخى زب فتحى بسرعه عاودت مص زبه بقوه وعنف ورفعت فخذيه اعلى كتفيها ولعقت بيوضه وما بين الشرج وكيس الصفن حتى اصبح زب فتحى كالحديده
رفعت قميص نومها وتناولت بعض اللعاب من فمها تبلل مدخل مهبلها فهى فقدت الاحساس بالجنس ومتعة افرازات الكس الشهوانيه منذ زمن
اخترق زب فتحى اعماق كس مى التى تولت ادارة النيك تعلو وتهبط وتصدر اهات مصطنعه ااااااااااااه ايه زبك ده يا فتحى
يخربيت كسك السخن ده يابت اههه ايوه كده بسرعه شويه تعالى
نامت مى على ظهرها ورفع فتحى رجليها على كتفيه ودفع زبه فى كسها متقمصا دور الرجال فى افلام السكسالتى ادمنها يدفع بجسمه دفعا عنيفا
اه يا فتحى براحه يا راجل بتوجعنى لا مش كدا طب يلاااا كسى اتهرى جيبهم بقا
اجيب ايه يابت لسه بدرى
انت واخد حاجه ولا ايه مش عوايدك
دا الطبيعى بتاعى يا منيوكه
طب تعالى
التقمت مى زب فتحى المبلل من افرازات كسها داخل فمها تمصه بعنف وتدخل اصبعها داخل شرج فتحى الذى صرخ
يابنت المتناكه هوا انا خول بتبعبصينى ؟
لا عشان تهيج اكتر وتجيبهم بقا هديت حيلى وعاوزه اروح احسن اتأخرت
استسلم فتحى لصباع مى يبعبصه على خفيف لما احس ان هيجانه يزداد عاود نيك مى فى كسها بسرعه ومتعه اكبر ولا تزال يد مى تداعب شرجه حتى انتفض وانتفض وتقلصت جسده وصرخ متلذذا قاذفا منيه الحار داخل كسى مى والقى بجسده فوقها
سحبت مى جسدها من تحت الثور فتحى وارتدت ملابسها وخرجت بينما غط فتحى فى نوم عمييييق والاصوات تنبعث من التليفزوين فك مى ان ماى اس اههه اووووووو
الايام تمر حزينه على الاسره الفقيره يستعد الجميع الى الذهاب للارض دأب صلاح فى اختلاق الاكاذيب على مدار ما يقرب من اكثر من شهرين للرد على استفسارات اهل البلد عن اختفاء ابنه اشرف تاره هو يعمل فى مصر وتاره جاله عقد عمل فى الكويت
سقطت نجلاء مغشيا عليها فى الحقل افاقتها امها بدريه بفحل بصل وما ان افاقت حتى افرغت ما فى بطنها حملها ابوها الى الوحده الصحيه وبعد الكشف والتحاليل قال الدكتور لام نجلاء
مبروك يا حاجه بنتك حامل بس تخلى جوزها يراعيها عندها انيميا وضعف ولازم تاكلوها زين عشان تقدر تتحمل تعب الحمل
خدى المقويات دى تديها منها كل يوم
فى الدوار جلست بدريه ترتدى جلبابا اسود تلطم الخدود وتعدد على الفضيحه ام جلاجل البت حبله من اخوها الطفشان
جلس صلاح واضعا كفيه على رأسه يفكر كيف يدارى الفضيحه والعار
البت دى لازم تتقتل ونتاوى عارنا
يا مرك يا بدريه بنتك خلاص
بطلى يا وليه الحديت ده بكره من راح اتاويها واغسل عارنا
الصغار يبكون والام تبكى لكن كان هناك جسد واحد لا يبكى بل هو جسد فاقد الحيله لا يصد ولا يرد كان نجلاء
لم ينم احد هذه الليله وبعد الفجر ارتدت نجلاء التوب الاسود وربطت رأسها بالسواد وسارت خلف صلاح الذى حمل فى جيبه المنجل الذى سيذبح به نجلاء
وصل صلاح وجلس تحت النخله وجلست نجلاء الدموع تترقرق فى عينيه يتذكر نجلاء حتة اللحمه الحمرا على يديه بعد ان نزلت من رحم امها كان غاضبه لانه يرير ان يكون البكر ذكر ولكنه احبها بعد قدوم اشرف

ازدادت الدموع حين مر اسم اشرف عابرا ذهنه المشوش
نظر الى هذا التمثال الجامد الذى هو ابنته نجلاء .. لم تعترض على حكم الاعدام الذى صدر من ابيها سارت خلفه ولما تفكر فى اى شئ لا فى اخوتها ولا فى صحباتها ولا فى شاب قد تمنته زوجا ولم يلتفت لها لفقرها فقط تنتظر المصير بوجه شاحب كالموتى لم تذق الطعام مدار اليوم
اخرج صلاح المنجل واقترب من نجلاء ليطعنها ثم يدفنها فى الارض لكنه توقف واخذ يبكى كالصغار توقف عن البكاء وظل يفكر ماذا يقول اهل البلد عن اختفاء ابنته واهتدى الى اخبارهم انها سافرت للعمل تبع مكتب مخدماتيه فى مصر وبتشتغل خدامه فى بيت ناس امراء لم يكن ما منع صلاح من طعن نجلاء هوا التفكير فيما بعد القتل ولكن المانع كان الجبن .. صلاح جبان
انجب سبع ابناء وجبان يعمل فى ارض اخيه الثرى وجبان لو لم يكن جبان لكان مثل عويس اخوه اللى عنده اطيان ودوار كبير كان لازم يعمل زيه يسرق ويسرق عشان يعلم ولاده زى ولاد عويس اخوه
بس هوا جبان لا طيب وغلبان ساب الدنيا تمشيه واختار انه يكون فى عالم الحملان لا عالم الذئاب
افاق من الافكار والاوهام لازم يغسل عاره ويدفن نجلاء نظر وتلفت من حوله فلم يجد نجلاء اين نجلاء ؟؟
هربت نجلاء لا تدرى لماذا اندفت تجرى وتجرى وكانها اكتسبت طاقه الحياه وغريزة البقاء .. سقطت فاقده الوعى
افاقت فى دوار كبير وواسع خدم وحشم وست طيبه تقول
حمد اللـه على السلامه يا بنتى انتى من وين ؟
لم تكن نجلاء قادره على التفوه بكلمه واحده
احنا هنا فى دوار الشيخ مسعود كبير اعيان البلد اللى جابوكى هنا قالو انك غريبه عن بلدنا استريحى دلوقيت والصباح رباح
وفى الصباح تناولت نجلاء فطير وعسل وجبنه قريش واخبرت اهل البيت ان ابوها بواب فى مصر وامها واخوتها كلهم بيشتغلو فى مصر وهيا جت البلد اللى حداهم تحضر فرح قريبتها وهيا راجعه اكتشفت ان شنطتها بالفلوس ضاعت فرفضت الرجوع للبلد عشان الكل وقالت تتمشى لموقف الباص اللى بيروح محطة القطر ولقت نفسها هنا
و**** البنات اللى بيعيشو فى مصر ما بيفكرو زين .. هكذا قالت ست البيت وواصلت
تيجى لوحديكى من مصر وتعاودى وحديكى وتضيعى فلوسك وما تطلبى حد من اهلك
طلبت نجلاء التليفون وقامت بعمل مكالمه وهميه على انها تطمئن اهلها فى مصر وتطلب منهم حد يجى يخدها من البلد
و**** يابنتى لولا انى بريد اطمن عليكى كنت عطيتك الفلوس تروحى لحالك ومحطة القطر قريبهمن هنا التمعت الفكره فى راس نجلاء فالانسان تحت وطأة غريزة البقاء يعمل عقله متمسكا بالحياه
فى اليوم الثانى قامت نجلاء بعمل مكالمه وهميه لاهلها فى مصر تستفسر عن تأخر وصول من ياخذها اخبرت ست البيت ان امها جالها غيبوبة السكر وعشان كده محدش هيجى ياخدها وهيا مرضيتش تقولهم انها فى بيت غريب وسابتهم مفكرين انها عند قرايبهم فى البلد بس هيا قلقانه على امها ولازم تسافر مصر دلوقت
عينى على امك يا بنتى
لم تكن ست البيت مقتنعه بهذه الروايه ولكن ما كان يهمها فى الامر هى ان تقوم بعمل الخير فقط
طلبت ست البيت من الشيخ مسعود ترتيب الامر وابلغهم ان القطر الذاهب الى مصر قد ولى وعليهم الانتظار الى الصباح الباكر وقد قام بالحجز لنجلاء
دخل الشيخ مسعود الى غرفة الضيافه التى تقيم بها نجلاء للاطمئنان عليها
كان الشيخ مسعود امام المسجد خطيب الجمعه رجلا مترهلا فرغم زوجته ست البيت التى لم يستطع الزمن ان يمحو اثار جمالها الاخاذ ورغم ابنائه التى يتباهى بتعليمهم وتربيتهم امام اهل البلد
الا ان الشيخ مسعود كان رجلا شهوانيا نهما للجنس وتردد عنه الكثير من الحكايات من اهل القريه بانه لم يترك خادمه فى الدوار الا وناكها مرارا كما انه يذهب فى الخفاء الى بيت نفوسه الغزيه وينيكها اما زوجها وحملت منه زينب الخادمه واخذها مصر عند دكتور كبير عشان يسقطها هكذا كان الشيخ مسعود الذى دخل الغرفه ليطمئن على نجلاء كان يعاين جسمها الفاير الذى يبدو اكبر من سنها
تمتلك نجلاء بزاز متدليه كأرنبين وحلمات بنيه نافره وطيز كبيره وطريقه كالملبن كانت محط اعجاب صاحبتها وكانو يقولون لها يا ام طياز عارفه يابت طيزك وطيز امك فوقه وانقسمت نصين وجه نجلاء كان ايه فى الجمال طفولى الطلعه خضراء العينين واسعتين انف صغير شفاه مكتنزه مثيره
خرج الشيخ مسعود من غرف نجلاء يدارى زبه المنتصب خلف الجلباب وبعد منتصف الليل والكل نيام تسلل الى المضيفه واغلق الباب وهجم على نجلاء الراقده على السرير لا تستطيع النوم وتتنازعها الافكار من ان يلحق بها ابوها قبل ان تسافر الى مصر.. ولكن ابوها كان سعيد بهروبها بل انه هو من اعطاها فرصة الهرب
كتم الشيخ مسعود صرخة الفزع قبل ان تخرج من فم نجلاء
متخفيش يابت اول ما النهار يطلع هوصلك للقطر واعطيكى فلوس بس الحين همليلى نفسك جسمك طير عقلى
لم يكن امام نجلاء سوى الاستسلام للشيخ مسعود وسط انات البكاء المكتوم تعرى الشيخ مسعود وشلح ملابس نجلاء ودفع بزبه فى كسها وهو يلهث كالحيوان وصت صوت ضربات قلبه المتسارعه همس انا قولت برضه كدا لما شوفتك مانتى بنت بنوت كانت هذه هى المره التانيه التى يخترق فيها زب لكس نجلاء بعد زب اخيها اشرف .. كان زب الشخ مسعود كبير الحجم غليظ مؤلم بدرجة كبيره وكس نجلاء جاف تمام لغياب الاحساس بالشهوه فى ه1ا الموقف مما ادى لازدياد حدة الالم
جرد الشيخ مسعود نجلاء من ملابسها لتصبح عاريه وواصل نيكها وهو قابعا عليها كالخرتيت حتى قذف منيه داخل كسها
تشعر نجلاء بنار مستعره تكوى كسها ومغص رهيب اسفل مكوتها كان الشيخ مسعود مدمنا لجزة الطيب والعجوى المقويه للجنس واعشاب الزولع ويتحصل عليهم من حلاق الصحه مما جعله رغم سنه قويا فى الجنس لذلك لم يرتحى قضيبه تماما بعد القذف وانما ظل شبه منتصب ونظرا لضخامته ظل بكس نجلاء بعد ربع ساعه امضاها فى كس نجلاء امضاها الشيخ مسعود فى تقبيل شفاه نجلاء بشبق جنونى ولعق حلاماتها وتفعيص بزازها وتدليك طيزها وهوا راقد على جنبه الايسر بقوه
واصل الشيخ مسعود نيكه لنجلاء بعدما ادار جسدها ليصبح ظهرها مواجه لوجهه ويدفع بزبه الضخم بقوه بداخل كسها من الخلف وتدلى رأسه على خد نجلاء الايمن يسيل عليه لعابه
كان الحرقان والمغص قد بلغ من نجلاء مداه واذدادت انات بكائها المكتوم اخرج الشيخ مسعود زبه واخذ يدلكه ما بين كس نجلاء وشرجها بسرعه ووجه راس قضيبه على فتحة شرجها ودفع بجسده تجاه مؤخرتها

انطلقت الصرخه فلم تعد نجلاء تقدر على الاحتمال .. وجاء الانقاذ بعدما قذف الشيخ مسعود لبنه اللزج على شرجها من الخارج قبل ان يدخل ... قام وارتدى ملابسه ومضى
اتجهت نجلاء الى الحمام وسط دموعها واغتسلت وهى منهاره تماما ونظفت اثر المنى الذى الهب موطن عفتها
كان للماء البارد مفعولا ملطفا للالم والحرقان
اشرق الصباح وودعت نجلاء ست البيت وكل من فى الدوار
وركبت السياره مع الشيخ مسعود الىمحطة القطار محمله بشنطه مليئه بما تيسر من الفطير المشلتت والعسل والجبن القريش هدية ست البيت لاهل نجلاء
تحاشى النظر الى وجه نجلاء الذى كلما رأته شعرت بحرقان والم فى فرجها وقبل ان تركب القطار دس فى يديها 500 جنيه وانطلق القطار
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ
الو
الو يا مديحه يا روحى
لا لا انا مش مصدقه ودانى حسام بيك مره واحده يا راجل انا افتكرتك نسيتنى
اخس عليكى يا مديحه انا اقدر انسى روح قلبى
اومال ايه الغيبه دى كلها
كنت مسافر برا بخلص شغل
اه ما الواحده ما تقدرش تتلايم على رجل اعمل مش هيكون فاضيلها
عايز اشوفك
انا اللى عايزاك دلوقتى
طب انا جايلك فى السكه
اموااااااه البوسه دى لحد ما اجيلك
بحبك يا قليل الادب
دق جرس الباب وفتحت مديحه وارتمت فى حضن حسام بيك تمتص شفاه فى نهم وشبق وامتدت يدها تداعب زبه من فوق البنطلون بالكاد نطق حسام بيك مقاوما الاحساس بالمتعه واللذه واظرات الشهوه تنطلق من عينيه سهاما تخترق بزاز مديحه الكبار وقال لها
كدا على طول دا انتى على اخرك بقا
انا على اخرى على طول
طب تعالى جوا
لا عايزه نيكه على الباب كده على السريع
هوت مديحه على ركبتيها تفتح سوستة بنطلون حسام الذى اهتاج من حركات مديحه التى قامت بلقم عنقوده فى فمها ...........

نكمل فى الجزء الثالث
كل الشكر لكل من انتقدنى بأدب


هوت مديحه على ركبتيها تفتح سوستة بنطلون حسام الذى اهتاج من حركات مديحه التى قامت بلقم عنقوده فى فمها ...........

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــ
الجزء الثالث
هوت مديحه على ركبتيها تفتح سوستة بنطلون حسام الذى اهتاج من حركات مديحه التى قامت بلقم عنقوده فى فمها تلعقه وتمصه حتى بلغ ذروة الاستعداد لاختراق عش بلبل مديحه الغريق فى شهد اللذه ... مديحه واحده من تلك اللواتى يغرق كسهن من اقل اثاره ولو قمت بتجميع ما يسيل لملأ كوبا كبيرا وقفت مديحه واعطت مؤخرتها لحسام ومالت بجزعها للامام وامسكت زب حسام الطويل النحيل ودفعته بداخل كسها من الخلف
قال لها حسام انتى غرقانه كدا على طول
ردت مديحه دا انا لسه مسخنتش ثلاث دقائق هى كل ما استطاع حسام قبل ان يقذف اللبن الساخن على مؤخر مديحه
وصرخت مديحه اخص عليك يا وحش بسرعه كدا
رد حسام بيك مش انتى قولتى على السريه
اجابت مديحه ودا على السريع دا طيارى
اعتدلت مديحه وسارت جاذبه حسام بيك من الكرافته وهو يتبعها مثل الكلب المدلل ووصلا الى بار صغير فى ردهة الشقه اعدت مديحه كوبين من الويسكى وتناولت علبة الفياجر من على البار وناولت حسام قرص قائله خد دى عشان عاوزاك النهارده تقطعنى
رد حسام وحياتك من غير فياجرا هقطعك
ضحكت مديحه ضحكه ساخره اه بأمارة ورا الباب
رد حسام يابت دا لسه الاول
دست حباية الفياجرا فى فم حسام وناولته كاس الويسكى قائله طيب ابلع عشان توصل للرابع
اخرجت مديحه شريط ترامادول من درج صغير فى البار وتناولت كبسولتين واعطت حسام كبسوله وهيا تداعب حلمة صدره من فوق القميص قائله ابلع دى عشان متدهولش على روحك بسرعه
قال حسام دا انتى جاهزه من كله بقا
قالت مديحه كله عندى تلاقيه
وجذبت حسام من الكرافته متجهه الى الحمام وعرته من ملابسه وتعرت هيا من فستانها وكعادتها لم يكن على جسدها شئ اخر دخلا سويا تحت الدش عرايا واغمضا عيونهما تحت الماء
كانت شقة مديحه فاخرة الطراز وفاره المعيشه لا يقل ثمنها عن مليونين من الجنيهات ردهه رحبه فسيحه اربع غرف لا تستخدم منهم سوى غرفه واحده حمامان واحد كبير بجاكوزى والاخر صغير

احبك وانت هايج كدا
دا انتى اللى تهيجى التلج
كان حسام بيك يحتضن مديحه من الخلف يدلك زبه بين فلقتى مؤخرتها بينما ادارت هيا راسها للخلف وتشابك لسان كل منهما فى حوار منفرد تمتد يد حسام تعتصر بزاز مديحه وتفرك حلماتها الطويله ذات الهالات البنيه الكبيره بين اصابعه
مدت مديحه يدها وتناولت علبة مرهم gtn التى كانت بمثابة ماركه مسجله فى حياتها تجده دوما فى اى مكان تذهب اليه مديحه فى السياره وعلى البار وعلى التسريحه والكومودينو وفى غرفة النوم وبجوار البانيو فى الحمام
دهنت مديحه قليلا من المرهم على شرجها ومسكت ذب حسام تطعه على خرمها فينزلق المرهم وتعبر الراس الصغيره.. تتأوه مديحه ااااه براحه شويه لم تكن مديحه تشعر بالالم فقد كان شرجها مثل الفوهه من كثرة اختراقه من الازبار بمختلف الاشكال والانواع ولكنها كانت تريد ان تعيش جو الاثاره فاخت تتمحن لا اهدى شويه متدخلوش كله
كانت مديحه تقمط بطيزها على زب حسام الذى احمر وجهه
ولم يستطع تنفيذ اوامر مديحه فدفع بزبه مره واحده ليغوص فى شرجها كاملا ثم يخرجه ببطء ويعاود ادخاله من جديد
ظل حسام بيك ينيك مديحه من طيزها وهى تصرخ بشبق ومحن لو ورزع على مائة امرأه لكفيهم وفاض نيكنى يا حسام نيكنى فى طيزى خلاص مش قادره جامد جامد اوى اووووووو احححححح اووووووف ايه ده
تهز مديحه بطيزها وتتراقص بوسطها على زب حسام المحشور فى طيزها حتى قذف حسام مائه بداخل امعاء مديحه الساخنه
خرجت من الحمام هيأت مديحه نفسها نفسها ووضعت مكياجا خفيفا وجهزت عشاء سمك فيليه وجمبرى
بينما كان حسام يطالع قنوات السكس على شاشة البلازما فى ركن الردهه وسط ضوء شاعرى خافت وجلسا عريين يأكلان
بعد تناول العشاء ذهب الى غرفة النوم ذات السرير الدئرى ضغطت مديحه زر بجوار السرير فبدا السرير فى الدوران ببطء واضاءت شاشه بلازما ضخمه مثبته على احد الجدران تعرض فيلما اباحيا وتنبعث اصوات الاثاره الجنسيه ااااااااه اييييييييي اوه ماى بوسى ووسط الاضاءه الحمراء المشوبه ببعض الزرقه التهمت مديحه زب حسام التهاما وقال لها
عارفه يا مديحه انا نكت نسوان كتير بره وجوا بس محدش قدر يمتعنى زيك كده اشعلت تلك الكلمات حماس مديحه التى هبطت لتلعق وتمرر لسانها على شرج حسام وما حوله وتدفع لسانها ليدخل طرفه بشرج حسام الذى اخد يتاوه من اللذه
قالت له مديحه حد بيلحسلك طيزك كدا
رد حسام لأ طبعا
سالته مديحه طب حاسس بايه
اجاب حسام مش دارى بالدنيا
قام حسام وارقد مديحه على ظهرها وبدأ يلحس شفرا كسها ويداعب زنبورها بلسانه ممسكا بيده اليسرى ثديها الايسر يعتصره ويفرك الحلمه ثم فتح شفريها بيده ويلحس ويلعق ويرشف من شهد كسها يدخل طرف لسانه فى اول مهبلها .. فتصرخ مديحه من اللذه
تنتقل عين مديحه بين منظر حسام يلحس كسها وبين منظر البنت التى تركب زبر ضخم على الشاشه البلازما
ادارت مديحه جسدها لترقد على بطنها وفشخت رجليهاعلى اخرهم وعاوز حسام تدليك كسها بلسانه اااااااه لسانك بيحرق يا حوسحوس اه اووووووف اممممم بصوت كله دلال وشبق قالت حسام
رد حسام نعم يا عيون حسام
قالت بصوت مدلل ممحون الحسلى طيزى
انهال حسام بلسانه متأوها تأوهات خافته بلحس فلقتى طيز مديحه ويلعق ويمتص لحم باطن فخذها الايمن مدت يدها تدفع رأس حسام تجاه شرجها
تهرب حسام وابتعد يمتد ويعتصر بيديه اليتها مدت مديحه يدها وبللتها من شهد كسها المنهمر ودهنت خرم طيزها وغرست اصبعها الاوسط بظافره الطويل المطلى بالاحمر قائله الحسلى هنا يا حسام
طنش حسام كانه لم يسمع شئ
قالت مديحه انت قرفان من خرم طيزى اخص عليك يا حسام
رد حسام اصلى متعودتش
ردت مديحه طب انا هاعودك
قامت مديحه والقت حسام على ظهره وهى تطلق ضحكاتها الممحونه الشهووانيه الشبقه وباعدت بين فلقتى مؤخرتها بيديها الاثنتين وجلست القرفصاء على وجه حسام واستنشق حسام الهواؤ الذى يخرج من شج مديحه فى خياشمه
كان لاثر رائحه هذه المنطقه المثيره اثرا مثيرا زاد هياج حسام فمد لسانه يتذوق طعم شرج مديحه التى تأوهت من اللذه قالت ايه رأيك طعمه حلو
ازداد زبر حسام انتصابا قمالت عليه مديحه تمتصه وتبلعه حتى اخره بداخل فمها فما كان من حسام الا الاستجابه من ملامسة شرجها بلسانه الى لحس خفيف الى قوى ثم لعق ثم امتصاص ودفع بطرف لسانه ليخترق اول شرجها وتتعالى اهات اللذه والمتعه التى ليست لها مثيل مارس حسام ومديحه الجنس بكل اضاعه حتى قذفت مديحه سوائلها من فرط اللذه مع قطرات بسيطه من البول لم تستطيع مقاومة نزولها من فرط اللذه
وقذف حسام احليله لتشربه مديحه بتلذذ مثير وخارت القى واستسلما لسلطان النوم العميق
وفى الصباح استيقظ حسام بيك ومديحه وبعد الحمام وتناول الفطور عاريين ارتدى حسام بيك بدلته واخرج من جيب الجاكيت خاتما ثمنه 100 الف جنيه وامسك يد مديحه التى لم تندهش لاعتيادها على مثل هذا الامر
ودس الخاتم برفق فى اصبعها البنصر وقبلها على جبينها فقالت مديحه **** يا حسام جميل اوى
حسام انا اشتريتهولك من لندن عشان تعرفى انى انا مش ممكن انساكى حتى وانا مشغول بالشغل
قالت مديحه ما انا عارفه يا حبيبى انت بتحبنى اد ايه
لم يكن لرجل اعمل مثل حسام بيك متزوج من اراه فاضله وله اسره من ولد وبنتين ان يستمتع مع زوجته الفاضله ام ابنائه بممارسة الجنس مثلما يمارسه مع غيرها من علاقات متعدده وكثيرا ما كان يضحك ساخرا حينما كان يتخيل زوجته ممسكه بقضيبه تمصه
فلماذا لا تكون له حياته الخاصه بعيدا عن حياته الاسريه يستريح فيها من عناء العمل وماذا يساوى 100 الف جنيه ثمن خاتم لمديحه بجوار الملاين التى يتحصل عليها
طبع حسام قبله اكسبها صوتا مثيرا على شفاة مديحه خلف باب الشقه وودعها وانطلق الى بيته
ـ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـ


بلد وسخه صحيح بلد معرصين بلد الحراميه هى دى مصر قال بيقولك لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون مصريا بالذمه دا كلام اومال لو كان انجليزى ولا المانى او اى شعب متحضر كان قال ايه
كككانت هذه الكلمات هى ما تشكل تفكير عمر الشاب الوسيم ذو الجسم الرياضى
صاحب الافكار الفسفيه الثوريه كم قضى من ليالى داخل مديرية الامن لتزعمه مظاهره جامعيه لتغيير حال الوطن تعرض للظلم الفادح حين انهى ليسانس الحقوق بتقدير امتياز وحالت التقارير الامنيه من تعينه فى النيابه ولم يكن لديه واسطه فى بلد الوسايط والقرع كمان
كان والده موظف متوسط الدخل على المعاش امه ربة منزل هادئة الطباع له اخت وحيده لا تزال تدرس فى كلية التجاره يعيش عمر حياته باحساس الظلم والقهر يكره مصر والمصريين والعرب كلهم عمل عمر بعد تخرجه فى اكثر من عمل اشتغل محامى تحت التمرين فأدرك ان المحاماه دلوقتى متاكلش عيش اشغل عاملا فى بنزينه بائعا فى محل سائقا خاصا كانت كلما سنحت له الفرصه فى عمل بمرتب اكبر انتقل للعمل الجديد كان ذلك خلال الاربه سنوات التى تلت تخرجه وحرمانه من ان يكون وكيل نيابه وجد نفسه وقد بلغ من العمر سبعه وعشرين عامل ويعمل نادلا فى مطعم ومسرح منوعات الجندول الكائن بشارع الهرم امام كايرو مول
باختصار فى كباريه يبدأ عمله بعد منتصف الليل وينتهى باشراقة الصباح
من الهرم لشبرا حيث يقطن هناك ثم للهرم قليلا ما يقابل اصدقاء الدراسه وويتنزه معهم له بعض الصداقات فى محيط عمله من عامل استقبال الفندق المجاور للكباريه الذى يعمل به الى جانب موظف فى كايرو مول المواجه للكباريه كثيرا ما دخل عمر للسينما وحيدا بمساعدة ابراهيم الموظف هناك ورد له الواجب باستضافته فى الكباريه فى سهره على بقايا فتات الزبائن فى ركن من الاركان هكذا جلس يدخن الشيشه مجانا فى كافيتريا الفندقبمساعدة صديقه محمد ورد له الواجب بسهره ليليه فى الكباريه
يتحصل عمر على 1500 جنيه يعطى لوالدته جزء للمساهمه فى مصاريف البيت وبخلاف شراء صحف المعارضه والمصروفات الشخصيه ويدخر الباقى فى البوسطه
يقضى عمر معظم الوقت بعد انتهاء العمل فى الصباح المبكر وحتى يخلد للنوم فى العصر على القراءه
كان فى احد الايام ممدا على السرير يقرأ كتاب مصر ليست امى دى مرات ابويا لاسامه غريب ضحك بينه وبين نفسه مرددا

دى محصلتش حتى تكون مرات ابويا هو طلقها من زمان
كان يقرا رواية نيران صديقه لعلاء الاسوانى متلذذا بمذكرات عصام عبد العاطى الناقم على البلد واللى عايشين فيها احس انه عصام نفسه ونفس افكاره
كان يردد ما يقرا على لسان عصام عبد العاطى من سخط للبلد الحالى للبلد
كان عمر يطالع النت واسس مدونه يكتب بها ما يجيش فى صدره حتى توصل اليه وقبضو عليه توقف عن ذلك متفرغا للعمل فقط
رغم عبوس وجهه الدائم الا ان تناسق تقاسيم الوجه يشعرك انه شخص جدا وليس عابسا
حيث تخرج عمر من الجامعه وحرمانه من ان يصبح وكيل نيابه تعرض عمر لحاله اكتئاب حاده ورغبه فى الانتحار وعزوف عن الطعام والشراب وبكاء من الام والاب الى ما ألت اليه حالة بكرى الاسره
بعد الالتزام بتعليمات الطبيب النفسى وتناول عقاقير الاكتئاب فلوكستين وسيتالوبرام تحسنت حالته حتى انه ترك العلاج لبهاظة ثمنه من ناحيه وشفائه التام من ناحية اخرى
لكنه على فترات متباعده كان يعانى من نوبات اكتئابيه حاده عبره قد تبدو بدون سبب
لكنه كان قادر فى التغلب عليها من خلال استخدام عقار الفلوكستين لبعض الوقت مع الاكثار من التنزه مع الاصدقاء او وحيدا
عمر من الناحيه الجنسيه كان فاترا نوعا ما ..........



نكمل فى الجزء القادم

ادعمونا بردودكم الجميله
__________________


قام بآخر تعديل THE LEGEND يوم 10-19-2016 في 07:10 PM.
قديم 09-28-2016, 08:42 PM
قديم 09-28-2016, 08:42 PM
 
الصورة الرمزية لـ allord20102
روُآئﮯ نـِِـِـڛـ,ـوُآنـِِـِـجـ,ـﮯ
الجنس : ذكر
الإقامه : شبرا
مشاركات : 2,081

روُآئﮯ نـِِـِـڛـ,ـوُآنـِِـِـجـ,ـﮯ
 
الصورة الرمزية لـ allord20102

الإقامة : شبرا
المشاركات : 2,081
الجنس : ذكر
allord20102 غير متصل

افتراضي رد : قصة الجنس والحياه ( قصه طويله فقط للنسوانجيه )

هو من اول فتحى بداية موفقة اما بداية القصة فالكل يعلم انها من قصة جعلونى عاهرة
بس كمل ممكن يكون الجانب الاخر من جعلونى عاهرة
تحياتى لك
ومنتظر الجزء الثانى
قديم 10-03-2016, 04:34 PM
قديم 10-03-2016, 04:34 PM
 
الصورة الرمزية لـ قيصــر نسـوانجي
Crazy Dad
الجنس : ذكر
الإقامه : فى عالمى الخاص
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 27,874

Crazy Dad
 
الصورة الرمزية لـ قيصــر نسـوانجي

الإقامة : فى عالمى الخاص
المشاركات : 27,874
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
قيصــر نسـوانجي متصل الآن

افتراضي رد : قصة الجنس والحياه ( قصه طويله فقط للنسوانجيه )

اقتباس:
الكاتب : allord20102 عرض المشاركة
هو من اول فتحى بداية موفقة اما بداية القصة فالكل يعلم انها من قصة جعلونى عاهرة
بس كمل ممكن يكون الجانب الاخر من جعلونى عاهرة
تحياتى لك
ومنتظر الجزء الثانى
لا طبعا دى بعيد خالص عنها ولما هتنزل كامله هتتأكد
__________________

قديم 10-17-2016, 04:54 PM
قديم 10-17-2016, 04:54 PM
 
الصورة الرمزية لـ Maaraam
برنسيس نسوانجى
الجنس : أنثي
مشاركات : 3,871

برنسيس نسوانجى
 
الصورة الرمزية لـ Maaraam

المشاركات : 3,871
الجنس : أنثي
Maaraam غير متصل

افتراضي رد : قصة الجنس والحياه ( قصه طويله فقط للنسوانجيه )

. مبدائيا حلوة


في انتظار متابعة الباقي
__________________
أخبرها ذات مره :

- سأكتفي بكِ حلماً فواقِعُكِ ليس ملكي..
ولكِن ليس مِن حقِكِ مَنعي مِن الإحتفاظ بِك ذِكرى بين ثنايا قَلبي..
أو أُمنيَةً لم يَكتُبها الزَمان في خَلايا عقلي أو صورَةً امام عيني
أو حتي وَشماً مستَتِراً تحت ثوبي..
أو همساً يوقِظُني كُلَّ صَباحٍ من نومي...
سأكتفي بك قلبا سأرتوي منه في عالم ما..
قديم 10-18-2016, 09:10 PM
قديم 10-18-2016, 09:10 PM
 
الصورة الرمزية لـ THE LEGEND
"It's Legend, bitch"
الجنس : ذكر
الإقامه : UK
أنجذب لـ : النساء
مشاركات : 13,029

"It's Legend, bitch"
 
الصورة الرمزية لـ THE LEGEND

الإقامة : UK
المشاركات : 13,029
الجنس : ذكر
أنجذب لـ : النساء
THE LEGEND غير متصل

افتراضي رد : قصة الجنس والحياه ( قصه طويله فقط للنسوانجيه )


تم حذف الردود الخارجه عن مسار القصه
يرجي من الجميع التزام ضوابط النشر والمشاركه
تهويل الامور وتزييف الحقائق امر بغيض فتجنبوه وتعاملوا بحسن النيه دوماً

فقط وجب التوضيح والتنويه
 
مواضيع ذات صلة
الموضوع الكاتب المنتدي المشاركات المشاركة الأخيرة
بعد الامتحان - طويله ومثيره للنسوانجيه دكر جامد قصص سكس المحارم 6 08-11-2017 03:47 PM
الجنس والحياه DR.DOCTOR قسم الثقافه الجنسية والإستشارات الطبية 2 01-18-2017 11:21 PM
الاب وابنته بعد وفاه زوجتهوفيت زوجتى من سنوات طويله ... وكانت قد أمتنعت هى قبلها بسنوات طويله أيضا فى ان تسمح لى بأن أقت سلوى حمدى قصص سكس المحارم 1 09-17-2014 01:54 PM
ShaRanY افلام سكس اجنبي 8 06-01-2013 07:45 AM
اريد مدام تعشق الجنس لعلاقه طويله sdaka_hob_gens المواضيع المخالفه والغير مطابقه 0 07-14-2011 03:30 AM



أدوات الموضوع


شارك الموضوع

دالّة الموضوع
للنسوانجيه, الجنس, والحياه, طويله
Neswangy Note

التوقيت حسب جرينتش +1. الساعة الآن 03:52 PM.

Warning: You must be 18 years or older to view this website -

Online porn video at mobile phone


قصص سيكس العبيط دخلوا في طيزهاقصه مدام تنتاك من ابن الجارنسكس مضطرقصص نيك طويله ممتعه عائلتي اجزاء site:foto-randewu.ruقصص جنسيه اني وامي واختي حصرياقصة سكس نكتا وم شبعتقصص سكس محارم نكت نهي ابنتي بطيزةديوث اخواته ونشر صور طيازهمقص نيك زبك جننني اييييقصص سكس تخيلات في النيك متسلسلهشرمطة لوطي فيسقصص سكس جارتي ام عبيرحكاية المكتوبة جزاىرية نتع نيك مكتوبتفريش الكساوامر لنيك الكسسكس عربي قطر فوق ٦٠سنةنسونجي مبدعبزاز خارجه برهافلام سكس اسكندرانيقصص سكس متسلسله سالب مع بنت شيميلصور سكس لكواتات المنزل من نسوانجيقصص سكس بنات تشوق سمعهاقصص سكس تحكي الدمارمناىكه سودانيه جامدهسكس نيك في مزين العروسهأجنبي يضرب أخته وينكهابعنفنياكة الصيدلانية في الطيز قصصقصص سكس دياثة يفسح المجال لزوجته منتديات نسوانجيمتسلسلات سكس نسوانجي مكتوبهسكس قصص مصوره ريفينقصص سكس مصريه جديده ارشيف عرب نار وسكساويمدام هيام الشرموطه قصصجوزتي تنتاك من وحدة شيميل قصص سكس حينما يتحكم المال بالإنسان كاملةنيك وغنج عراقياتقصص نيك بعنف وضرب واهانهقصة سكس فتح كسي السائق وزوجني ابيقصص سكس ونيك مشيرةقصص زنا المحارم زوجة ابيقصه السكس جعلوني عاهره كاملهسكس اينسلسكس خدو حصريقصص سكس الاراداةشيميل فرفورنيك واحدة ست دمياطقصص نيك نوسةصور نياكة الدكاترة جرئصور كيلوت سكسقصص محارم بابا كامله site:bfchelovechek.ruقصص مراتي ساعدت عشيقها ينيكنادم البكارة ع القضيب...نسوانجىشيميل روعة ننيك ام صديقي مترجم Ryan Smilesصور.نجمةالسكس.جولياقصص سكس الشكولاتة ئلي غيرت حياتيسكس سوداني صاحب الخضارحكاية زبي واكساس النساء تعشقه بجنون قصص سكسقصص سالب خدام لموجبسالب مزه محارمقصص سكس باتماننيكة عل المطبوطقصص متسلسه محجبات نيك نسوانجيصور بزاز وحلماتقصص نيك مصورة مدام سهام كل الاجزاقصص جنس في جنينت عنبقصص خيانات حنسية مثيرة ولذيذةقصص عرب نار محدثه ومكتمله site:bfchelovechek.ruافلام شرمطه وتفريش وهى نايمهبتقلو مين نياكي انا سكسقصص سكس محارم مع اخي فهد نكني في طيزي اه اه اه اه يعلمني السواقه نسوانجي زوجي مسافر بحثت عن اخراالزوجه والترزي مترجم سكسقصص نيك واد خطيبته سكسقصص نيك زبري هيجانسكس محارم نيوزيلانديقصص لواط شاب ينام مع صاحبه ويشبع نياك جنس site:bfchelovechek.ruقصص سكس مصورة الغول شريك مترجم عربيالتاكسي والمدام قصص سكسقصة شرموطه منقبهمنتيدي نسونجي ولد فرفور وزوجه شمالقصتي ناكني اخي وقعت والتوت رجليتحدي الاكس والزب بين الااخوهقصة سكس سماح متسلسلةسكس محرم زبري قويقصص سكس مثيره تخلي الزب يقيفقصص سكس محارم اخت زوجتي منالدلع سكس سالب فى المدرسهاتناك بمزاجي في طيزي قصصقصص جنسيه اه حلو ياعمو بس بوجعراقد عليها بينكها على لسريرسليف مطيع لمولاتي ساديهابو زوجي ناكني محارم منتديات نسوانجيقصص نيك يمني جارتي وفاءموقع كنداسة للقصص السكس المثيرة