PDA

عرض كامل الموضوع : متسلسلة شكرا يا بلدي الجزء (2) 5/9/2018


Michael magdy
09-03-2018, 01:15 PM
الجزء الاول
(مرحله الثانويه )

الشخصيات

مريم 17 سنه ( من مواليد التسعينات بزازي متوسطه تكاد تكون صغيره وطيزي متوسطه وجميله الي حد ما قمحاويه وشبه كتير من بنات مصر رفيعه وطولي متوسط بس مش قصيره )
مايكل 18 سنه ( اخويا الكبير بس اطول مني جسمه معضل وبيلعب جيم ...... )
ماما (مني) 40 سنه ( طيزها كبيره وبزازها اكبر جسمها قمحاوي قصيره ومقلبظه في نفسها )
بابا (مجدي ) 42 سنه ( موظف حكومه طيب وغلبان وحنين وملوش في المشاكل )


ماما : اصحي يا روما ياحبيبتي يالا علشان تروحي المدرسه
انا (مريم ) : حاضر ياماما شويه كدا
ماما : هتصحي ولا اناديلك ابوكي مش كل يوم نفس موال الصحيان قومي يازفته اخلصي
انا : حاضر ياماما قومت اهوه (دا ايه القرف دا )
(قمت لبست ودخلت لبابا )
انا : صباح الخير يابابا
بابا : صباح الخير يابنتي طبعا جايه علشان المصروف وهو انا مش عارفك
انا : هههههههه يخليك لينا يابابا
ماما : ايه اللي حطاه في وشك دا غوري امسحيه يالا انتي رايحه مدرسه ولا رايحه كباريه
انا :ياماما دا روج بس وبعدين ماكل صحباتي بيحطو اكتر من كدا كمان
ماما : مليش دعوه بحد انا ليا دعوه ببنتي يالا خشي اغسلي وشك دا
بابا : متسبيها بنتك كبرت مش صغيره
ماما : ملكش دعوه بنتي وبربيها
بابا : خشي يابنتي اغسلي وشك معلش حكم القوي ههههههه............. براحه علي البنت ياعفاف بنتك بتكبر مبقتش صغيره
ماما : اكسر للبنت ضلع يطلعلها عشره
بابا : طب ياختي ناوليني الشراب خليني الحق شغلي ........
مايكل : صباح الخير ياماما صباح الخير يابابا
بابا : صباح الخير يابني
مايكل : بابا كنت عايز المصروف
بابا : مفيش مصروف .مصروف ايه اللي اديهولك تروح تصيع بيه وتشربلي سجاير
ماما : يعني ايه يامجدي الواد ينزل من غير فلوس كدا .... خد ياحبيبي خلي دول معاك
بابا : هو انا مش قلت مفيش مصروف هي كلمتي مبتتسمعش ولا ايه ....مانتي طول مابتدلعي فيه كدا عمره ماهيبقي راجل .... اوعي عديني جاتكو القرف عيله هم
ماما : معلش ياحبيبي متزعلش منه خد مصروفك اهوه وخلي بالك من نفسك ويالا علشان تلحق جامعتك خد اختك في ايديك وخلي بالك منها متسبهاش الا عند باب المدرسه
مايكل : وهي صغيرها متروح لوحدها دا ايه الخرا دا
ماما: يعني تسيبها تنزل لوحدها ويعاكسوها في الشارع
مايكل : لا اوصلها واتاخر علي جامعتي كل يوم بسببها دا ايه القرف دا .....يالا ياسي زفته اخلصي مش هستناكي اليوم كله

المدرسه

هدير : مالك ياروما مش عاجباني النهارده
انا : مفيش ياهدهد خناقه كل يوم مع ماما واخويا وحاجه تقرف
هدير : طب متزعليش نفسك خدي حطي شويه وابقي امسحيه قبل متروحي يالا فوقي كدا وروشي علشان المستر بتاع الانجليزي داخل هاااا بتاع الانجليزي يخربته قمر
انا : يخربيتك يابت انت لسا بتفكري فيه
هدير : اموووور اوووي يخربيته
انا : هو امور اه بس لا احنا جايين نتعلم مش نحب في المدرسين
هدير : خليكي كدا هبله وعبيطه يابنت دا انتي السنه اللي جايه هتبقي في جامعه هتفضلي كدا لحد امتي
انا : سيبيني في حالي ياهدير والنبي
هدير : طب ياختي
(دخل مستر الانجليزي وبخلصت حصته ودخل بعديه مستر الكيميا ووشه عليه غضب ربنا زي مابيقولو عليه )
مستر الكيميا : قومي يامريم جاوبي علي السوال دا
مريم : *جاوبت علي السوال غلط *
مستر الكيميا : افتحي ايديكي (ضربها عصايتين علي ايديها )
مريم : *بتدعك ايديها من الوجع * دا متخلف وجعلي ايدي
هدير : معلش منتي عارفه انه رخم ورزل
( جرس الفسحه ضرب كل البنات بتنزل )
مستر الكيميا : مريم واميره و ندي متنزلوش هاتولي كراستكم وتعالو
انا : (دا ايه القرف دا انا جعانه وعايزه الحق الكانتين) .... حاضر يامستر
مستر الكيميا : (بعد مخلص مع اميره وندي وانا الاخيره) يابنتي انتي كويسه وشاطره بس محتاجه تركزي شويه دي دروس انا بديها تعالي احضري وهتبقي من الاوائل
انا : حاضر يامستر هشوف بابا واقولك
مستر الكيميا : وانتي فكرك اني مش عارف انك بتاخدي عند مدرس برا هو ميعرفش المنهج زي مانا عارفه
انا : حاضر يامستر ( انجز بقي الفسحه بتخلص)
مستر الكيميا : *بيكتبلها معادلات تحلها واجب وكل شويه يعمل عبيط ويخبط في بزازاها بكوعه * تحلي دول في البيت وتوريهمني الحصه اللي جايه
انا : * كل شويه يلمس بزازي بكوعه وانا متوتره مش عارفه اتكلم ولا اعمل حاجه ولو اشتكيته هيكدبوني علشان هو قدام الناس محترم * خلاص يامستر هحلهم حاضر
مستر الكيميا : *بيحك في بزازها برضو وافتكر انها ساكته يعني مش ممانعه * لو محلتيهمش صح المره اللي جايه مش هضربك علي ايدك هضربك علي طيزك دي *بيبص علي طيزها *
انا : *اتخضيت من اللفظ وخافت * ايه اللي بتقوله دا يامستر
مستر الكيميا : علشان تذاكري وتنجحي وتبقي متفوقه
انا : *بتوتر* طب انا ممكن انزل * وشايفه في عينه ذئب مفترس*
مستر الكيميا : خلاص انزلي تلحقي فسحتك
( وهي بتلف معديه من وراه هو وقع القلم ووطي اكنه بيجيبه وراح مبعبصها هي حتي مبصتش لانها كانت خايفه منه اوووي مرعوبه منه ونزلت الفسحه وخلص يومها الدراسي وهي مروحه مع هدير صاحبتها من اول مخرجت من باب المدرسه لحد موصلت بيتهم وهي عماله تسمع في تحرشات والفاظ وشتايم وبقيت بتمد بسرعه اكنها في غابه وخايفه نفسها تروح بيتها سليمه نفسها تروح تقفل علي نفسها ومتنزلش تاني خالص من بيتها من اللي بتسمعه وتشوفه حتي وهي راكبه الميكروباص ومروحه بيتها مبيخلاش من التحرش والبصات اللي بتفصص جسمها حته حته بتحسسها انها عريانه من اول السواق لحد الشباب اللي بتركب جنبها وكل واحد يلزق فخده في فخدها وهي بتخاف تفتح بقها لان حتي لو زعقت هيغلطوها في الاخر مهما حصل هتطلع برضو هي الغلطانه مع انها لما بتبقي مع اخوها مفيش كلب يعرف يبصلها وحتي لو بص ميقدرش يفتح بقه ولا يعاكس ولا يقول اي لفظ )

البيت

انا : ماما انا ينفع ماروحش المدرسه تاني كدا كدا احنا في 3 ثانوي وكلها دروس محدش بيروح اصلا المدرسه
ماما : وهتقعدي في البيت بقي تعملي ايه
انا : هذاكر وانزل علي الدرس بس
ماما : لو مش عايزه تتعلمي اقعدي في البيت وبلاها تعليم
انا : ياماما مش قصدي انا قصدي انا تعبت كل يوم من الالفاظ اللي بسمعها في الشارع والشباب اللي بتتحرش مش عايزه انزل الشارع تاني
ماما : عرفتي انا ليه بقولك متحطيش ميكاب تخيلي بقي لو كنتي بتحطي وبتتزوقي
انا : عارفه ياماما ان مصلحتك عليا وحياه اغلي حاجه عندك بلاش اروح المدرسه تاني وكدا كدا مفيش غياب
ماما : طب لما يجي باباكي هنشوف الموضوع دا يالا غيري هدومك علشان تحضري معايا الغدا قبل ماابوكي يجي واخوكي فين
انا : معرفش تلاقيه بيتسرمح في اي حته
( بليل قاعده بذاكر سمعت اخويا بيناديلي روحتله )
انا : ايوا يامايكل
مايكل : اقفلي النور دا
انا : يعني انت مناديني علشان اقفلك النور ومسيبني مذاكرتي
مايكل : اه اومال اقفله انا واعمليلي اي حاجه تتشرب
انا : لا مش هعمل حاجه اعمل لنفسك
مايكل : طب وحياه امك لو معملتي لاقوم ضاربك
انا : طب مش هعمل ووريني هتمد ايدك عليا ازاي ( وراح قايم ماسكني من دراعي وبيضغط عليه جامد ) سيبني يامتخلف اوعي ياماما يامامااااا
ماما : بتزعقي ليه في ايه
انا : مايكل بيمد ايده عليا
مايكل : مكلمتهاش بقولها اقفلي النور بتقولي يامتخلف
ماما : عيب قله الادب دي اخوكي الكبير احترمي نفسك ...... معلش ياحبيبي هقفلهولك انا
انا : يعني انا اللي طلعت غلطانه في الاخر
مايكل: (بيبصلي بنظره انتصار ) يالا يابت غوري في داهيه
( دخلت اوضتي وقعدت اعيط مش من الموقف من القهر والظلم الللي عايشه فيه ليه كدا هو علشان انا بنت ممنوع ممنوع ممنوع وعلشان هو ولد يعمل اللي هو عايزه وطلباته اوامر يعني قهر برا البيت وجوا البيت كمان مش عايزه مساواه ولا نيله انا عايزه احس اني عايشه نفسي انزل امشي براحتي في الشارع من غير ماحد يضايقني مبقاش نازله شايله هم المعاكسات والتحرشات قبل مااشيل هم المشوار اللي رايحاه عايزه ابسط حقوقي كانسانه اني اخرج واتفسح اشمعنا هما ليهم قهوه بيقعدو عليها اشمعنا هما بيتسرمحو ويخرجو ويرجعو بمزاجهم وانا لما بروح الدرس يادوب يخلص الاقي مليون اتصال من امي لحد مارجع البيت وياويلي لو اتاخرت شويه علشان واقفه بتكلم مع صاحبتي او نفسي هفتني علي اني اكل في الشارع او حته اشرب عصير قصب انا مش معقده انا عايزه اتنفس انا نفسي اركب عجله اه اركب عجله نفسي االبس فستان نفسي اروح مصيف البس مايوه عادي هدوم بحر مش البس خمسين قطعه فوق بعض نفسي نفسي ف...... الموبايل بيرن )
هدير : الو ايه يابنتي عامله ايه
انا : كويسه الحمد لله انتي فين كدا صوتك في الشارع
هدير : شارع ايه دا انا واقفه في البلكونه بالعافيه ولابسه الاسدال المهم ..................................( رغي ملوش لازمه )
انا : طب خلاص هفتح واشوفه
( فتحت الفيس بوك علي الموبايل وطبعا مقولكوش علي كميه الرسايل اللي بتيجي اللي باعتلي هاي ممكن نتعرف واللي باعتلي رقم تليفونه بيقولي في سريه تامه بالرغم اني مش حطه صورتي اصلا ولا هو عارف انا مين ولا شكلي ايه واللي باعتلي صوره ليه ولابس نضاره شمس وشكله مضحك بس اللي شدني حاجتين الاولي واحد باعتلي صوره واحد بيبوس رجل واحده وكاتبلي تحتيها ممكن اكون خدامك يامولاتي انا مفهمتش هو بيشتغل خدام مثلا وبيدور علي شغل ولا هو عايز ايه والحاجه التاني للي شدتني معرفش بنت ولا ولد داخل يقولي ليكي في السحاق انا مش فاهمه يعني ايه سحاق ووانا بقرا لقيت مسدج من هدير فسالتها)
انا : هدير يعني ايه سحاق في مسدج جاتلي من واحده بتقولي ليكي في السحاق
هدير : ههههههههههه وانتي عرفتي الكلام دا منين يخربيتك
انا : بتضحكي علي ايه يعني ايه برضو دي حاجه في المذاكره
هدير : هههههههههه طب استني هبعتلك صوره تفهمك دا انتي خيبه
(اول مبعتتلي صوره لقيت بنتين بيلحسو في كس بعض وعريانين انا جسمي تلج واتخضيت وابتديت اعرق اول مره اشوف حاجه زي كدا وكنت قرفانه ازاي بنت بتلحس مكان البيبي يععععع ايه القرف دا ورحت قافله النت وصوره البت في خيالي مش عايزه تروح من مخي وشويه وقلت افتح تاني لقيت هدير كاتبالي كلام كتير مردتش عليها ورحت بحثت عن كلمه سحاق لقيت صور كتير لبزاز واكساس وازبار وبنات كلها عريانه ونايمين مع بعض فانا اتخضيت ورحت قافله بسرعه وقلت لا انا مش هعمل كدا تاني ونمت وتاني يوم صحيت دخلت استحمي ووانا بستحمي ببص علي جسمي وبقارن بينه وبين الصور اللي شوفتها وكانت اول مره ابص علي جسمي بالنظره دي لفت نظري ان جسمي فيه شعر كتير وكسي كله شعر وشكله اوحش من الصور كنت اول مره اعرف ان شعر الكس بيتحلق (لما في المدرسه كانو بيتكلمو في الكلام دا كنت ببعد عنهم حتي هدير كنت بقفل معاها الكلام ) وابتديت ابص علي كسي وافتحه بايدي وشميته لقيت ريحته وحشه فاستغربت ازاي البنت قدرت تلحسه بالريحه دي ولفت نظري ان في شعر حوالين حلمه بزي بس شعر خفيف كدا المهم استحميت وخرجت وقعدت اذاكر شويه ووانا بذاكر شايفه المذاكره كلها اكساس بتجري ورا بعض وبزاز بتعدي كدا قدامي ولقيت هدير بتتصل بيا )
هدير : ايه يابنتي مجتيش المدرسه ليه
انا : منا مش هاجي تاني هذاكر في البيت وخلاص انزل بس علي الدروس
هدير : طب ماشي انتي قفلتي ليه امبارح
انا : انتي سافله انا اتخضيت لما بعتي الصوره دي جبتيها منين
هدير : هقولك لما تجيلي في الدرس بليل
انا : ماشي سلام

الدرس

انا : قوليلي بقي بسرعه قبل ماامي تتصل بيا واضطر انزل
هدير : متخافيش انا قلت لامي تكلم امك تقعدي شويه وبعدين دا بيني وبين بيتك خطوتين انا مشفتش في عيلتك دي قبل كدا
انا : لا بلاش لحسن تضايق وتزعقلي
مامت هدير : خلاص يامريم كلمت مامتك ووافقت نص ساعه وترجعي علطول
انا : شكرا ياطنط اهي بتتصل اهيه .... ايوا ياماما نص ساعه بس وهاجي علطول
ماما : لما تخلصي اتصلي بيا ابعت اخوكي ياخدك
انا: ياماما انا مش صغيره هاجي لوحدي ماشي حاضر حاضر يالا سلام ........ ها بقي قوليلي
هدير : مالك متسربعه ليه كدا
انا : من امبارح مش جايلي نوم عمال افكر في الصوره
هدير : ههههههههههه انا كنت زيك كدا اول مشفتها برضو وساعتها دخلت الحمام وشفت جسمي وقعدت اقارن
انا : صح صح برضو انا عملت كدا بس لقيت جسمهم انضف
هدير : ايه دا انتي مش بتنضفي نفسك
انا : لا طبعا بستحمي وانضف نفسي
هدير : لا مش قصدي انا قصدي تنضفي الشعر اللي في جسمك
انا : لا طبعا انضفه ليه لما اجي اتجوز ابقي انضفه
هدير : ابن وسخه مين اللي مفهمك كدا
انا : محدش انا فاكره انه البنت متحلقش شعر جسمها غير لما تيجي تتجوز كدا معناه انها بقت متحوزه
هدير: ههههههههههههههههههههه وربنا انتي عسل ماهو انتي لو كنتي بتقعدي معانا في المدرسه مكنش دا بقي حالك
انا : بس يابنت ياجزمه انتي انتو عيال سافله
هدير: طيب يامحترمه وريني الشعر اللي في جسمك كدا
انا : لا طبعا انتي عبيطه ايه الهبل دا
هدير: يابت وانا بقولك اقلعي ملط وهو انا هنيكك
انا : يخربيتك ايه الالفاظ دي انتي ازاي تقولي كدا
هدير : عايزه تعرفي وتتعلمي ولا اسيبك كدا زي الاطرش في الزفه
انا : بس برضو ايه اللي بتقوليه دا
هدير : ارفعي ايدك كدا وشمري كمك متخافيش وهو انا هعضك *انا لابسه تيشيرت بنص كم * ........... يخربيتك ايه شعر باطك دا كله انتي عمرك محلقتيه امك مشافتش جسمك قبل كدا مجاتش قالتلك نضفي نفسك
انا : لا طبعا ايه اللي بتقوليه دا لا ازاي مينفعش
هدير: خلاص انا فهمت طالما باطك عامل كدا يبقي طبعا تحت *وبتشاور علي كس * قده مرتين صح
انا : *بكسوف * اه صح
هدير : بصي انا *وبتوريني باطها نضييف وبيلمع * شوفي انا بنضفه ازاي
انا : * مبرقه ومذبهله من نضافته * ايه دا عملتيه كدا ازاي شكلك زي البنات اللي شفتها علي النت
هدير : هههههههههههههه دا انتي دخلتي ودورتي بقي واتفرجتي
انا : متكسفنيش بقي ****
هدير: طب بصي هجيبلك كريم اعملي بيه الاول تحت باطك واعملي جسمك زي ماتحبي دي بتاعتك انتي
انا : لا طبعا افرضي امي شافتني
هدير: ماهي لو كانت شافتك اصلا بشعر باطك دا كانت هيا اللي جابتلك الكريم
انا : ودا اعمله ازاي......الو ياماما خلاص نازله اهوه دقيقه وهبقي في البيت .... همشي انا دلوقتي بدل ماامي تشعلقني وابقي اكلمك تقوليلي اعمله ازاي
هدير : ماشي كدا كدا مكتوب عليه تستخدميه ازاي
انا : ماشي سلام
( روحت ودخلت الحمام مسكت الكريم وخايفه اعمله وبعدين فكرت هو انا هفضل خايفه لحد امتي كدا وفيها ايه يعني انا بنضف نفسي وروحت منضفا تحت باطي هو وجعني وحرقني في الاول وكنت حاسه بنار تحت باطي بس فرحتي بشكله ونضافته غطت علي الوجع وابتديت انضف بزازي وخط الشعر اللي مابين بزازي وكسي وجيت عند كسي خفت لحسن مايطلعش تاني ولما اجي اتجوز اتفضح رحت اكتفيت باني قصقصت منه شويه واستحميت وكنت نايمه وانا فرحانه اني عملت حاجه جديده وصحييت كلمت هدير وانا فرحانه ومبسوطه وقالتلي هعدي عليكي نقعد مع بعض شويه )
انا : انت ازاي تخش علينا كدا مش تخبط قبل ماتخش
مايكل : اخبط علي مين ياام شخه انتي انتي هبله ولا ايه وبعدين انا جاي اشوف صاحبتك لو تشرب حاجه عيب يعني ضيفه وفي بيتنا
هدير :*بابتسامه بضان * شكرا ميرسي
مايكل : طب لو احتجتي حاجه انا برا نادي بس قولي ياكيمو
انا : ماشي شكرا ممكن تقفل الباب بقي
هدير: اخوكي دا غتت اووووي عيل وسخ جاي يتنطط ويروش علي اساس اني هحبه وادوب فيه بلا قرف بقولك ايه قومي اقفلي الباب بالترباس
انا : لا دي امي تبهدلني
هدير : يابت لو كلمتك قوليلها قاعده مع صحبتي وهو فتح الباب علينا من غير مايخبط وعيب اسمعي بس اقفليه
انا : حاضر دا انتي دماغك دي شيطانه
هدير : يالا بقي وريني عملتي ايه
انا : *بكسوف وفرحه رحت مشمره كمي ورافعه ايدي * بصي بقيت نضيفه ازاي
هدير : يخربيتك ايه الجمال دا بس ليه في حبوب كدا انتي بشرتك حساسه
انا : معرفش انا عملت زي مامكتوب
هدير : وعملتي فين تاني
انا : *بشاور علي بزازي وبطني * وهنا كمان بس قصقصته شويه
هدير : طب وبقيت جسمك رجليكي وايديكي وريني كدا .... مش مستاهلين شعرهم خفيف مش باين بس ابقي مره تانيه اعملي رجلك وريني بقي عملتي صح في بطنك وصدرك ولا لاء
انا : لا طبعا مش هينفع انتي اتجننتي
هدير : يابت انتي هبله تتكسفي مني هو انا ولد يعني طب تحبي اوريكي جسمي
انا : لا مش عايزه انتي ازاي تقولي كدا مبتتكسفيش كدا دا انتي بجحه
هدير : وهتكسف من ايه بصي * ابتدت ترفع التيشيرت والبادي اللي تحتيه وترفع السنتيانه وانا باصه الناحيه التانيه * يابت بصي متتكسفيش
انا : * رحت باصه وانا مكسوفه * خلاص شوفت البسي بقي
هدير : ههههههههههه وانتي لحقتي
( وراحت ماسكه ايدي بتمشيها علي بطنها وبزازها وانا ايدي بتترعش ومكسوفه واول ملمست جسمها جسمي اتنفض بس ملمس جسمها كان طري وبزازها كانت حلوه واكبر من بزازي ومكملتش 5 ثواني وسحبت ايدي هي شدتها تاني ومشيتها علي جسمها وخلت صوابعي يلمسو الحلمه بتاعتها وبتبصلي في عيني واحنا الاتنين ساكتين وانا ابص لجسمها وابصلها وابص لجسمها وابصلها بعد كدا سحبت ايدي )
هدير : ههههههههههههه يخيبك بت اومال هتتجوزي ازاي وتبقي عريانه قدام جوزك
انا : *بتوتر ومش عارفه اجمع جمله* لما لما يجي ساعتها يبقي يحلها حلال
هدير : طب خدي خدي اشربي بلعي ريقك دا انتي نشفتي يخربيتك هههههههههههه
انا : اسكتي واتلمي بقي
هدير : طب انا عايزه اشوف جسمك زي مانتي شوفتيه
انا : اتلمي بقي واسكتي
هدير : ماليش فيه زي ماوريتك توريني
انا : لا مش هقلع انا هدومي
هدير : مكسوفه هههههههههه خلاص هقلعك انا .....اهدي بس اهدي .... هرفع التيشرتايه بس اهو يابت اوعي ايدك من علي بزك مش شايفه
انا : اتلمي بالفاظك دي
هدير : ههههههههه طب اوعي اوعي ياختي يخربيتك ايه الحلاوه دي بس لسا بزازك صغيره مش كبيره اوي
( ابتدت تمشي ايديها علي بطني هي اول ملمست بطني انا اتنفضت واترعشت وهي مسابتنيش فضلت تمشي علي بطني وتحرك صوابعها حوالين بزازي وانا بتنفض وبترعش وبطني عماله تطلع وتنزل وبتنفس بسرعه وحاسه ان ايدي سايبه وجسمي ساب اول ملمست حلمه بزي وابتدت تفرك فيهم حسيت اني بدوخ ومبسوطه بس فقت علي نفسي ونزلت التيشيرت)
انا : *ولسا بتنفس بسرعه * خلاص كفايه مش شفتي
هدير: ههههههههههه دا اانتي خلصانه خالص
انا : يعني ايه
هدير :بكره تفهمي مش هتوريني بقيت جسمك بقي
انا : لا انسي استحاله
هدير: طب ما انا هقلع انا كمان
انا : و**** لو قلعتي ماهعرفك تاني ولا هدخلك بيتنا
هدير : خلاص خلاص اهدي هههههههههههههه بقولك صحيح عاارفه الواد عمر اللي في مدرسه الولاد اللي جنبينا
انا : انهي دا
هدير : الواد الامور دا اللي عينيه خضرا يابت افكرك اللي ابوه فاتح محل اجهزه كهربائيه علي اول الشارع
انا : مش فاكراه مالو يعني
هدير : يعني مفيش خد رقمي وكدا وبيحبني وبيكلمني في التليفون وعايز يقابلني يشوفني نقعد مع بعض في كافيه
انا : يخربيتك دي امك لو عرفت ولا اخوكي لو عرف هيموتك
هدير: ههههههه وايه بس اللي هيعرفهم وبعدين وانا بقولك هروحله بيته انا بس هقعد معاه في مكان عام يعني وبعدين هو شكله بيحبني وكنت بشوفه لماحد يعاكسني في الشارع يزعقله ويقوله تخصني
انا : طب ابقي خلي بالك من نفسك
هدير : مش لما تاخدي انتي بالك الاول ههههههههههههههههه

( مشيت هدير وانا طول اليوم كل لما افتكر لمسه هدير لجسمي ولبزازي احس اني مبسوطه واحس ان في زي رعشه كدا في جسمي بس مش فاهمه هي ايه سببها وكان نفسي تتكرر تاني وتلمس بايديها جسمي تاني ونمت صحيت بليل قلقانه دخلت الحمام ورجعت نمت في الصاله وشويه لقيت مايكل طالع من اوضته داخل الحمام ورجع قعد قدام الكمبيوتر وساب الباب موارب والبيت كله ضلمه وهو مركز في الكمبيوتر
بصيت عليه لقيته مطلع زبه وبيدعك فيه معرفش هو بيعمل ايه افتكرته بيهرش او انه واجعه بيدلكه بس انا شدني منظر زبره كان طويل ورفيع متهيالي شفت زيه امبارح علي النت وانا بقلب في صور السحاق معرفش ليه حسيت احساس غريب مع خوف مع انبساط مع توتر وقلق لما شفت زبه لاني اول مره اشوف كدا علي الطبيعه او اشوف زب راجل عمتا قدامي واحنا صغيرين كنت بشوف جسمه وزبه عادي لكن دلوقتي زبه كبير تنحت شويه وبعد كدا سمعت صوت اوضه ماما وبابا بيتفتح رحت متسحبه وداخله علي اوضتي وانا عماله افكر في ايه اللي بيحصلي دا لالالالا انا لازم انسي دا كله واركز في دراستي لا لالالا وفيها ايه لما اتعلم وابص واشوف وهو انا مش زي بقيت البنات اشمعنا هدير عارفه كل حاجه علي الاقل ابقي زي هدير ............................. بعديها باسبوع كنت قاعده علي الفيس لقيت البنت بتاعت السحاق بتقولي )
السحاقيه : ردي ليكي ولا ملكيش
انا : *معرفش ليه رديت عليها * انتي انسانه مش محترمه
السحاقيه : شكرا ياستي علي العموم انا بنت و**** لو عايزه تجربي السحاق انا موجوده
انا : مردتش عليها وقلبت في الفيس شويه وبعدين كتبت في السيرش بتاع الفيس #سحاق# طلعلي كام جروب مكنش علي ايامينا في حوار البيدجات والصفح المهم لقيت جروب اسمه #سحاق مصري# دخلت عليه لقيت بوستات كتير وارقام تليفونات ودنيا تانيه انا كنت مبهوره بيها وصور كتير لبنات مصريه ...الخ رحت قعدت اقرا الكلام المكتوب وابتديت اتشدله ووانا بقرا ومبهوره والكلام مخليني مقشعره حسيت بوجع في كسي قعدت اهرش فيه جامد واقرصه لقيت نفسي مبسوطه من الهرش فضلت اهرش من فوق الهدوم جامد وخفت لحسن اكون اتعورت رحت داخله الحمام قلعت هدومي وبصيت ملقتش حاجه رحت هرشت تاني وكل شويه اهرش في حته معينه في كسي لحد مالمست زنبوري وانا بهرش وعاجبني الاحساس وفضلت اهرش وادعك وانا مبسوطه لحد مالاقيت نفسي بتوجع جامد ورحت مصوته ومنزله حاجه كدا لونها شفاف وملبكه وبتلزق في ايدي انا خفت لاكون مبقتش بنت وكنت مخضوضه وامي بتخبط علي الباب تشوف انا بصوت ليه )
انا : مفيش ياماما دا صرصار في الحمام
ماما : طب ياموكوسه خلصي علشان اخش
( فضلت متوتره وخايفه ورحت متشطفه وخارجه كلمت هدير وحكيتلها اللي حصل ضحكت وفهمتني كل حاجه وفهمتني انه بلاش الموضوع دا علشان هتعود عليه انا مكنتش فاهمه بس اطمنت ان لسا بنت زي منا وانه مفيهوش ضرر شويه ورحت فاتحه النت ودخلت تاني وكتبت #جنس # وقلبت في الصور وابتديت ادعك في كسي لحد ماجبتهم تاني وحسيت ان جسمي تعب بس كنت مبسوطه اووووي وفرحانه بيها هي كانت بتوجعني اووووي وخصوصا وانا بجيب بس كنت بحس اني طايره وفي دنيا تانيه وابتديت افكر يبقي اكيد مايكل كان بيعمل كدا لما شفته طب هو بيتفرج برضو علي سحاق زيي ولا بيشوف ايه وخدني الفضول اعرف اخويا بيعمل ايه ..... فضلت طبعا اسبوع كامل كل يوم اقعد اعمل كدا وكنت بستني بليل اشوف مايكل يفتح الباب او يسيبه موارب علشان اشوف بيعمل ايه لحد في يوم قام يخش الحمام دخلت بسرعه شفت الكمبيوتر لقيته بيتفرج علي فيلم سكس اتخضيت واستغربت وجريت علي اوضتي هو كمان في افلام للحاجات دي وابتديت من هنا مرحلتي مع الشرمطه والفرجه علي الافلام .................... انتهي الجزء الاول


تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار

الجزء الثاني
( مرحله الجامعه )

الشخصيات كما هي بالاضافه الي

رحاب 23 سنه ( طالبه في كليه تجاره جسمها ابيض لبن وجسمها مقلوظ سنه بس مش تخينه محجبه ونضيفه فشخ بزازها كبيره بالنسبه لجسمها وطيزها كيرفي وحلوه ستايل لبسها علي الموضه زي معطم بنات الجامعه )
اسماء23 سنه ( برضو طالبه في نفس الكليه جسمها رفيع محجبه قمحاويه بزازها متوسطه وطيزها متوسطه حواجبها تقيله شويه وفي شعر في ايديها خفيف لبسها عادي تحسيها غلبانه )
هدير 19 سنه حاليا ( صاحبتي الانتيم قمحاويه بزازها وطيزها اكبر من بزي وطيزي ونفس طولي تقريبا محجبه ونضيفه اوووي ستايلها بناطيل جينز ضيقه اوووي وباديهات )



انا : بقولك ايه الامتحانات قربت وانا مش مذاكره كسم حاجه وحاجه بيض يعني احاااا والدكاتره بتتناك بتنزل امتحانات صعبه وانا مينفعش اسقط ابويا هينيكني
هدير : يخربيتك دا انتي لسانك بقي عايز قطعه فين مريم اللي كانت قطه مغمضه كانت بتتكسف حتي تقول ياحماره
انا : ههههههههه البركه فيكي يالبوه
هدير : يابت اتلمي وطي صوتك احنا في الجامعه مش في الشارع حد يسمعنا يقول ايه
انا : كسم اي حد طب خلي حد كدا يفتح بقه وانا افرج عليه اللي يسوي واللي ميسواش
هدير :هههههههه ايوا يامريم ياام قلب ميت
انا : اسكتي اسكتي دي انا مبعملش كدا غير معاكي بس وانا اقدر افتح بقي في البيت دا كان ابويا يموتني واخويا الخول دا كمان اللي مطلع عيني فالح بس يعمل دكر عليا اسكتي اسكتي
هدير: طب هنعمل ايه انا كلمت جهاد واميره لقيتهم مظبطين نفسهم ومازن وهاني عارفاهم حمير ومعتمدين علي الغش
انا : مش عارفه سبيها بظروفها بقولك ايه تعالي نقعد ورا عند المبني القديم عايزه اشرب سيجاره
هدير : تعالي انا كمان هموت واشرب سيجاره

(روحنا ورا المبني لقينا بنتين قاعدين بيشربو سجاير قعدنا جنبيهم وولعنا )
هدير : انتو في سنه كام
اسماء : احنا اخر سنه لينا وانتو
هدير : احنا في سنه تانيه وطالع عنينا
رحاب : ليه انتو في كليه ايه
انا : تجاره انتو مش تجاره بردو ولا السن
رحاب : لا تجاره بس انتو **** يكون في عونكو شاديين علي الدفعات الجديده
انا : دا انا لسا بقول لهدير هنعمل ايه في الامتحانات محتاسين حوسه سوده
رحاب : متخافيش ظبطي نفسك في اللجنه انت بنت يعني هتعرفي تسلكي اتدلعي علي المراقب علي الدكتور علي الولاد في اللجنه بيبقو حيحانين علي اي حاجه وهتعدي هههههههههههه
انا : ياستي اي حاجه انا مينفعش اسقط
رحاب : ههههههههههههه دا انتي واقعه طب وفيها ايه لو سقطتي يعني هيزعقولك في البيت شويه وخلص الحوار انا ساقطه سنتين عادي والبت دي كمان ساقطه زيي
انا : انا امي حاجه صعبه حاجه تخنق
اسماء: علي رايك بس انا عندي ابويا صعيدي ومحسسني ان انا الوحيده اللي بتتعلم في البلد دي علي اساس اني هتخرج هشتغل سفيره مانا اول مهتخرج هيجوزني وهترزع في البيت
هدير : علي رايك ههههههههههههه اومال بيخلونا نتعلم ليه ونوجع قلبنا
انا : ماخلاص فككو من السيره البضان دي وخلونا نلحق نولع سيجاره تانيه بسرعه قبل ماحد يجي
اسماء : * مقموصه * طب يالا يارحاب نقوم احنا
رحاب : معلش اصلها مبتحبش البنات اللي بتشتم بس انا*بتغمزلي بعنيها * بحب عادي بحب اوووي ههههههه
انا : وانا بموت في الشتايم بقولك ايه متجيبي رقمك علشان ابقي اتصل بيكي لو اتزنقنا قبل الامتحان تقوليلنا نعمل ايه
رحاب : ماشي ياقمر ...... رني عليا وانا هسجله اسمك ايه صحيح
انا : مريم وانا خلاص سجلته اهوه
اسماء : طب نستاذن احنا بقي
انا: ماشي سلام فرصه سعيده
هدير : ايه يامتناكه عينك من البت ولا ايه
انا : البت كبيره وجسمها حلو اهو وانا نفسي في واحده اكبر مني وتكون خبره وبعدين شكلها شرموطه اصلا يعني بزمتك مدخلتش دماغك
هدير : بصراحه البت كرباج بس افرضي مطلعتش بتحب البنات وهنتفضح في الجامعه
انا : كسم خيالك الواسع دا احنا في تجاره شوفي كام الف واحد هو حد دريان بحد وبعدين مالك كدا بقي قلبك طري ليه
هدير : مش مساله قلبي طري انا قصدي ان................................. ....( وسرحت انا وهدير بتتكلم وافتكرت اول مره نمت مع بنت وبقيت سحاقيه وهقولكو ازاي )
(فلاش باك في بيتنا بعد مخلصنا امتحانات الثانويه وكانت هدير عندي في البيت وطبعا من ساعه اخر مره ابتديت اتفرج علي افلام سكس علي النت واتشديت للافلام وبقيت بنزل عسلي كل يوم مرتين تلاته من الهيجان وكنت بتشد اكتر لافلام الليسبيان لان في فيلم شفته كانت بنت بتلعب في كسها وصاحبتها نايمه جنبها وصحيت ونامو مع بعض ولما بصيت علي تعبيرات وهيجان البنت لقيتهها هيجانه اكتر من البنت اللي شوفتها نايمه مع ولد جايز يكون خيالي اللي اوحالي بكدا او ان عندي ميول اني اكون سحاقيه وانا لسا معرفش وابتديت اتشد للسحاق وسبت الافلام العاديه وبقيت بتفرج كل يوم كتير لحد زي مقولتلكو بعد الامتحانات هدير كانت عندي*الصبح* )

انا : ايه دا ياهدير سجاير لا مينفعش في الاوضه لو شمو الريحه يقتلوني
هدير : يشمو ايه انتي مش قلتي مفيش غير امك في البيت وبعدين هنفتح الشباك يهوي الاوضه
انا : بلاش هبل والجيران اتلمي متودنيش في داهيه
هدير : مالك يابت لسا طريه ليه كدا متنشفي شويه
انا : هو علشان بحترم اهلي ابقي طريه يعني لازم ابقي بجحه زيك
هدير : تحترم اهلك اااه اخوكي اللي بيهينك ويبهدلك وعامل سي السيد عليكي ولا امك اللي معتبراكي عيله صغيره ولا ابوكي اللي لا بيهش ولا بينش
انا : انا مسمحلكيش تجيبي سيره بابا كله الا بابا
هدير : مش قصدي انا عارفه انك بتحبيه وبتموتي فيه بس برضو امك ممشياه
انا : علي فكره امي مش ممشياه هو بقي يكبر دماغه مشفتيهوش زمان دا كانت امي بتصعب عليا من اللي بيعملو فيها لدرجه اني كنت بخاف اتجوز لحسن يحصل فيا كدا
هدير: ههههههههه يابت جوزك طالما بتدلعي عليه وبتبسطيه وتحسسيه انه وحش في السرير ومفيش زيه اتنين هيشيلك في عنيه كلمه حاضر بتريح
انا : يابت اتلمي ايه سفالتك دي وبعدين لما اتجوز يبقي يحلها حلال
هدير : طب بقولك ايه هاتي موبايلك اعمل دقيقه اكلم امي اقولها هتاخر بعتلها كلمني ومتصلتش
انا : خدي وانا هقوم اعملك حاجه تشربيها ولا اجيبلك تفطري
هدير : لا مبفطرش دلوقتي اعمليلي نسكافيه
انا : ماشي
(رحت اعمل نسكافيه رجعت لقيت هدير بتضحك وماسكه موبايلي وبتقلب في الصفحات السكس اللي كنت فاتحاها رحت نتشت منها الموبايل )
انا : انتي جزمه ايه اللي بيخليكي تلعبي في موبايلي
هدير :هههههههههههههههههههه ايه يابت كل دا وعملالي محترمه
انا : انا محترمه غصب عنك كل الحكايه انا بشوف ايه دا مش اكتر
هدير : *لسا بتضحك * وعجبوكي ياختي
انا : لا طبعا ايه اللي بتقوليه دا دا دا بس فضول فضول مش اكتر
هدير : ههههههههههههههههههههه فضول طب ياستي يابتاعت الفضول ( وراحت قرصتني من بزي )
انا : انتي سافله وقليله الادب
هدير : ههههههههههههههههههههه
(وقطع ضحك هدير امي بتفتح الباب )
ماما : روحي صبي النسكافيه المياه غلت وانا هنزل اروح السوق اجيب شويه حاجات وجايه ومتفتحيش لحد غير لما تبصي من العين تشوفي مين يالا سلام
انا : حاضر ياماما سلام
(ورحت المطبخ اصب النسكافيه لقيت هدير جايه ووقفت جنبي وبتبص علي طيزي وبتكلمني وكل شويه تبص عليها وبعدين ضربتني علي طيزي )
انا : انتي سافله وقليله الادب واوعي علشان شايله الصينيه والكوبايت هتدلق
( وانا ماشيه بالصينيه راجعه الاوضه وهي ورايا عماله تضربني علي طيزي بايدها الاتنين اكنها بتطبل )
انا : طب ياجزمه وحياه امك لما انزل الصينيه هربيكي
(واول مدخلنا الاوضه لقيتها قعدت علي السرير وبتضحك وانا لفيت اضربها وضربنا في بعض وهي راحت نايمه علي ضهرها وانا فوقيها بضربها وهي بتلوش وبتضحك بنهزر عادي وهي تضربني علي طيزي وانا اضربها علي وشها براحه او اجي اضربها تمسك ايدي ولقيتها فاتحت رجليها الاتنين وانا وقعت عليها بقيت في حضنها نايمه عليها وطبعا بزازي علي بزازها وانا بسلامه نيه بهزر وهي بتحك جسمها فيا ولقيتها بطلت ضحك وبتبصلي في عيني وفضلنا باصين لبعض يجي خمس ثواني ولقيتها بتبص علي شفايفي وبصت في عيني وراحت مقربه شفايفها من شفايفي رحت انا تنحت سنه واول ماشفايفها لمست شفايفي انا اتخضيت ورحت قايمه بسرعه ورحت واقفه متوتره مش عارفه اعمل ايه رحت لحد المكتب العب في اي حاجه ورحت علي الدولاب وبلف في الاوضه ومش قادره ابصلها وباصه في الارض لقيتها قامت وهي مبتسمه بهدوء وجات وقفت قدامي وانا باصه في الارض)
هدير : *بصوت حنين *مالك في ايه اهدي متخافيش انا جنبك
(وراحت لفت ايديها حوالين كتفي وطبطبت عليا وباستني في راسي انا ابتديت اهدي )
انا : خلاص ياهدير محص اححححم محلصش اححححم ناوليني كوبايه المياه
هدير : طب اهدي طب اهدي خدي اشربي
(بعد ماشربت راحت مسحت المياه اللي علي شفايفي وبتبصلي وبتبوسني في راسي )
انا : خلاص ياهدير انا كويسه
هدير : لا مش هطمن غير لما تبوسيني الاول واحس انك كويسه
انا : متستهبليش بقي قلت كويسه
هدير : طب و**** لابوسك انا اهووه
( وراحت بايساني في شفايفي الغريبه ان المره دي مقاومتهاش بس هي باستني بوسه صغيره مش طويله )
انا : اطمنتي اني كويسه
هدير :ههههههههههههههه اه بقولك ايه امك نزلت اهوه مفيش حد في البيت اولع سيجاره بقي
انا : طب هفتح الشباك
هدير: خدي جربي شديلك نفسي
انا : لا ياستي مش عايزه
هدير: امسكي بقي جربي مش هتموتي يعني .... ايوا حطيها في بقك شدي اكنك بتتنفسي
انا : *بكح جامد * ايه دا ايه القرف دا بتشربيها ازاي وبكح لسا
هدير :ههههههههههههههههههههه لسا عيله بشخه
انا : انا مش عيله ( ورحت شديت منها السيجاره خدت نفس تاني وكحيت جامد )
هدير : ههههههههههههه يابت شدي براحه مش كدا
انا : لا خلاص مش عايزه تاني هروح اغسل بقي
(رحت ورجعت لقيت هدير قفلت الشباك ومدخله ايديها جوا بنطلونها وبتلعب في كسها وبتتفرج علي سكس علي موبايلها )
انا : يخربيتك ايه اللي بتعمليه دا اقفلي الزفت دا واقعدي عدل
هدير : *بصوت منيوك * اااااه بس سيبيني هخلص بسرعه واقفل
انا : طب اخلصي انا هطلع برا لحد متخلصي
هدير : ماشي
(وطلعت برا وكنت هيجانه علي منظر هدير وهي بتلعب في كسها وهيجني عليها اكتر وافتكرت منظري وانا بدعك في كسي زيها وانا بتفرج ولما شفايفها لمست شفايفي وباستني كنت عايزاها تكمل بس خفت تقول عليا شرموطه وابتديت العب في كسي وانا قاعده برا مستنياها بس من فوق الهدوم وشويه لقيت هدير بتقولي انا خلصت دخلت عليها الاوضه لقيتها نايمه علي السرير فاتحه رجليها وباصه ناحيتي كسها في وشي وبتلعب في كسها وبتبصلي انا وقفت متنحه مش مصدقه اول مره اشوف كس قدامي وكسها كان نضيف اووي ومش عارفه اتكلم وببلع ريقي ومتنحه في كسها هي شافتني مبرقه راحت ضاحكه بصوت عالي)
هدير : مالك متنحه ليه قربي قربي ... قربي كمان تعالي جنبي هنا
( وانا قربت وفعدت جنبها علي السرير ومتنحه مبلمه وعنيا علي كسها وهي بتدعك فيه وراحت ساحبا ايدي وحطيتها علي كسها وانا رحت باصه عليها لقيتها بتبتسم ورحت باصه علي كسها وهي حطت ايدي علي كسها وايديها فوق ايدي وابتديت تحرك ايدي علي كسها وانا حاسه بكسها سخن اوووي ومبلول وملمسه زي ملمس كسي بس حسيت انه في حاجه غريبه جسمي ابتدي يقشعر جامد وببلع ريقي بالعافيه وكل شويه ابصلها وابص علي كسها وراحت شالت ايدي من علي كسها وسحبتها علي بقها لحست صوابعي انا اول ملحست صوابعي جسمي اتنفض سنه بسيطه وابتديت اقشعر وراحت بعد ممصت صوابعي حطيتها في بوقي خلتني امص مكان عسل كسها ومكان ريقها وانا زي المتخدره رحت فاتحه بقي براحه ورحت واخدها صوابعها في بقي هي لقتني مش عارفه امص راحت قعدت تحرك صوابعها جوا بقي وعلي لساني انا ابتديت اندمج معاها وراحت شدتني من راسي براحه نزلتني علي كسها وانا بنزل معاها وقالتلي طلعي لسانك والحسي انا طلعت لساني براحه كنت قرفانه شويه وخايفه بس اول مابتديت الحس لقيت الريحه عاديه ومع سخونيه كسها ولساني وريحه عسل كسها كانت في مناخيري كل دا هيجني وهيجها اكتر وابتدت توحوح وتتاوه وانا بقيت مبسوطه انها هايجه وحسيت ان انا كمان هبقي زيها وهتبسط كدا فلازم ابسطها اوووي وقعدت الحس في كسها لحد مالقتها قامت مره واحده شدتني عليها وخدت شفايفها في شفايفي وبوسنا بعض بوسه طويله بناكل شفايف بعض بلهفه وبسرعه وبنتنفس بسرعه وكل واحده فينا بتاكل التانيه بشفايفها اكتر ورحنا بطلنا بوس وقعدنا نتفس في وش بعض بسرعه وكل لما اشم ريحه نفسها اهيج اكتر وراحت مره واحده راحت شايلاني منيماني علي ضهري مكانها وبتقلعني البنطلون وانا من هيجاني ولهفتي رحت قالعه التيشيرت والسنتيانه بسرعه وبقيت ملط في ثانيه راحت طالعه فوقيا باستني في بقي جاامد وراحت نازله علي رقبتي وانا بدوخ منها وعيني بتقفل وعماله احرك كسي ووسطي اطلعه وانزله ورحت منزله ايدي علي كسي العب فيه وهي بتلعب في بزازي وبترضعهم وبتشد حلمت بزي وتعض فيها وتلحس بلسانها حوالين الحلمه وتنزل بلسانها تلحس من اول فلقه بزازي لحد بطني وتطلع تاني وانا بطني من الهيجان طالعه نازله وبتاوه بنفس مش بصوت وايدي بتترعش وهي علي كسي بدعك فيه والتانيه علي راس هدير بضمها اكتر علي بزي وضميت كتافي علي نفسي وطلعت اااااااااااااه بتنهيده طويله فيها كل الهيجان اللي انا فيه وراحت هدير بعدت ايدي من علي كسي ونزلت لحسته لحسه وطلعت باست بطني ونزلت لحسته لحسه واحده تاني وطلعت باست بطني ونزلت تبوس حوالين كسي في فخدي وانا بموت منها وبزوق راسها ناحيه كسي وهي مش عايزه تلحسه عماله تهيجني اكتر رحت قلتلها)
انا : *بصوت مبحوح * هدير هديرررر مش قادره الحسيهولي الحسيهولي
هدير : الحسلك ايه
انا : تحت الحسيلي تحت *وبشاور علي كسي*
هدير : اسمه ايه تحت دا
انا : هقولك بعدين بس الحسي
هدير: مش قايله غير لم..........
انا : كس اسمه كس يالا بقي ابوس ايدك
هدير: هههههههههههههه حاضر ياشرموطه
انا : ااااااااااااااااااااااه
هدير: عجبتك شرموطه اقولهالك تاني يالبوه
انا : ااااااااااااااااه كمان كمان
هدير : *وقفت لحس* مش هكمل غير وانتي بتشتمي في نفسك ولو بطلتي شتيمه هبطل لحس
انا : *بلهفه * لااااااا خلاص خلاص هقول بس الحسي اهوه انا كسمك انا شرموطه انا بتتناكي اااااااااااه كملي كملي وقفتي ليه بتضحكي علي ايه حراااااااام عليكي الكس بياكلني
هدير : ههههههههه ايه اللي بتقوليه دا قولي ورايا انا شرموطه انا متناكه انا لبوه انا بحب اتناك انا علقه اوووووي كسي كسي عايز يتناك ارضعيلي بزي نيكيني الحسيلي بعبصيني في كسي ياهدير انا متناكتك ياهديرر
( وانا بقول وراها وهي بتقولي اقول ايه وبتلحس كسي وحسيت ان الكلام دا بيهيجني اكتر واكتر وايدي بتلعب في بزازي وبقرص حلمه بزي وبتلوي علي السرير وبحك راسي علي السرير زي القطط وحسيت اني في دنيا تانيه وابتديت اتاوه بسرعه ونفسي بيزيد وحسيت اني بجيبهم وابتديت افتح بقي اكني بصوت وفضلت ماسكه نفسي مش عارفه اصوت وهدير حست بيا زودت في اللحس وبتلعب بايديها كمان في كسي ووسطي طالع نازل علي السرير وهي مش سايباه لحححححد مارحت اترعشت جامد ومصوته صويته طويييييييييييييله وجبتهم ورحت مريحا جسمي علي السرير وجسمي اتنفض مرتين ورا بعض وباخد نفسي اللي كان مكتوم وعرقانه اوووي ورحت نايمه علي جنبي قفلت رجلي علي كسي لقيت هدير جايه جنبي بتمسح عرقي من علي وشي وبتبوسني في راسي وخدي وبتاخدني في حضنها وانا سلمت نفسي ليها وراحت سندت راسي علي بزها )
هدير :يخربيت هيجانك يابت انا جبتهم وانا بلحسلك يابخته اللي هيتجوزك دا هيتمتع اووووي
انا : انتي ايه اللي عملتيه فيا دا انا مش قادره اخد نفسي
هدير : هههههههههههههه عملت فيكي ايه دا هيجانك ميجيش نص هيجاني دا انتي كنتي علي اخرك مستحمله ازاي بس
انا : انا اول مره اعمل كدا مع حد (ورحت حاضناها اوووووي) .... هدير متسبنيش واوعديني اننا هنعمل كدا تاني
هدير : ههههههههه متخافيش مش هسيبك ياحبيبتي وهنعمل كل اللي انتي عايزاه
انا : انا انا انا بحبك اووووي ياهدير ورحت بايساها في شفايفها بوسه عشق بوسه حب بوسه واحده مشتاقه
هدير : وانا كمان بحبك اوووووي مش نقوم بقي نلبس لحسن امك قربت تيجي ولو شافتنا هتنيكنا
انا : عندك حق يالا نلبس
(ولبسنا هدومنا وقعدنا نرغي شويه وبعديها هدير نزلت روحت وانا حسيت اني في دنيا تانيه واحساس حلو اووووووووي )
هدير : انتي يابنتي يازفتتتتتتتتتتتته مريم انتي ايييييييييييييه سرحتي في ايه
انا : ايه بتكلميني
هدير :بكلمك دا انا بقالي ساعه برغي ايه سرحتي في ايه
انا : لا لا مفيش افتكرت بس اول يوم نيمتي معايا فيه ونيكنا بعض
هدير : هههههههههههههههههه دا كان حته يوم كنتي زي الهبله
انا : ههههههههههه يالا عدي وفات المهم كنتي بتقولي ايه
هدير : كنت بقولك البت رحاب اللي خدتي رقمها دي لو كلمتيها ومطلعش ليها في السكه هيبقي منظرك وحش
انا : خلاص ياعلقه اهدي ملكيش فيه بس لو طلع ليها في السكه متجيش تنطي
هدير : صحيح بقيتي بتتنططي علي استاذك
انا : ههههههههههه مش انتي اللي قلبك طري
هدير : لا خلاص معاكي وانا ليا غيرك ..... بقولك ايه صحيح الواد بيتر سالني عليكي كذا مره وكان عايز ياخد رقمك قلتله خده منها ماليش دعوه الواد شكله واقع وبيحبك
انا : بلا رجاله بلاقرف هو في راجل هيعرف يمتعني زي بنت زيي هيقدر يعرف ايه اللي بيهيجني وايه اللي مبيهيجنيش هما كلهم همهم يدخل زبه ويقولي قولي انا متناكه انا شرموطه زبك كبير اوووووي ياحبيبي احححح اوووووف براحه بيوجع ويقوم مجعر ويجيب وكسم اللي نايم معاها تولع لكن بنت زيي هنعرف نريح بعض ولا ايه يالبوه *بقرصها في فخدها من جوا *
هدير : هههههههههههههههه بقيتي معلمه بس برضو هتتجوزي راجل منتي مش هتروحي تقولي لباباكي صباح الخير يابابا انا سحاقيه بحب البنات مبحبش الولاد يقوم هو هيفرح بيكي وعينه تدمع وياخدك في حضنه ويقولك اللي تشوفيه ياحبيبتي دا لو حد عرف هيفشخوكي
انا : والنبي متفكريني اصلا انا كل لما افتكر اتبضن خلينا بس في الهم اللي احنا فيه دا بتاع الامتحانات بقولك ايه هتحضري محاضرات تاني ولا تيجي نروح انا الشمس فرهدتني
هدير : وانا كمان فرهدت تعالي نقوم نروح ولا اقولك ايه متيجي نخش سينما والدنيا صبح ورايقه اهيه وهبقي انا وانت لوحدنا ياجميل
انا : اتلمي ياوسخه لينا بيت يلمنا
هدير : وحياه امك نفسي اجرب اعملها في السينما او في مكان عام كدا يعني مدخل عماره اسانسير في السينما نعملها تاني زي معملناها في الحمام فاكره يابت كنا مرعوبين ازاي ههههههههه متيجي يالا بقي نخش سينما اهو نجرب حاجه جديده
انا : خلاص اسكتي هنروح زفت دا انتي زنانه يابت يالا
هدير : طب متجيبي بوسه قبل منقوم مفيش حد شايفنا
( ورحت بايسه هدير بسرعه وبصيت حواليا ملقتش حد رحنا بوسنا بعض بوسه طويله شويه بس من الخوف مطولناش بس احساس الخوف مع البوسه كان مهيجنا احنا الاتنين اكتر )
انا : يالا بقي علشان نلحق السينما
هدير : يالا بينا ................................... ................................ انتهي الجزء الثاني



تعليقاتكم هي من تشجعني للاستمرار

معاك فى اى حاجه
09-04-2018, 12:10 AM
عاااش يابطل

Michael magdy
09-04-2018, 01:36 AM
عاااش يابطل
دا انت جيت انقذتني دا انا كنت حاسس اني منزلها في صحرا :D :D
فعلا اسم علي مسمي معايا في اي حاجه :D :D

sozan_boktor
09-04-2018, 04:55 AM
قصه حلوه هو ده الي بيحصل فعلا بس مريم ومايكل ومجدي وواقفه في البلكونه لابسه اسدال مش غريبه شويه

Michael magdy
09-04-2018, 06:38 AM
قصه حلوه هو ده الي بيحصل فعلا بس مريم ومايكل ومجدي وواقفه في البلكونه لابسه اسدال مش غريبه شويه
اولا شكرا انك قريتي القصه وانا مبسوط انها عجبتك
ثانيا
هي هدير اللي واقفه باسدال مش مريم :smi:
هدير : شارع ايه دا انا واقفه في البلكونه بالعافيه ولابسه الاسدال المهم ..................................( رغي ملوش لازمه )

معاك فى اى حاجه
09-04-2018, 10:48 AM
دا انت جيت انقذتني دا انا كنت حاسس اني منزلها في صحرا :D :D
فعلا اسم علي مسمي معايا في اي حاجه :D :D

هههههههه فعلا القسم دا ماحدش بيهتم بيه بس حلوه القصه

رومانسيً
09-04-2018, 03:34 PM
تسلم إيدك تحفه بجد مستني الباقي

Michael magdy
09-04-2018, 07:17 PM
هههههههه فعلا القسم دا ماحدش بيهتم بيه بس حلوه القصه
للاسف اتفشخنا :D

Michael magdy
09-04-2018, 07:25 PM
تسلم إيدك تحفه بجد مستني الباقي
ربنا يخليك هكملهلك حاضر

شوفوني
09-05-2018, 06:53 AM
تم اضافة الجزء الثاني

قراءة ممتعة

ضيف
09-05-2018, 03:51 PM
مش هي مفروض في صيدله

mrla1000
09-05-2018, 05:55 PM
قصه جميله ورائعه نتظر الجزء الثالث منها

Michael magdy
09-05-2018, 07:46 PM
مش هي مفروض في صيدله
دي غير مارفل خاااالص
هما اه نفس الشخصيات بس دي قصه تانيه خالص

Michael magdy
09-05-2018, 07:47 PM
قصه جميله ورائعه نتظر الجزء الثالث منها
حبيبي
هنزلك الجزء الثالث في اسرع وقت

ضيف
09-07-2018, 02:10 PM
القصة حلوة بس المفروض انت مستخدم نفس اسامي قصة مارفيل كان يبقي الاحسن لو خليتهم نفس الشخصيات بس وتعمل كذا قصة زي قصص مارفيل وDC بس POV مختلفة

Michael magdy
09-07-2018, 05:27 PM
القصة حلوة بس المفروض انت مستخدم نفس اسامي قصة مارفيل كان يبقي الاحسن لو خليتهم نفس الشخصيات بس وتعمل كذا قصة زي قصص مارفيل وDC بس POV مختلفة
هتوسع مني ومش هعرف المها حتي لو كنت فاجرر

مريم سحاقية
09-07-2018, 07:42 PM
الفصة تجنن جميلة اووووووي فين الباقي

Michael magdy
09-07-2018, 08:06 PM
الفصة تجنن جميلة اووووووي فين الباقي
بكتب فيها وهنزل الجزء الجديد النهارده او بكره بالكتير
:up::up:

soha mohamed
09-10-2018, 09:26 PM
غاية في الروعة ياعمري

Michael magdy
09-10-2018, 09:51 PM
غاية في الروعة ياعمري
حبيبتي بيتك ومطرحك:D:up:

mrla1000
09-11-2018, 05:42 PM
متى الجزء الثالث

Michael magdy
09-11-2018, 05:57 PM
متى الجزء الثالث
في اسرع وقت هنزله

AHAMED33
09-13-2018, 10:29 PM
قصة جامدة ومثيرة زى كل قصصك مستنى الجزء الجديد

WOLVERINE
09-13-2018, 11:04 PM
So you changed somehow the story of marvel to lesbian with the same. Character name
Fine just keep up the good work

Michael magdy
09-14-2018, 03:08 PM
قصة جامدة ومثيرة زى كل قصصك مستنى الجزء الجديد
حبيبي يابو حمييييييييييييييييد

Michael magdy
09-14-2018, 03:11 PM
So you changed somehow the story of marvel to lesbian with the same. Character name
Fine just keep up the good work
yaaa but there is no interest in this section

قيصر سوري
09-14-2018, 04:39 PM
قصة جميلة جدا وقريبة من الواقع والي بيحصل عادة
أحيي جهودك وننتظر الباقي وشكرا

عمر الزبير
09-16-2018, 12:57 PM
قصصك كلها حلوة نيييك
ياريت بقي نشوف الجزء ال 3 قريب

Michael magdy
09-16-2018, 01:32 PM
حبيبي ياقيصر احييك علي رايك الجميل البناء
وفي اسرع وقت هتلاقي الجزء ال3

Michael magdy
09-16-2018, 01:33 PM
قصصك كلها حلوة نيييك
ياريت بقي نشوف الجزء ال 3 قريب
حبيبي ياابو عمرررررررر يارااااايق
حاضر هكتبها في اسرع وقت

زبر راقي
09-18-2018, 08:18 AM
مشكووووور ياباشا عالمجهود قصة جامدة نيك :g014::g014::up::g058::g058:

Michael magdy
09-18-2018, 10:14 AM
مشكووووور ياباشا عالمجهود قصة جامدة نيك :g014::g014::up::g058::g058:
حبيبي ياراااااااااااااااايق :g058::g058:
راييك علي راسي من فوق:up::up:

Pop7910
09-18-2018, 08:47 PM
وراك وراك كل اما تكتب حاجه وراك

Michael magdy
09-18-2018, 09:19 PM
وراك وراك كل اما تكتب حاجه وراك
ههههههههههههههههههه
مقولتليش برضو رايك هنا ايه ولا مبتحبش السحاق

Pop7910
09-19-2018, 01:08 PM
[QUOTE=Michael magdy;2371870]ههههههههههههههههههه
مقولتليش برضو رايك هنا ايه ولا مبتحبش السحاق[/QUOTE
فى حكمه بتقول كل مافيه الروح هو قابل للنيك عارف المبدا البضان ده القصه شغاله بس لسه مسخنتش

Michael magdy
09-20-2018, 02:54 PM
[QUOTE=Michael magdy;2371870]ههههههههههههههههههه
مقولتليش برضو رايك هنا ايه ولا مبتحبش السحاق[/QUOTE
فى حكمه بتقول كل مافيه الروح هو قابل للنيك عارف المبدا البضان ده القصه شغاله بس لسه مسخنتش
دا ابراهيم توشكي اللي قالها في كلمني شكرا صح :D
طالما اي حاجه فيها الروح انا بفكر انيك تمساح:cool::cool:

Pop7910
09-20-2018, 05:12 PM
[QUOTE=Pop7910;2372626]
دا ابراهيم توشكي اللي قالها في كلمني شكرا صح :D
طالما اي حاجه فيها الروح انا بفكر انيك تمساح:cool::cool:

هههههه لا يابرنس انا اعرف المبدا ده 1999 انا قديم نيك

Michael magdy
09-20-2018, 11:06 PM
[QUOTE=Michael magdy;2374172]

هههههه لا يابرنس انا اعرف المبدا ده 1999 انا قديم نيك

:D:D:D:D:D علي قديموووو

همومي دموعك
09-20-2018, 11:46 PM
على فكرة ميكا ميكو لو تقلبيها سلسلة من سيناريوهات قصص مغامرات البنات ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه باهزر معاك القصة حلوة بحلاوتك :D:D:D:D:cool::cool:

Totaa toty
09-21-2018, 01:26 AM
جميلة وممتعة ميعاد نشرهاأمتي من فضلك :smi:

Michael magdy
09-21-2018, 02:58 AM
جميلة وممتعة ميعاد نشرهاأمتي من فضلك :smi:
حبيبتي رايك علي راسي من فوق :g058:
لو قصدك الجزء اللي جاي امتي هيبقي بكره اوبعده بالكتير:up:

Michael magdy
09-21-2018, 02:59 AM
على فكرة ميكا ميكو لو تقلبيها سلسلة من سيناريوهات قصص مغامرات البنات ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههه باهزر معاك القصة حلوة بحلاوتك :D:D:D:D:cool::cool:
اتنطط اتنطط واضحك وهزر ولا يهمك ما اهو اصل انا بفسح ابن اختي في المنتدي :D

nocsm
09-21-2018, 11:50 AM
حلوه اووووووي

Michael magdy
09-22-2018, 06:29 PM
حلوه اووووووي
حبيبي تسلم

عمر الزبير
10-02-2018, 05:46 PM
ايه يا عم كل ده انتظار
القصه شدتني اووي
ياريت بقي تكملها في السريع كدا

همومي دموعك
10-02-2018, 06:41 PM
قصدك إيه يا مايكل اتنطط اتنطط واضحك وهزر ولا يهمك ما اهو اصل انا بفسح ابن اختي في المنتدي :D

Samar98
10-02-2018, 10:00 PM
جااااامده نييييبك

Michael magdy
10-03-2018, 11:30 AM
قصدك إيه يا مايكل
قصدي ان الشباري اتدهلكت في الاواني

Michael magdy
10-03-2018, 11:32 AM
جااااامده نييييبك
حبيبتي تسلميلي
علي راسي من فووووووق

محب العشق
10-04-2018, 09:09 AM
حلوه يا معلم استمر

لحسنجي قديم
10-04-2018, 04:24 PM
لالالالالالالالالالالا

انت كده بتشتغلني رسمي .. انا قولتلك عاوز مشاهد جنسيه لمريم في القصة التانيه مش دي انت بتشتغلني يا ميكو


عموما مبدع كالعادة ومتابع معاك يا صديقي

لحسنجي قديم
10-04-2018, 04:30 PM
الفصة تجنن جميلة اووووووي فين الباقي

والنعمه انتي اللي تجنني بصورتك دي :g014::g014::g014:

لامواخذه يا ميكو بعاكس عند بتكو بس بصراحة صاروخ ههههههه

ضيف
10-05-2018, 01:08 AM
بجد حلوه اوي كملها ومتتاخرش في نزول باقي الاجزاء
في الانتظار

Sara kalifa
10-05-2018, 01:11 AM
جميلة جدا ومنتظرين الجزء التالت ..
وكان نفسي تطول ف موضوع التحرش ده شويه لانه بيحصل فعلا
وقد ايه انت شرحته بطريقه جميله وواقعيه فعلا

محب نيك الطيز
10-05-2018, 01:58 AM
القصة جامدة اوووي استمر يابطل

Michael magdy
10-05-2018, 03:14 AM
حلوه يا معلم استمر
حبيبي يامحب علي راسي من فوق

Michael magdy
10-05-2018, 03:17 AM
لالالالالالالالالالالا

انت كده بتشتغلني رسمي .. انا قولتلك عاوز مشاهد جنسيه لمريم في القصة التانيه مش دي انت بتشتغلني يا ميكو


عموما مبدع كالعادة ومتابع معاك يا صديقي
ياسطه هتفرق في مارفل او هنا ماهي نفس ام الشخصيه اهيه :D
علي راسي من فوق ياصديقي:g058::g058:

Michael magdy
10-05-2018, 03:18 AM
والنعمه انتي اللي تجنني بصورتك دي :g014::g014::g014:

لامواخذه يا ميكو بعاكس عند بتكو بس بصراحة صاروخ ههههههه
عاكس ياعم ولا يهمك وانا اعرفها اصلا ولا من بقيه عيلتي :D

Michael magdy
10-05-2018, 03:20 AM
بجد حلوه اوي كملها ومتتاخرش في نزول باقي الاجزاء
في الانتظار
حبيبي ياصاحبي علي راسي من فوق
هكملهالك في اسرع وقت

Michael magdy
10-05-2018, 03:23 AM
جميلة جدا ومنتظرين الجزء التالت ..
وكان نفسي تطول ف موضوع التحرش ده شويه لانه بيحصل فعلا
وقد ايه انت شرحته بطريقه جميله وواقعيه فعلا

حبيبتي جدااااااااا
رايك علي راسي من فوق :g058:
هو انا بعتبر طولت فيه علي الاخر اكتر من كدا هتبقي قصه ادبيه مش جنسيه :D
دا انا لو بنت مش هشرحه بالواقعيه دي :D

Michael magdy
10-05-2018, 03:24 AM
القصة جامدة اوووي استمر يابطل
تسلملي ياصاحبي
عنيا حاضر هستمر في كتابتها

امواج القدر 1
10-05-2018, 05:45 AM
عايكش مايكل عاش استمر هتبقي جامده

Michael magdy
10-06-2018, 12:15 PM
عايكش مايكل عاش استمر هتبقي جامده
حبيبي ياصاحبي
هكملها قريب بس افوقلها علشان تفضل جامده زي ماهي

جاسر221
12-28-2018, 07:05 PM
, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى

طيزي لبوه
12-29-2018, 12:08 PM
قصتك حلوه اووي والبنات فيها جريئة وشراميط اووووي

قارئة الفنجان
12-29-2018, 08:54 PM
واو تجنن بجد فشيييييييخة كالعادة

Michael magdy
01-05-2019, 10:53 AM
, مــــع كل إحــترامي وتقــــديرى

مع كل احترامي وتقديري لك ايضا

Michael magdy
01-05-2019, 10:54 AM
واو تجنن بجد فشيييييييخة كالعادة

حبيبتي فشششششخ
وانا هكتب اي كلام يعني
اصحي للكلام :D

معاك فى اى حاجه
01-05-2019, 10:55 AM
هههههه بالنسبه لانك مش هتكتب اي كلام فين الباقيى يانجم

Michael magdy
01-05-2019, 10:55 AM
قصتك حلوه اووي والبنات فيها جريئة وشراميط اووووي

ربنا يخليك ياراااااايق علي راسي من فوق
ومبسوط ان القصه عجبتك
زلكن مش كلهم شراميط فانا بحكي التحول كان ازاي والبنت بالذات لما بتبقي سحاقيه بتبدا تحس بانها عندها حريه وكل تفكيرها بيبقي جنسي لانها بتقاوم كبت السنين من المجتمع

Michael magdy
01-05-2019, 10:56 AM
هههههه بالنسبه لانك مش هتكتب اي كلام فين الباقيى يانجم

اييييييييييييييييه ؟؟؟؟ :ehh::ehh::ehh:
انت قفشتني
طب دلوقتي انا بكتب افينجرز اسيبها واكمل دي لو يرضيك هسيبها هاااااا قولت ايه :wink::wink:

معاك فى اى حاجه
01-05-2019, 10:59 AM
اييييييييييييييييه ؟؟؟؟ :ehh::ehh::ehh:
انت قفشتني
طب دلوقتي انا بكتب افينجرز اسيبها واكمل دي لو يرضيك هسيبها هاااااا قولت ايه :wink::wink:

بص مش حابب اصدمك
انت مشروع كاتب رااائع
بس ركز ع الجنس انت بتكتب ف سكس عربي مش روائع نبيل فاروق ههههه
بصراحه انا مكملتش مارفل وطبعا قريت ان الى مش كمل مرفل مش هيفهم حاجه من آفنجرر عشان كدا مهتم بقصصك الجنسيه مش البوليسيه تحياتى ي مايكل

BladeLight
01-05-2019, 11:44 AM
حلوا يا بو مايكل بس انا عن نفسي مش من محبين ان بطل القصة يكون انثة لاني ولد فا مش بكون مرتاح



و السرد حلو كالمعتاد بس مارفل طريقتها افجل



انت قدها يا وحش

قارئة الفنجان
01-05-2019, 12:08 PM
حبيبتي فشششششخ
وانا هكتب اي كلام يعني
اصحي للكلام :D





ماشي ياعم الحلو بس كملها ولا انت من انصار شوق ولا دوق😁🤣😂

بحب جوزي
01-07-2019, 05:23 PM
طب كمل هنا طيب

Mandoj
01-17-2019, 12:20 AM
طيب القصة هنا هيكون ليها تكمله ولا لاء . علشان اعرف ابدا اقراء ولا لاء

El70ot
01-19-2019, 04:29 AM
يسطا انا بحبك هنزعلني منك ليه ركز ف افينجرز😢😂😂

العراب1989
01-27-2019, 06:48 AM
متمني تكملها .... تعرفنا بميولها المخفية

MinaMano
02-03-2019, 03:53 PM
مايكل انا تقريبا بدور ع كل قصصك اسلوبك ممتع جدا من فضلك كمل وياريت تعرفني اسامي القصص كلها اللي كتبتها انا قريت مارفل كلها وحاليا افينجيرز وقريت الاسطوره وقريت الفصلين دول
هل في تاني ولا
وياريت تنزل الاجزاء اسرع

تحياتي

nardin
02-20-2019, 10:40 AM
هي حلوة بس انا اتلخبطت في قرايتها يعنى لقيت نفسي داخله في احداث يمين وشمال مش عارفه اطلع منها بس حلوة وعجبتنى

The reper
04-05-2019, 11:14 PM
روووووووعة

Awya baa
04-10-2019, 08:33 AM
ظٹط®ط±ط¨طھظƒ ظٹط§ ظ…ط±ظٹظ…😂❤

Awya baa
04-10-2019, 08:49 AM
ظٹط®ط±ط¨طھظƒ ظٹط§ ظ…ط±ظٹظ…😂❤


Online porn video at mobile phone


بنت من الاردن تنتاكقصة سكس مع مرات ابن خالتونسوانجي محبوبةصور سكس نيك الطيز والكس الاجسام الملينهسكس لو طي عا يز نيكصورسكس مكسوفقصص سكس مع حبيبته مكتوبةمسابقة اجمل واطول زبة فىfoto randewu ru phimsexsub showthread phpامتع صور السكس محارمقصص سكس نسوان حفافه مع حريم فلاحه في الريفنيك فليفلةقصص نيك مع اهات ممتعهcache:zg17iYWj6WkJ:https://sathdtv.ru/cfake/showthread.php?p=1136132 روايه محارم متسلسله ناكني ومتعني امي طلبت منه ينكني متسلسله الجزء site:foto-randewu.ruصور اكساس عند الحلاققصص نيك أزواج متحررون جدا قصص سكس ميلكهيفاء تمص زبصور نيك شخلعةقصص جنس مرتي محترم طلب تعرف تعمل النت مشهد فلام سكس اقناع زوجتي محترمصور سيكسي كسس نساء حملاتصور سكسي نجلاءقصص سكس اعطيتها افلام سكسنيك ماما من رجلن غريبالام طالبه الجامعه وابنها قصص محارمصور نيك عندي القلعة كسسكس زنبعه بنت.طيز نك.ازنبع اطول الشت.الكبيرهنسوانجي صور بصققصص سكس مرات عمي وبناتهاقصص سكس حدث في الواقعصور سكس نيك شرمط الجليزوج يريد زوجته شرموطة قصصسكس مبالغهسكس ناكا على صقف منزلقصص سكس متسلسله نسوانجي الجزءالاولفضيحه المهديه ههية سكسسكس باسكال مشعلانيقصص سكس تخون زوجها عدة مرات ثم تخبر زوجها بخياتنهاقصص جنسي منتديات نسوانجي اناومينقصص نسوانجي اغتصبت عمتي بالفياجرا النسائبهبنت محجبة تعرض صدرهازبون فشخنيقصص سكس طياز اخوات ورماناتالديوث يصور امه منتديات النسونجيقصص لواط بنوتي يشتغل عندي بلمحلصور شراميط سيلفيناكتني زوجت اخي الخنثيصور لواط مترجمة نسوانجيbbloverrrقصه سكس مصوره نيك البنوتهقصص سكس محارم افضل موقع الاباحيهنيك ساخنقصص نيك بنات سِحُقًاتْ مصورهفلاحة هايجةقصص سكس ماما الشرموطة تحب سكس الجماعي site:foto-randewu.ruاشرطة افلام سكس ونيك كاملهPhoenix Marie conor coxxx مترجمصور بنات ونسوان عرب متحرره بملابس سكسيه داله نسوانجيقصص سكس خالي وابو زوجيصور ازبار في الطيزقصص محارم لشاب بينيك اخته في الأرشيفقصص سكس صاحبة الشقهقصتى سكس مع العاملقصص سكس سوداني نسونجيسكس قصص شغلانةمحللاجمل جسم ملطمكتمله الشيكولاته التي غيرت حياتيسكس نيك جامد جداسكس مترجم متعبة لا تستطيع مواصلة النيكقصصسكسنسوانجيقصص سكس نسوانجى مدمنين site:foto-randewu.ruصورقحبات هيجانةسكس لواط بالتعليقات المصورة عليهاقصص جنس مع واحمه حامل كبيره جارهطرق واساليب نيك محارماحلي قصص سكس لاول مرة اجرب النيكانا مكله وعايزة متناكه شرموطهسكس السودان الطابت